- Waardering
- 672
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

D. zei:Dan echt ff wat kritiek:
Je kunt zien dat je weleens wat gewicht heb aangeraakt. Maar je mist aardig wat massa, met name op je benen. Ga dus voor zware compound oefeningen, beul je zelf af en stop je vol met eten. Er zit een prima frame op en bovenlijf is redelijk in verhouding.
NU NOG MASSA, WIMPIE![]()

Balboa18 zei:Wat heeft die gast dan gepost dat iedereen een pishekel aan hem heeft?![]()
Want in dat wimpie topic kan ik niks afleiden![]()
D. zei:weinig massa, hoog vetpercentage. Ik denk dat je beter een abonnement op de sportschool kunt nemen in plaats van wat je biceps te kietelen op je slaapkamer.
Wat zei ie dan?Tractortje zei:
50 Dollar zei:Dat ie het zo verdomd zielig vond dat er mensen hier op het forum zaten die nog niet eens een beetje spieren gekweekt hadden en dan foto's gingen posten. Hij lachte die mensen uit. Is het dan nu ook tijd om hem jou te lachen, want jij hebt ook 3x niks qua spiermassa?
)D. zei:Dan echt ff wat kritiek:
Je kunt zien dat je weleens wat gewicht heb aangeraakt. Maar je mist aardig wat massa, met name op je benen. Ga dus voor zware compound oefeningen, beul je zelf af en stop je vol met eten. Er zit een prima frame op en bovenlijf is redelijk in verhouding.
NU NOG MASSA, WIMPIE![]()
50 Dollar zei:Dat ie het zo verdomd zielig vond dat er mensen hier op het forum zaten die nog niet eens een beetje spieren gekweekt hadden en dan foto's gingen posten. Hij lachte die mensen uit. Is het dan nu ook tijd om hem jou te lachen, want jij hebt ook 3x niks qua spiermassa?

Ken zei:Daar ben ik het mee eens... er zijn jongens zat die erg hard moeten werken om een beetje massa te kweken en die heel trots zijn op wat ze tot nu toe hebben bereikt. We zijn nu eenmaal niet allemaal gezegend met de super genen. Deze mensen verdienen juist RESPECT! (zolang ze maare geen grote bek kijgen)