Argus
Novice
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 11%
Ik vind het zelf altijd enorm nuttig als oudere topics met een specifieke vraag uiteindelijk worden afgesloten met een antwoord, of een resultaat (wat veel te weinig gebeurt). In het kader hiervan een update:
Ik heb dit topic op 13 juli 2015 geopend met de vraag of ik niet te weinig at waardoor ik niet afviel.
Sinds begin november 2015 ben ik serieus aan de slag gegaan met álles uitrekenen en opschrijven + 4 keer in de week naar de gym waar ik een uur per keer aan krachttraining deed.
Dit is het resultaat van 16 weken (bijna) alles netjes afwegen, uitrekenen en opschrijven en hard trainen:
Samenvatting
================
Gewicht -10,0 kg
Vet% - +/- 6-8%
Schouders - 5 cm
Borst - 6 cm
Taille -10 cm
Heupen - 9 cm
Week 0
================
Gewicht 78,5 kg
Vet% 18% (huidplooimeting)
Schouders 115 cm
Borst 98 cm
Taille 83 cm
Heupen 99 cm
Week 16
================
Gewicht 68,5 kg
Vet% Niet gemeten, maar ik schat rond de 10-12% wegens voorzichtige sixpack
Schouders 110 cm
Borst 92 cm
Taille 73 cm
Heupen 90 cm
Conclusie van mijn vraag: De intentie zat goed maar ik deed het niet goed. Pas toen ik alles netjes ging opschrijven en me daaraan ging houden, i.c.m. sporten, viel ik af. In het begin rond de 1 kg per week en in de laatste weken rond de 0,25 kg per week.
Ik heb dit topic op 13 juli 2015 geopend met de vraag of ik niet te weinig at waardoor ik niet afviel.
Sinds begin november 2015 ben ik serieus aan de slag gegaan met álles uitrekenen en opschrijven + 4 keer in de week naar de gym waar ik een uur per keer aan krachttraining deed.
Dit is het resultaat van 16 weken (bijna) alles netjes afwegen, uitrekenen en opschrijven en hard trainen:
Samenvatting
================
Gewicht -10,0 kg
Vet% - +/- 6-8%
Schouders - 5 cm
Borst - 6 cm
Taille -10 cm
Heupen - 9 cm
Week 0
================
Gewicht 78,5 kg
Vet% 18% (huidplooimeting)
Schouders 115 cm
Borst 98 cm
Taille 83 cm
Heupen 99 cm
Week 16
================
Gewicht 68,5 kg
Vet% Niet gemeten, maar ik schat rond de 10-12% wegens voorzichtige sixpack
Schouders 110 cm
Borst 92 cm
Taille 73 cm
Heupen 90 cm
Conclusie van mijn vraag: De intentie zat goed maar ik deed het niet goed. Pas toen ik alles netjes ging opschrijven en me daaraan ging houden, i.c.m. sporten, viel ik af. In het begin rond de 1 kg per week en in de laatste weken rond de 0,25 kg per week.