Koolhydraten en eiwit na de training is ook overrated dus?
Ja, ook dat is persoongebonden mbt energie of hongergevoel ed.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Alles is overrated jonguh.
Training doet ook niets met je lichaam toch. Je hebt niets nodig verder. 1 bagger maaltijd van gevulde koeken per dag is voldoende, daarmee bouw je een superfysiek en blijf je gezond. Als je maar aan je macro's komt, suiker, transvet en witte bonen als eiwitbron in de gevulde koeken. Heb je alles om je lichaam goed te laten functioneren. Is door 72 onderzoeken bewezen dat dit echt werkt en gezond is.

Ja, ook dat is persoongebonden mbt energie of hongergevoel ed.
Heb het niet over hongergevoel en persoonsgebonden, jij zegt dat moment van inname niet belangrijk is zolang je maar aan je macros komt. Dus ochtend trainen en dan savonds voor slapen 3000kcal wegwerken heeft hetzelfde effect als over de hele dag door je macros krijgen? Lijkt mij toch apart.
Misschien netto qua gewicht aankomen afvallen wel maar niet qua opbouwen van spiermassa
Ja, voor spiermassa opbouw of vetverlies is dit hetzelfde ja, zolang je training hetzelfde is.Dus ochtend trainen en dan savonds voor slapen 3000kcal wegwerken heeft hetzelfde effect als over de hele dag door je macros krijgen? Lijkt mij toch apart.
Ik zeg niet dat het niet kan ik denk alleen wel dat er verschil is en dat het resultaat niet hetzelfde is.
Doe ik meestal ook, je leest veel tegenstrijdige waarheden op internet zoals dit onderwerp ook. Ik zal jouw link eens doorlezen.
Hoe zit het dan met de opname van aminozuren verspreid over de dag vs alles in 1 keer? Zo een overschot wordt dab toch gewoon opgeslagen als vet en deels afgebroken etc
Voor zo ver ik weet worden die omgezet en een overschot opgeslagen
Training doet ook niets met je lichaam toch. Je hebt niets nodig verder. 1 bagger maaltijd van gevulde koeken per dag is voldoende, daarmee bouw je een superfysiek en blijf je gezond. Als je maar aan je macro's komt, suiker, transvet en witte bonen als eiwitbron in de gevulde koeken. Heb je alles om je lichaam goed te laten functioneren. Is door 72 onderzoeken bewezen dat dit echt werkt en gezond is.
Doe ik meestal ook, je leest veel tegenstrijdige waarheden op internet zoals dit onderwerp ook. Ik zal jouw link eens doorlezen.
Hoe zit het dan met de opname van aminozuren verspreid over de dag vs alles in 1 keer? Zo een overschot wordt dab toch gewoon opgeslagen als vet en deels afgebroken etc
Interessant artikel. Even lekker voor gaan liggen. Thanks!Ja en volgens dit onderzoek, dat 72 onderzoeken heeft onderzocht ook.
Edit: afgezien van lichamelijke ongemakken zoals buikpijn oid, maar mbt cutten/bulken wel ja.
Volgens hell zou het dus netto niks uitmaken of je na je training of tien uur na training carbs en eiwitten noemt
Sorry dat ik pas een paar dagen later kan reageren en volgens mij heb ik mijn vraagstelling verkeerd geformuleerd. Ik zeg niet dat het niet nuttig is maar dat het een beetje teveel gehypt word. Dus dat er zoveel andere factoren zijn, waar kcal in en kcal out der een van zijn natuurlijk, maar macro's, micro's, eten naar behoefte etc.
Je vraagstelling was duidelijk genoeg denk ik.
Het verhaal cals in vs cals out wordt idd erg gehyped. De macro's(EKV) en totaal cals gaan voor alles en maakt niet uit waar ze uit vandaan komen. De vitamines en mineralen die je nodig hebt om die troep allemaal te verwerken en je lichaam te laten functioneren zijn totaal onbelangrijk volgens sommigen.

Op tijd gas terugnemen is dan weer de kunst, anders wordt je alleen maar vet.