Reflex777
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wil maandag ook starten met het kelei schema, heb al veel goed hierover gelezen.
Zal wel aanpassen worden tegenover een gewoon split schema.
Heb wel enkele vragen:
- hoelang duurt de gemiddelde training?
- doe je telkens een opwarmsetje voor je begint met een oefening?
Mijn routine was een slechte aanpassing omdat ik in een k*t gym zat en veel oefeningen niet kon doen :')
Vanaf vandaag wordt ie heel anders, front squat ipv leg press, echte chins/pulls ipv pulldown, ..
Als je per se even wilt varieren zou ik high bar back squats ipv front squats doen, andere oefeningen voor armen enzo, evt weighted push ups ipv bench press
. Dus na de highbar backsquats en de small pronated lat pull down naar huis gegaan, misschien vanavond terug om de rest te doen 
.Heb hem vandaag voor de eerste keer uitgeprobeerd.
Weet niet goed wat ik er van moet denken, een full body was al gelede van in men beginnerstijd dus voelde me weer een beginner.
Zo lang duurde de training ook weer niet: 1u10min (5min opwarmen, 55min schema A, en 10min cooldown + stretch).
Ging misschien vrij snel omdat ik redelijk licht ben gegaan elke oefening haalde ik makkelijk 12, behalve de upright row.
Had ook niet altijd 30 seconden nodig, voelde dat ik zelf na 15 seconden ofzo meer dan 3 herhalingen kon, maar heb toch altijd maar 3 herhalingen gedaan. Dit is waarschijnlijk te wijten aan het feit dat ik te lichte gewichten koos.
Ben benieuwd naar de spierpijn, denk wel dat de onderrug en de schouders het zwaar gaan krijgen, bovenrug zal ook wel stijf aanvoelen morgen denk ik, de rest van de spieren zal ik morgen hopelijk ook voelen.
Na 1 training valt het moeilijk te zeggen natuurlijk, moet ook de B training uitproberen, en die zal waarschijnlijk wel zwaarder aanvoelen door de (hopelijke) spierpijn.
Toch zal ik het een paar weken een kans geven, zodat ik met de juiste gewichten kan trainen, en dan zal het denkik wel een pittige training zijn. Hopelijk kan ik dan een nog betere fysiek tonen in de gym want de meeste waren nu aant kijken wtf is die nu aan het doen, eerst benen, dan rug, dan borst, terug rug, enz. :d