Mindfields
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke gisteren helaas niet kunnen trainen, ik ga nu dus mijn derde week in. Volgende week dus mijn deload iemand enig idee hoe ik dat precies aan moet gaan pakken?
Vaak is het na 3 weken loaden, 1 week een deload week. Echter begin je pas met een deload week als je je mentaal moe voelt, lifts aan het stallen zijn, fysiek moe bent of moeilijk in slaap kunt vallen. Als je dit niet voelt of hebt, kun je gerust door gaan zonder een deload.
Daarnaast is er ook een groot gedeelte dat niet autonoom nadenkt en zich niet realiseert dat, hoewel een deload voor het gevoel nog niet nodig is, pezen en aanhechtingen wel een deload kunnen gebruiken. Ik deload niet op gevoel meer, om de drie weken is gewoon standaard.
Kijk daar wel mee uit, want:
Helemaal met Kelei schijnt het wel heftig te zijn. Lees vrij veel verhalen over pijnlijke aanhechtingen en pezen en dergelijke.
Romanian deadlift: 100kg/12x +1 reps
lekker
Lat pull down: 54,5kg/12x +4,5kg
Easy
Dips: 12,5kg + lichaamsgewicht/12x +1 rep
Lekkere oefening zeg!
Incline DB press: 24kg/8x +2kg
Lekker!! gelijk door naar 25kg!
DB bent over row: 20kg/12x +1kg
Nog steeds easy op naar de 21!
Leg extensions: 82kg/12x +10kg
Nog steeds easy, ophogen dus!
Incline DB curls: 12kg/11x + 1 rep
Overhead DB extensions: 11kg/11x
Side raises: 10kg/8x
Lekkere training! Die RDL is inderdaad erg sterk. Dips ook, goed bezig! Heerlijke oefening is dat he![]()
.Incline DB press: 24kg/8x +2kg
Romanian deadlift: 100kg/12x +1 reps
lekker
Lat pull down: 54,5kg/12x +4,5kg
Easy
Dips: 12,5kg + lichaamsgewicht/12x +1 rep
Lekkere oefening zeg!
Incline DB press: 24kg/8x +2kg
DB bent over row: 20kg/12x +1kg
Nog steeds easy op naar de 21!
Leg extensions: 82kg/12x +10kg
Nog steeds easy, ophogen dus!
Incline DB curls: 12kg/11x + 1 rep
Overhead DB extensions: 11kg/11x
Side raises: 10kg/8x

Je kan de oefening ook (tijdelijk) vervangen door een vergelijkbare oefening.
Skullcrusher/tricep dips/pushdowns oid
Heb wel gemerkt dat ik snel langer rust neem, volgende periode ga ik hier aan werken we gaan het natuurlijk niet te makkelijk maken!
Als plat 0 graden is en ik kijk in deze hoek L dan is dat een hoek van denk ik 35 graden
15 graden is het beste. Hierbij train je je sternal en calvicular head zonder je front delts teveel te belasten. Helaas heeft mijn gym geen verstelbare bench voor barbell bench press.
Log je ook je deload workouts?
Bij sommige oefeningen zet je er niet bij of je meer reps of gewicht kon. Betekent dat dat het aantal reps of gewicht hetzelfde is gebleven?
, en ja dat betekent dat. En nee, ik log m'n deload niet, dit komt omdat ik een erg passieve deload heb dit is geen keuze maar dit moest wel ik heb deze week namelijk tentamen week. Daarom geen tijd om veel te trainen/loggen. Maar zondag begin ik weer!