AndroidHealthClinic

Kerst cadeau: een nieuwe LED horloge!

Bezoekers in dit topic

quick89net

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 dec 2010
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m63
Massa
44kg
Vetpercentage
7%
Ik kreeg zojuist deze xxxxx, denk je?
Dit is wat ik wil geven mijn vriendin cadeau voor kerst !
Is het niet cool?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Tja het is een gadget he, kan niet echt zeggen dat ik het mooi vind. Maar smaken verschillen.
 
Tja het is een gadget he, kan niet echt zeggen dat ik het mooi vind. Maar smaken verschillen.

ik denk dat hij hier reclame komt spammen, de zinsbouw lijkt nogal raar
 
ik denk dat hij hier reclame komt spammen, de zinsbouw lijkt nogal raar

Dacht het ook eerst maar de TS heeft 2 andere postings die als normaal aangemerkt kunnen worden. Weer open, url wel weggehaald.
 
Ik vind deze mooier:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik vind het wel iets hebben.. maar vraag me inderdaad ook af hoe je de tijd kunt lezen? of is het gewoon voor de show?
 
Is je vriendin zo lelijk dat ze niet meer waard is dan een nutteloos prulletje van 10 euro? Wees een vent man, laat de flappen wapperen en koop een echt cadeau.
 
Leuk voor een klein kind al die kleurtjes enzo. Weet niet hoe oud je vriendin is, maar als je een dochter hebt zou je die er meer plezier mee doen denk ik.
 
The One

dat zijn pas gave led-horloge!

IRH102rb4_1.jpg
 
zo'n ding is toch echt niet handig als je een gehaast leven hebt, eerst 5 minuten moeten nadenken om te zien hoe laat het is
 
zo'n ding is toch echt niet handig als je een gehaast leven hebt, eerst 5 minuten moeten nadenken om te zien hoe laat het is

kwestie van wennen. jij hebt toch ook niet binnen 5 minuten klok leren kijken?

dus eerst draag je een half jaar 2 horloges, een led en een uurwerk. ff wennen en dan draag je alleen je nieuwe nog :)

:trollface:
 
Je kan het beter in de boom hangen, staat het tenminste nog leuk als kerstverlichting.
 
Koop een binair horloge als je een echte ICTer bent!
 
horloges zijn overrated.
op je telefoon staat toch ook de tijd.

:trollface:
 
horloges zijn overrated.
op je telefoon staat toch ook de tijd.

:trollface:

een horloge is niet om te de tijd de bekijken... het is om je welvaart te showen. zou jij moeten weten eind-baas
 
Back
Naar boven