AndroidHealthClinic

Breaking News Kerstaanbiedingen! 20% korting op XXL Nutrition Toppers!!

waarom isolaat drinken terwijl er whey delicious is? delicious is 10 keer lekkerder en in de praktijk maken die iets betere voedingswaarde van isolaat helemaal niks uit!

als je het echt zo perfect wilt doen kan beter meteen voor peptopro gaan

En dan zeggen de mensen dat ik voor een boardsponsor zou werken.. :D
wat niet zo is

mooi als me studie financiering binnen is doe ik een bestelling

goed bezig xxl

mooi als me studie financiering binnen is doe ik een bestelling

goed bezig xxl

Studiefinanciering kunnen ze beter XXL-financiering noemen :D

Trouwens klein foutje in de aanbiedings-mail. Energize 950 gram van 39,95 voor 31,95. Op de site staat het wel goed of is Energize er nu ook al in poedervariant zodat je zelf je dosering kunt inschatten?

Trouwens klein foutje in de aanbiedings-mail. Energize 950 gram van 39,95 voor 31,95. Op de site staat het wel goed of is Energize er nu ook al in poedervariant zodat je zelf je dosering kunt inschatten?

120 caps staat er toch gewoon?

• Topic Starter Topic Starter

Inderdaad een fout in de mail. Had natuurlijk 120 caps voor 23,95 moeten zijn :( In dit topic en op de site staat het wel goed.

Ga mezelf verwennen voor kerst, ga miscellar cassein+whey delicious speculaas(als hij er nog is, wil deze graag een keer proberen) water loopt me in de mond als ik er aan denk haha. :D

• Topic Starter Topic Starter
Ga mezelf verwennen voor kerst, ga miscellar cassein+whey delicious speculaas(als hij er nog is, wil deze graag een keer proberen) water loopt me in de mond als ik er aan denk haha. :D

Alle smaken zijn op voorraad. Speculaas en appeltaart zijn echt lekkere smaken.

Alle smaken zijn op voorraad. Speculaas en appeltaart zijn echt lekkere smaken.

René jullie hebben toch ook miscellar cassein of een vergelijkbaar product?
Anders moet ik op 2 verschillende plaatsen me sups bestellen.
Dus voor kerst mcaseein en whey delicous.

Rene, goed bezig en bedankt!
Hmm je maakt het zo wel lastig wat ik ga bestellen.:D
Zowiezo peptopro voor het eerst maar ik zal me wel weer niet kunnen inhouden met zo'n weekaanbieding + de nos ether is ook het proberen waard. :p

tot wanneer blijft dit geldig? ben van plan volgende week wat te bestellen!

tot wanneer blijft dit geldig? ben van plan volgende week wat te bestellen!

Staat hier op dezelfde pagina... Succes!

Ik had wel interesse in de XXL trainingstack. Dacht wel even slim te zijn om nu los megagrow en unleash + EAS te halen ipv trainingstack, maar dat scheelt maar € 1,55. :grumble:

Goede actie! Misschien peptoPro een keer proberen.

waarom isolaat drinken terwijl er whey delicious is? delicious is 10 keer lekkerder en in de praktijk maken die iets betere voedingswaarde van isolaat helemaal niks uit!

als je het echt zo perfect wilt doen kan beter meteen voor peptopro gaan

Van mij part smaakt het naar kots, ik doe het om de voedingswaarde, en betaal jij m'n peptopro? X

Terug
Naar boven