MuscleMeat

Delicious Protein Soup van XXL Nutrition

Oh dat klinkt heerlijk, denk dat ik ze direct ge bestellen!

klinkt goed ,ook eens lekker voor de afwisseling lijk mij.

Ge-ni-aal! Even een hele andere doelgroep, maar dit is ook perfect voor mensen die moeite hebben met vast voedsel en toch voldoende eiwitten/kcal binnen moeten krijgen.

Heerlijke eiwitsoep.Echt een goede uitvinding.

Thanks!

Oh dat klinkt heerlijk, denk dat ik ze direct ge bestellen!

Het is weer eens iets anders dan een Cup a Soup

klinkt goed ,ook eens lekker voor de afwisseling lijk mij.

Je kan de soep verder om smaak brengen met wat zout en peper of maggi. We wilden de soep niet te zout maken omdat je dat evt zelf nog kan toevoegen.

Ge-ni-aal! Even een hele andere doelgroep, maar dit is ook perfect voor mensen die moeite hebben met vast voedsel en toch voldoende eiwitten/kcal binnen moeten krijgen.

Klopt! De Delicious Lijn is wat breder opgezet om een grotere doelgroep aan te spreken.

• Topic Starter Topic Starter

En het past beter bij een maaltijd dan een eiwitshake :D

dahmit zit nog te wachten op mijn salaris. haha binnen kort komt mijn eerste bestelling voor XXL aan. wordt wel een redelijke bestelling trouwens! dus de soep gaat er ook in zitten. ik wil de tomaat bestellen omdat dit nevernooit vies kan zijn XD zou graag een sample van een kip bij willen krijgen!

dahmit zit nog te wachten op mijn salaris. haha binnen kort komt mijn eerste bestelling voor XXL aan. wordt wel een redelijke bestelling trouwens! dus de soep gaat er ook in zitten. ik wil de tomaat bestellen omdat dit nevernooit vies kan zijn XD zou graag een sample van een kip bij willen krijgen!

Komt goed :thumbs:

Dus als ik het goed begrijp:

Actie die ik bedenkt en op forum post, gesteund door B&F -> klacht XXL -> slotje

Pure reclame, OP heeft niets met het product dat hij promoot te maken -> absoluut geen probleem!

Ruik ik hier favoritisme? Snif snif, ruikt er wel naar.

Als jij de actie wilt leiden of als medewerker van B&F wilt optreden dan moet je posten via het B&F account. Je kan niet B&F medewerker zijn op je normale forum account.

Beeld je even in waarom deze regel bestaat: stel dat we dit zouden toestaan. De volgende stap is dat elke shop tientallen leden zou contacteren om als medewerker te fungeren via hun normale forum accounts. Zo zou al snel een ongewenste situatie ontstaan waarbij leden tegen vergoeding shops gaan helpen promoten. Elke shop zou dat beginnen doen en niemand zou nog weten welk lid onafhankelijk is en eerlijk in posts en welk lid niet. Zo'n situatie zou heel het forum ongeloofwaardig maken en alles zou rond de shops gaan draaien.
:rolleyes:

En dan mag ik niet boos zijn probs...

Je wordt nogal snel ongeloofwaardig als je regels stelt maar deze niet voor iedereen laat gelden. In dit geval zelfs in extreme mate.

zit wel een verschil tussen, jij maakt een actie waar producten worden weggegeven door een sponser dus wordt de link snel gelegd dat jij een medewerker bent van die shop. Terwijl het hier eigenlijk gaat om een review. (en dus eigenlijk ook in dat subforum zou moeten staan)

---------- Post toegevoegd Wed 26 Dec 2012 om 08:20 ----------

vind de soep btw zeker niet slecht alleen niet zo super oplosbaar

zit wel een verschil tussen, jij maakt een actie waar producten worden weggegeven door een sponser dus wordt de link snel gelegd dat jij een medewerker bent van die shop. Terwijl het hier eigenlijk gaat om een review. (en dus eigenlijk ook in dat subforum zou moeten staan)
Zou het niet echt review noemen, ziet er pure reclameboodschap uit als je het mij vraagt. En idd, reviews horen hier ook niet thuis.
Als iemand op zo'n manier reclame maakt zou ik sneller denken dat hij een medewerker is van die shop dan van iemand die een wedstrijd organiseert. Ik had bovendien duidelijk in mn thread al voor het slotje gezegd dat ik het organiseer en B&F het sponsort. Hier is het duidelijk ook gesponsord door XXL, enkel gaat hier alles naar de OP.

Bij mij was het: leuk idee van die (kerst)wedstrijd die je voorstelt, gaan we sponsoren (B&F).
Hier is het duidelijk: OP krijgt gratis soep om te proberen, maakt in ruil reclamepost.

Dan ben ik degene die in fout gaat en forum ongeloofwaardig maakt? :rolleyes:

En dan nog iets, de dag voordat ik de wedstrijdthread maakte had een andere gebruiker een thread gemaakt die linkte naar een wedstrijd van XXL op fb. Deze had slechts 1 reply (over stijgende prijs grondstof whey), ik had dan ook nog een reply gepost (grafiek over stijgende prijs grondstof whey). Toen mijn thread op slot ging was deze thread ineens verdwenen, niet gewoon op slot maar verdwenen (verwijdert). Men kon begaan totdat ik mn succesvolle wedstrijd lanceerde, dan offerde men de onsuccesvolle link maar op en verwijderde deze compleet om mij te kunnen zeggen dat het mijne niet mocht.

Laatst bewerkt:
Whami, klopt niet wat je schrijft! ik dien nooit klachten in over topics van anderen ook niet van B&F. Als er al een klacht geweest is komt die niet van mij.

Daarbij vervuil je deze topic met een discussie die hier niet thuis hoort.

En nu ik even in jouw post historie kijk ruik en zie ik inderdaad favoritisme (grappig woord overigens) :wave2:

PS> De atleten die wij sponsoren posten hier helemaal niet. Ik hou deze atleten uit de supplementen sectie omdat ik het niet vind passen dat deze hier posten voor ons (ik zie dat niet alle shop er zo over denken overigens).

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven