lovewhey
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 53kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh dat klinkt heerlijk, denk dat ik ze direct ge bestellen!
klinkt goed ,ook eens lekker voor de afwisseling lijk mij.
Ge-ni-aal! Even een hele andere doelgroep, maar dit is ook perfect voor mensen die moeite hebben met vast voedsel en toch voldoende eiwitten/kcal binnen moeten krijgen.
Ge-ni-aal! Even een hele andere doelgroep, maar dit is ook perfect voor mensen die moeite hebben met vast voedsel en toch voldoende eiwitten/kcal binnen moeten krijgen.

dahmit zit nog te wachten op mijn salaris. haha binnen kort komt mijn eerste bestelling voor XXL aan. wordt wel een redelijke bestelling trouwens! dus de soep gaat er ook in zitten. ik wil de tomaat bestellen omdat dit nevernooit vies kan zijn XD zou graag een sample van een kip bij willen krijgen!
Als jij de actie wilt leiden of als medewerker van B&F wilt optreden dan moet je posten via het B&F account. Je kan niet B&F medewerker zijn op je normale forum account.
Beeld je even in waarom deze regel bestaat: stel dat we dit zouden toestaan. De volgende stap is dat elke shop tientallen leden zou contacteren om als medewerker te fungeren via hun normale forum accounts. Zo zou al snel een ongewenste situatie ontstaan waarbij leden tegen vergoeding shops gaan helpen promoten. Elke shop zou dat beginnen doen en niemand zou nog weten welk lid onafhankelijk is en eerlijk in posts en welk lid niet. Zo'n situatie zou heel het forum ongeloofwaardig maken en alles zou rond de shops gaan draaien.

Zou het niet echt review noemen, ziet er pure reclameboodschap uit als je het mij vraagt. En idd, reviews horen hier ook niet thuis.zit wel een verschil tussen, jij maakt een actie waar producten worden weggegeven door een sponser dus wordt de link snel gelegd dat jij een medewerker bent van die shop. Terwijl het hier eigenlijk gaat om een review. (en dus eigenlijk ook in dat subforum zou moeten staan)

Ja, Sanca wordt zelfs gesponsord door een andere (lokale) supplementenwinkel