XXL Nutrition

Delicious Protein Soup van XXL Nutrition

Wat is er mis met zelf soep maken ipv deze instant bende. Ze weten wel op allerlij manieren geld uit je zak te kloppen.
Of je kan niet koken. Dat kan ook
Jij hebt iedere dag uitgebreid de tijd om soep te maken? Niks mis met instant soep, en al helemaal niet als er dik veel eiwitten inzitten.

Wie heeft er al ervaring hiermee?

Wie heeft er al ervaring hiermee?

Gister op de flexcup heb ik de kippensoep variant geproefd.

Ik moet zeggen dat het zeker niet verkeerd is en goed hartig smaakt.

De kipvariant heeft een beetje de structuur van champignonsoep en de smaak van kippensoep. Gewoon lekker romig en pittig tegelijk.

Daarnaast was het snel te maken, even laten afkoelen en lekker opdrinken.

Gister op de flexcup heb ik de kippensoep variant geproefd.

Ik moet zeggen dat het zeker niet verkeerd is en goed hartig smaakt.

De kipvariant heeft een beetje de structuur van champignonsoep en de smaak van kippensoep. Gewoon lekker romig en pittig tegelijk.

Daarnaast was het snel te maken, even laten afkoelen en lekker opdrinken.

Gisteren de tomatensoep op de Flexcup geproefd. Moet eerlijk zeggen dat het een heerlijk soepje is!

:thumbs: Jeffrey heeft op de Flex cup wat soepjes gemaakt en de reacties waren goed. Wij vinden het een leuke toevoeging aan ons assortiment.

ben zelf ook benieuwd naar die protein soup! Is denk ik een prima alternatief als je even geen zin hebt in een shake, zo rond 4 uur in de middag haha

• Topic Starter Topic Starter
mooie smaak review, nog enkele vraag over de eiwit structuur, is wel toch van hoogwaardige eiwitten hoop ik? ben nog niet echt bekend met xxl maar als het 90% soja eiwit is dan jah heb je er eigenlijk vrijweinig aan! ben het van plan om te halen wacht alleen nog wat reactie op mijn vraag af ;)

mooie smaak review, nog enkele vraag over de eiwit structuur, is wel toch van hoogwaardige eiwitten hoop ik? ben nog niet echt bekend met xxl maar als het 90% soja eiwit is dan jah heb je er eigenlijk vrijweinig aan! ben het van plan om te halen wacht alleen nog wat reactie op mijn vraag af ;)

Het is een blend van meerdere eiwitbronnen. We hebben ervoor gezorgd dat er een goed aminozurenprofiel is. Soja is op zich geen probleem als je de aminozuren die daar niet veel in voorkomen aanvult met een andere eiwitbron die daar juist weer veel van heeft ;)

Vanavond maar eens de tomaatvariant bestellen. Is natuurlijk makkelijk te maken dus kan mooi mee naar het werk.

Het is een blend van meerdere eiwitbronnen. We hebben ervoor gezorgd dat er een goed aminozurenprofiel is. Soja is op zich geen probleem als je de aminozuren die daar niet veel in voorkomen aanvult met een andere eiwitbron die daar juist weer veel van heeft ;)

nice heb je een afnemer er bij ;) ik ga denk ik wel effe ook bij de andere supp stores kijken dan alleen bij bodylab neem altijd shake en crea daar maar als er ergens anders lekkere shake soep te krijgen is XD vindt het nogsteeds echt een geweldig idee XD

De soep bevat geen ballekes maar het is toch wel soep met ballen :D

What the fuq haha ;D ga wl eens proberen :p

Terug
Naar boven