AndroidHealthClinic

Breaking News Kerstaanbiedingen! 20% korting op XXL Nutrition Toppers!!

Whey Delicious gaat je zeker bevallen. Het is niet alleen de populairste whey van Nederland, maar we hebben voortaan vraag uit heel Europa. Overal zijn de reacties hetzelfde; de lekkerste whey die ik ooit heb gehad. En voedingswaarde zijn natuurlijk ook prima dankzij een hoog isolaatgehalte.
gaat dus goed zo te zien. gratis goodie systeem is ook geweldig. bestelling van 210 euro en ik krijg er een tshirt, shakebeker, keycord en samplels bij! ik denk dat jullie ondertussen al de populairste shop van nederland zijn!!1 :D

welke smaak whey delisious vind jij zelf de beste rene>?

2 potten unleash besteld vanmorgen!!! kan niet wachten tot het binnenkomt!!!

• Topic Starter Topic Starter
Bestelling komt net binnen. Super snelle levering gister om 17.12 uur besteld en alsnog vandaag geleverd. Service, levering en producten zijn helemaal perfect. Ga zo door XXL. Zo nu eerst even een lekkere Whey Delicious Cappuccino shake maken :D
We gaan zeker zo door. In 2011 ga we nog harder knallen dan in 2010!! :thumbs: We hebben weer heel wat op de planning staan :D :D
gaat dus goed zo te zien. gratis goodie systeem is ook geweldig. bestelling van 210 euro en ik krijg er een tshirt, shakebeker, keycord en samplels bij! ik denk dat jullie ondertussen al de populairste shop van nederland zijn!!1 :D

welke smaak whey delisious vind jij zelf de beste rene>?
Ik vind het zelf ook een hele mooie toevoeging. Gratis goodies maakt de site nog completer!

Alle smaken whey delicious vind ik echt heel goed gelukt. Als ik moet kiezen ga ik voor cappuccino en perzik/mango. Maar ook speculaas en appeltaart zijn erg lekker, ook omdat het zo'n bijzondere smaken zijn.
2 potten unleash besteld vanmorgen!!! kan niet wachten tot het binnenkomt!!!

Unleash wordt zeker knallen :D :wl:

Aanstaande woensdag komen we nogmaals met een paar knallers! Dan zullen we onder andere de goedkoopste whey van Europa aanbieden!!

Aanstaande woensdag komen we nogmaals met een paar knallers! Dan zullen we onder andere de goedkoopste whey van Europa aanbieden!!

Mooi Mooi, ik wilde trouwens net een bestelling gaan doen met verschillende producten die nu in de aanbieding zijn. Kan ik ook wachten tot woensdag en 1 grote bestelling doen met de producten die dan ook in de aanbieding komen of gelden de oude dan niet meer. Scheelt jullie weer verzendkosten of niet :)

Mooi Mooi, ik wilde trouwens net een bestelling gaan doen met verschillende producten die nu in de aanbieding zijn. Kan ik ook wachten tot woensdag en 1 grote bestelling doen met de producten die dan ook in de aanbieding komen of gelden de oude dan niet meer. Scheelt jullie weer verzendkosten of niet :)

Woensdag worden er een aantal aanbiedingen vervangen. Dus er gaan er een paar weg, er komen er een paar bij en er blijven er een paar staan. Beter dus voor die tijd bestellen wat nu in de aanbieding is! :)

Grappig om te zien hoe Body & Fit en XXL elkaar het leven zuur zitten te maken met hun acties. Komt de ene met aanbiedingen, probeert de andere dat gelijk te overtreffen.

Met hun 'laagste prijs'-garantie zitten ze ook voortdurend tegen elkaar op te bieden, in een soort neerwaartse spiraal. Rekent Body & Fit geen verzendkosten meer, doet XXL dat ook niet meer (terwijl die in het sticky ooit heeft gezegd dat een heel slecht idee te vinden). Niemand durft nog producten in prijs te verhogen, bang om zich uit de markt te prijzen, terwijl volgens mij de inkoopprijzen op de wereldmarkt, vooral die van whey, steeds naar nieuwere hoogtes stijgen. Ondertussen slinken de marges verder en verder.

Voorlopig is de klant de lachende derde in deze prijsoorlog. Maar de vraag is natuurlijk wanneer de kwaliteit eronder gaat lijden. Want kies je voor je nieuwe product voor een duurder kwaliteitsingrediënt, dan kun je qua prijs niet met die andere shops wedijveren. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.

@Logdog: XXL is niet de populairste shop van Nederland. Body en Fit is inmiddels 2 x zo populair/groot als XXL.

Laatst bewerkt:
Grappig om te zien hoe Body & Fit en XXL elkaar het leven zuur zitten te maken met hun acties. Komt de ene met aanbiedingen, probeert de andere dat gelijk te overtreffen.

Met hun 'laagste prijs'-garantie zitten ze ook voortdurend tegen elkaar op te bieden, in een soort neerwaartse spiraal. Rekent Body & Fit geen verzendkosten meer, doet XXL dat ook niet meer (terwijl die in het sticky ooit heeft gezegd dat een heel slecht idee te vinden). Niemand durft nog producten in prijs te verhogen, bang om zich uit de markt te prijzen, terwijl volgens mij de inkoopprijzen op de wereldmarkt, vooral die van whey, steeds naar nieuwere hoogtes stijgen. Ondertussen slinken de marges verder en verder.

Voorlopig is de klant de lachende derde in deze prijsoorlog. Maar de vraag is natuurlijk wanneer de kwaliteit eronder gaat lijden. Want kies je voor je nieuwe product voor een duurder kwaliteitsingrediënt, dan kun je qua prijs niet met die andere shops wedijveren. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.

@Logdog: XXL is niet de populairste shop van Nederland. Body en Fit is inmiddels 2 x zo populair/groot als XXL.

Ach ja, wat gezonde concurrentie zal altijd goed zijn denk ik, alleen jammer dat sommige mensen proberen om doormiddel van steken onder de gordel, de andere webshop "zwart" te maken in het topic van desbetreffende webshop en/of die van de concurrent.

Wat maakt het uit welke de beste is, welke de beste of de eerste is met bepaalde aanbiedingen? Ieder webshop/winkel heeft zijn eigen plussen en minnen.

Iedereen heeft zijn of haar favoriet, maar als de ene webshop een aantrekkelijkere aanbieding heeft dan de andere, dan bestellen de meeste ook gewoon waar het het goedkoopste is, ongeacht of het nu de concurrent is of niet.

Van nature klagen mensen altijd over iets, maar ze bestellen net zo vlot bij de webshop waarover ze klagen enz. enz.

Nogmaals, wat maakt het uit dat de ene groter/kleiner is dan de andere? Helemaal niets toch?
Als klant koop je over het algemeen toch je product bij de plek waar je het het goedkoopste kunt krijgen, concurrent of niet.

Amen..

Leven zuur maken?? Dat heet gezonde concurrentie. Ik heb nog steeds heel veel plezier in wat ik doe met XXL. Dus begrijp niet hoe je erbij komt dat het leven zuur is.

Ik denk ook dat je niets te klagen hebt want zoals je zelf zegt is het voor de consument alleen maar goed.

Hoe weet jij trouwens welke shop populairder/groter is? Denk niet dat jij daar inzicht in hebt.

Ik ben vast besloten om met XXL de grootste/beste/goedkoopste/populairste webshop van Nederland te worden.

En ik denk dat we inderdaad al zo'n beetje de polulairste shop van Nederland zijn. We hebben de meest complete site met vragen, reviews, atleten, kies je goodie, etc etc.

Daarbij komt ook nog eens dat ik pas vanaf 2004 bezig ben en jouw favoriete shop al sinds 1995. We hebben nu al een hele grote groep vaste klanten/fans. Dus ik denk zeker niet dat we slecht bezig zijn ;)

Ach ja, wat gezonde concurrentie zal altijd goed zijn denk ik, alleen jammer dat sommige mensen proberen om doormiddel van steken onder de gordel, de andere webshop "zwart" te maken in het topic van desbetreffende webshop en/of die van de concurrent.

Wat maakt het uit welke de beste is, welke de beste of de eerste is met bepaalde aanbiedingen? Ieder webshop/winkel heeft zijn eigen plussen en minnen.

Iedereen heeft zijn of haar favoriet, maar als de ene webshop een aantrekkelijkere aanbieding heeft dan de andere, dan bestellen de meeste ook gewoon waar het het goedkoopste is, ongeacht of het nu de concurrent is of niet.

Van nature klagen mensen altijd over iets, maar ze bestellen net zo vlot bij de webshop waarover ze klagen enz. enz.

Nogmaals, wat maakt het uit dat de ene groter/kleiner is dan de andere? Helemaal niets toch?
Als klant koop je over het algemeen toch je product bij de plek waar je het het goedkoopste kunt krijgen, concurrent of niet.

Amen..

Voor de klant maakt het vast niet uit wie de grootste is (heeft?), voor de eigenaar van de shop vast wel. :rolleyes:

Ik denk dat René zal balen dat hij door Body & Fit in twee jaar tijd is verstoten van de top van de apenrots. Dat leidt tot rare sprongen, zoals het volledig afschaffen van verzendkosten terwijl hij zelf ooit schreef dat hij daar helemaal niets in zag omdat iedereen dan losse potjes zou gaan bestellen. Maar ja, zo werkt het kapitalisme/de concurrentie, en daar profiteren wij als klanten in financiële zin van.

Ik ben nieuwsgierig hoe het afloopt. Ik ben bijvoorbeeld benieuwd wie als eerste de prijzen voor de whey durft te verhogen, want die gieren al een tijd omhoog op de wereldmarkt en blijven hier onder de boardsponsors ongewijzigd. Dat kan niet eeuwig zo blijven. De boardsponsors denderen met volle vaart op elkaar af, en willen ze vooral niet als eerste knipperen.

En of de prijzenoorlog goed gaat uitpakken voor de kwaliteit van de producten, dat moeten we nog zien.

---------- Toegevoegd om 17:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:11 ----------

Leven zuur maken?? Dat heet gezonde concurrentie. Ik heb nog steeds heel veel plezier in wat ik doe met XXL. Dus begrijp niet hoe je erbij komt dat het leven zuur is.

Ik denk ook dat je niets te klagen hebt want zoals je zelf zegt is het voor de consument alleen maar goed.

Hoe weet jij trouwens welke shop populairder/groter is? Denk niet dat jij daar inzicht in hebt.

Ik ben vast besloten om met XXL de grootste/beste/goedkoopste/populairste webshop van Nederland te worden.

En ik denk dat we inderdaad al zo'n beetje de polulairste shop van Nederland zijn. We hebben de meest complete site met vragen, reviews, atleten, kies je goodie, etc etc.

Daarbij komt ook nog eens dat ik pas vanaf 2004 bezig ben en jouw favoriete shop al sinds 1995. We hebben nu al een hele grote groep vaste klanten/fans. Dus ik denk zeker niet dat we slecht bezig zijn ;)

Je hebt een populaire shop, en ik denk dat je met je producten goed bezig bent. Maar B&F is twee keer zo groot - dat is heel simpel vast te stellen op basis van referentienummers bij de bestellingen - en daar zul je van balen, een heel menselijke reactie. Ik ben niet van B&F, maar ik merk wel dat je vaak tegen hen aan het counteren bent, zoals met het vervallen van de verzendkosten (waar je geen voorstander van bent) en met de speciale sample-aanvraagacties. Je lijkt eerder in de verdediging dan in de aanval te zitten.

Hoe is trouwens jouw visie op de whey-prijsontwikkelingen? Je roept dat je met de goedkoopste whey van Europa komt, maar volgens mij sturen jouw leveranciers je steeds hogere rekeningen. Keert de wal het schip niet een keer?

Laatst bewerkt:
Voor de klant maakt het vast niet uit wie de grootste is (heeft?), voor de eigenaar van de shop vast wel. :rolleyes:

Ik denk dat René zal balen dat hij door Body & Fit in twee jaar tijd is verstoten van de top van de apenrots. Dat leidt tot rare sprongen, zoals het volledig afschaffen van verzendkosten terwijl hij zelf ooit schreef dat hij daar helemaal niets in zag omdat iedereen dan losse potjes zou gaan bestellen. Maar ja, zo werkt het kapitalisme/de concurrentie, en daar profiteren wij als klanten in financiële zin van.

Ik ben nieuwsgierig hoe het afloopt. Ik ben bijvoorbeeld benieuwd wie als eerste de prijzen voor de whey durft te verhogen, want die gieren al een tijd omhoog op de wereldmarkt en blijven hier onder de boardsponsors ongewijzigd. Dat kan niet eeuwig zo blijven. De boardsponsors denderen met volle vaart op elkaar af, en willen ze vooral niet als eerste knipperen.

En of de prijzenoorlog goed gaat uitpakken voor de kwaliteit van de producten, dat moeten we nog zien.

Kerel je komt nogal gefrusreerd over. Lijkt wel of je bij B&F werkt. Wat kan jou onze acties en prijzen schelen? Je bent de eerste die niet blij is dat we geen verzendkosten meer rekenen.

Natuurlijk ga ik mee met de concurrentie in bepaalde dingen, zoals de concurrentie ook heel veel aanpast aan XXL.

Nogmaals; we zijn in een aantal jaren van niets uitgegroeid tot een van de grootste en populairste webshops van Nederland. B&F is al sinds 1995 bezig dus het zou niet meer dan normaal zijn dat hun groter zijn. Ga er maar vanuit dat hun veel meer "last" van XXL hebben dan andersom.

Laten we het allemaal vriendelijk houden zo voor kerst. ;)

Laten we iedereen / iedere webshop in zijn waarde houden.
Voor de klant/klanten is het toch alleen maar goed dat er zo'n gezonde concurrentie is, toch?

Ik denk dat René zal balen dat hij door Body & Fit in twee jaar tijd is verstoten van de top van de apenrots.

maar ik merk wel dat je vaak tegen hen aan het counteren bent,
dude als je echt zo goed op de hoogte bent dan kijk eens welke producten body en fit 1 jaar geleden hadden en welke ze nu hebben. zijner de afgelopen tijd heel veel bijgekomen. vrijwel alle nieuwe producten zijn kopie's van xxl producten.

sinds xxl zwaar populair is is body en fit pas begonnen met al die nieuwe producten. die hebben dus zeker wel gevoeld dat ze heel veel verloren aan xxl. body en fit is groot omdat ze al heel lang bezig zijn. als je ze dan afzet naast xxl dat pas een paar jaar bezig is kan je niet ontkennen dat xxl het gewoon veel beter doet.

je ziet echt duidelijk dat body en fit afgelopen jaar een inslaghaal heeft willen maken. want zoals het afgelopen jaar zijn ze niet al 15 jaar bezig. en dat is de danken (mede?) aan xxl. je verhaaltje van counteren gaat dus niet echt op. en ik moet rene gelijk geven. je schijnt het je allemaal nogal persoonlijk aan te trekken wat er tussen body en fit en xxl gebeurd.

Ik bestel bij XXL en B&F.
Beide perfecte service en goede producten.
Het is gewoon markt concurrentie, dat is overal.... en dan ook echt OVERAL.
Dit pakt nooit slecht uit voor de consumenten, dus waarom klaag je?

Voila se, xxl is weer wat rijker door mij:D Bestelling gedaan.....

ik ben aan het wachten op die goedkoopste whey van europa :D

Terug
Naar boven