- Waardering
- 60
Van mij part smaakt het naar kots, ik doe het om de voedingswaarde, en betaal jij m'n peptopro? X
idd, smaak is niet om te harden

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van mij part smaakt het naar kots, ik doe het om de voedingswaarde, en betaal jij m'n peptopro? X

nee, maar ik betaal je isolaat ook niet. peptopro heb je veel minder van nodig en werkt veel beter dan isolaat (duidelijk merkbaar verschil zelfs) dus omgerekend is het nog maar de vraag wat goedkoper of duurder is.Van mij part smaakt het naar kots, ik doe het om de voedingswaarde, en betaal jij m'n peptopro? X
als ik kan kiezen ga ik toch voor een lekkere shake 
Hij bedoelt 2x5000, maar dat bestaat natuurlijk niet.
Staan gewoon op de site. Alle prijzen zijn aangepast. Zodat je bij 2x2500gr niet duurder uit bent dan 2 x los 2500gram.
Geen idee. Denk dat het begin volgend jaar zal zijn. We krijgen begin volgend jaar ook hele mooie truien van XXL. Zien er echt mooi uit en erg goede kwaliteit!Dan is het zeker een lekkere smaakneem ik altijd als ontbijt whey delicious perzik/mango samen met brinta, havermout en een banaan in de blender
Wanneer komen de tassen trouwens weer binnen?
Hij bedoelt 2x5000, maar dat bestaat natuurlijk niet.
cool! welke kleur en hoe zien ze eruitGeen idee. Denk dat het begin volgend jaar zal zijn. We krijgen begin volgend jaar ook hele mooie truien van XXL. Zien er echt mooi uit en erg goede kwaliteit!

xxl gaat het nog moeilijk krijgen door de aanbieding van b&f![]()

Maak je over ons maar geen zorgen. Onze producten zijn onverslaanbaar
Woensdag en donderdag zijn echt alle records verbroken. Vandaag ook weer een top dag.
Ik zit er aan te denken om woensdag nog een keer wat XXL Toppers in de weekaanbieding te doen. Om het jaar helemaal goed af te sluiten![]()
Tnx voor de bestelling!All day protein besteld, zeer tevreden over een tijd terug.![]()
Leuk toch concurrentie, doe is jullie isolaat in de aanbieding gooien dan

Maak je over ons maar geen zorgen. Onze producten zijn onverslaanbaar
Woensdag en donderdag zijn echt alle records verbroken. Vandaag ook weer een top dag.
Ik zit er aan te denken om woensdag nog een keer wat XXL Toppers in de weekaanbieding te doen. Om het jaar helemaal goed af te sluiten![]()

Doe daar dan de nightprotein bij dan kan ik gelijk een mooi xxl vest erbij bestellen, die was ik nu vergeten 
Unleash v3 binnen!
Meer weekaanbiedingen altijd welkom!Doe daar dan de nightprotein bij dan kan ik gelijk een mooi xxl vest erbij bestellen, die was ik nu vergeten
![]()

4 kleine whey delicious ingeslagen + peptopro.
Cappuchino
Aardbei/banaan
Speculaas
Appeltaart
Ik ben benieuwd![]()