XXL Nutrition

Breaking News Kerstaanbiedingen! 20% korting op XXL Nutrition Toppers!!

Van mij part smaakt het naar kots, ik doe het om de voedingswaarde, en betaal jij m'n peptopro? X
nee, maar ik betaal je isolaat ook niet. peptopro heb je veel minder van nodig en werkt veel beter dan isolaat (duidelijk merkbaar verschil zelfs) dus omgerekend is het nog maar de vraag wat goedkoper of duurder is.

en ja, we zijn nou niet allemaal zo hardcore als jouw :D als ik kan kiezen ga ik toch voor een lekkere shake :D

Superaanbieding man. Ik ben ook erg benieuwd naar de All Day Protein in perzik/mango smaak. NU alvast wat peptopro en whey delicious inslaan!!

• Topic Starter Topic Starter
All Day Perzik/Mango komt met een beetje geluk vandaag al binnen. Is echt een lekkere smaak. Lijkt veel op de smaak van Whey Delicious.

Dan is het zeker een lekkere smaak :D neem ik altijd als ontbijt whey delicious perzik/mango samen met brinta, havermout en een banaan in de blender :zuip:

Wanneer komen de tassen trouwens weer binnen?

Dan is het zeker een lekkere smaak :D neem ik altijd als ontbijt whey delicious perzik/mango samen met brinta, havermout en een banaan in de blender :zuip:

Wanneer komen de tassen trouwens weer binnen?
Geen idee. Denk dat het begin volgend jaar zal zijn. We krijgen begin volgend jaar ook hele mooie truien van XXL. Zien er echt mooi uit en erg goede kwaliteit!
Hij bedoelt 2x5000, maar dat bestaat natuurlijk niet.

Nope, dat is dan inderdaad 4x2500gr.

Zien er erg sportief uit. Grijs met capuchon en zakken aan de voorkant. Mooie truitjes :D

xxl gaat het nog moeilijk krijgen door de aanbieding van b&f :P

xxl gaat het nog moeilijk krijgen door de aanbieding van b&f :P

Maak je over ons maar geen zorgen. Onze producten zijn onverslaanbaar :D

Woensdag en donderdag zijn echt alle records verbroken. Vandaag ook weer een top dag.

Ik zit er aan te denken om woensdag nog een keer wat XXL Toppers in de weekaanbieding te doen. Om het jaar helemaal goed af te sluiten :D

All day protein besteld, zeer tevreden over een tijd terug. :)

Woensdag en donderdag zijn echt alle records verbroken. Vandaag ook weer een top dag.

Ik zit er aan te denken om woensdag nog een keer wat XXL Toppers in de weekaanbieding te doen. Om het jaar helemaal goed af te sluiten :D

Leuk toch concurrentie, doe is jullie isolaat in de aanbieding gooien dan

Unleash v3 binnen! :)

Meer weekaanbiedingen altijd welkom!:D Doe daar dan de nightprotein bij dan kan ik gelijk een mooi xxl vest erbij bestellen, die was ik nu vergeten :D

Unleash v3 binnen! :)

Meer weekaanbiedingen altijd welkom!:D Doe daar dan de nightprotein bij dan kan ik gelijk een mooi xxl vest erbij bestellen, die was ik nu vergeten :D

Unleash ga je zeker op knallen. Samen met Maximize V2 is het de sterkste pre workout booster verkrijgbaar!

Ik ga even nadenken over eventuele extra aanbiedingen :D

Doe ook nog maar Nightprotein in de aanbieding rene. meeste stemmen gelden toch??? :D

4 kleine whey delicious ingeslagen + peptopro.

Cappuchino
Aardbei/banaan
Speculaas
Appeltaart

Ik ben benieuwd :D

4 kleine whey delicious ingeslagen + peptopro.

Cappuchino
Aardbei/banaan
Speculaas
Appeltaart

Ik ben benieuwd :D

Whey Delicious gaat je zeker bevallen. Het is niet alleen de populairste whey van Nederland, maar we hebben voortaan vraag uit heel Europa. Overal zijn de reacties hetzelfde; de lekkerste whey die ik ooit heb gehad. En voedingswaarde zijn natuurlijk ook prima dankzij een hoog isolaatgehalte.

Terug
Naar boven