Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is nou de aanbieding, dat whey delicious 19 nog wat euro is de kilo?
Of komt er een soort van mega bulk pak?
.Dan kunnen ze het geen BULK whey meer noemenis het niet mogelijk om het in meerdere zakjes te stoppen. 5kg van een smaak is me te veel

Zie bij de bulkwhey staan dat er 125 doseringen inzitten. En de whey perfection heeft 162 doseringen voor dezelfde prijs.
De bulk whey is wel goedkoper in prijs/kg maar je hebt er wel meer van nodig. Dus de titel voor goedkoopste whey niet wat misleidend?
Zie bij de bulkwhey staan dat er 125 doseringen inzitten. En de whey perfection heeft 162 doseringen voor dezelfde prijs.
De bulk whey is wel goedkoper in prijs/kg maar je hebt er wel meer van nodig. Dus de titel voor goedkoopste whey niet wat misleidend?
Lees van de reviews op XXL dat het niet zo zoet is? Ik hou niet echt van die hele zoete bende.Is die bulkwhey een beetje te zuipen? Ik zou normaal niet iets kopen in NL maar 5 kilo voor 51,50 is waarschijnlijk even duur als 5 kilo uit de UK incl verzendkosten. Dan koop ik het liever hier.
Zou alleen zo k*t zijn als je 5 kilo gemaalde aspirinesmaak moet wegwerkenLees van de reviews op XXL dat het niet zo zoet is? Ik hou niet echt van die hele zoete bende.
Iemand ervaring mee?

Bulk whey smaakt prima. Als je whey nodig hebt is dit het moment om het te kopenIs die bulkwhey een beetje te zuipen? Ik zou normaal niet iets kopen in NL maar 5 kilo voor 51,50 is waarschijnlijk even duur als 5 kilo uit de UK incl verzendkosten. Dan koop ik het liever hier.
Zou alleen zo k*t zijn als je 5 kilo gemaalde aspirinesmaak moet wegwerkenLees van de reviews op XXL dat het niet zo zoet is? Ik hou niet echt van die hele zoete bende.
Iemand ervaring mee?

Groot gelijk

http://forum.dutchbodybuilding.com/...ic-bulk-whey-xxl-nutrition-229602/index2.html
Hier kun je nog wat reviews lezen, persoonlijk vind ik hem erg goed.
De smaak is goed, oplosbaarheid perfect en de prijs nog beter.
Denk dat de kans dat het je niet bevalt echt nihil is.
Your welcome

Nee, doseringen zijn misleidend. Heb het er ook op de site bij gezet.
Let op: Sommige andere merken raden aan om maar 25 tot 28 gram per dosering te nemen. Met deze dosering haal je dus 180 tot 200 shakes uit 5000 gram Basic Bulk Whey. Kijk bij het vergelijken altijd naar de inhoud (5000 gram) en de samenstelling per 100 gram. Laat je vooral niet misleiden door het aantal doseringen per verpakking.
Had meer gehoopt op kleine porties van Whey.
.. dan maar whey delicous.