Fitness Seller

Breaking News Kerstaanbiedingen! 20% korting op XXL Nutrition Toppers!!

Ik dacht dat er vandaag een speciale actie zou komen waardoor de Whey de goedkoopste van Europa zal zijn, maar de prijs voor 2,5kg blijft 40euro. Of gaat daar nog 20% af?

blehhh geen isolaat in de aanbieding? erg lame

Wat is nou de aanbieding, dat whey delicious 19 nog wat euro is de kilo?
Of komt er een soort van mega bulk pak?

is het niet mogelijk om het in meerdere zakjes te stoppen. 5kg van een smaak is me te veel

Zie bij de bulkwhey staan dat er 125 doseringen inzitten. En de whey perfection heeft 162 doseringen voor dezelfde prijs.

De bulk whey is wel goedkoper in prijs/kg maar je hebt er wel meer van nodig. Dus de titel voor goedkoopste whey niet wat misleidend?

Zie bij de bulkwhey staan dat er 125 doseringen inzitten. En de whey perfection heeft 162 doseringen voor dezelfde prijs.

De bulk whey is wel goedkoper in prijs/kg maar je hebt er wel meer van nodig. Dus de titel voor goedkoopste whey niet wat misleidend?

Jij kiest zelf hoe groot je dosering is. Je bepaalt het naargelang de hoeveelheid eiwit die je tekort komt in je voedingsschema.

René heeft dit gisteren nog maar vermeld, kijk op de site ook is naar de in het rood vermeldde LET OP. Dus jij kan bij basic bulk whey ook gewoon doseringen van 28 gram nemen en dan heb je er in totaal 178.

• Topic Starter Topic Starter

Nee, doseringen zijn misleidend. Heb het er ook op de site bij gezet.

Let op: Sommige andere merken raden aan om maar 25 tot 28 gram per dosering te nemen. Met deze dosering haal je dus 180 tot 200 shakes uit 5000 gram Basic Bulk Whey. Kijk bij het vergelijken altijd naar de inhoud (5000 gram) en de samenstelling per 100 gram. Laat je vooral niet misleiden door het aantal doseringen per verpakking.

Wegens groot succes blijven een aantal producten een week langer in de aanbieding! Ook hebben we wat nieuwe toppers toegevoegd:

[Link niet meer beschikbaar] Goedkoopste whey van Europa!!
5000 gram kwaliteitswhey voor slechts € 51,50! Goedkoper ga je het niet vinden in Europa! Basic Bulk Whey is van de allerbeste kwaliteit, lost uitstekend op en heeft een heerlijke smaak!
5000! gram van €64,95 voor €51,50

[Link niet meer beschikbaar]
100% micellar caseïne zonder toevoegingen van andere eiwitbronnen. Met een opname tijd van 7 uur is Night Protein ideaal om voor het slapen gaan te nemen. Groeien doe je ’s nachts!
1100 gram van €25,95 voor €20,95

Whey Delicious
Whey Delicious is de lekkerste en populairste whey van Nederland. Whey Delicious bevat de beste kwaliteit eiwitten, heeft een prima samenstelling en is verkrijgbaar in 13 heerlijke smaken!
1000 gram van €23,95 voor €19,95
2500 gram van €49,95 voor €39,95

Complex Carb Gainer
Complex Carb Gainer is de ideale maaltijdvervanger/weightgainer. Complex Carb Gainer bevat geen dikmakende suikers, heeft een hoog eiwitgehalte en heeft een heerlijke smaak.
2500 gram van €34,50 voor €27,95

MegaGrow
MegaGrow is het ultieme post workout supplement. Het bevat alles wat je nodig hebt na een zware training. MegaGrow zorgt voor een sneller herstel, geeft je meer kracht en vollere spieren.
2000 gram van €39,50 voor €31,50

Energize!
Energize! is een extreem sterke energiebooster. Energize! geeft een verhoogde mentale focus en alertheid. Energize! heeft tevens een sterk vetverbrandende werking.
120 caps van €29,95 voor €23,95

AAKG Mega Caps
Meer pomp! Meer kracht! Iedereen is dol op de pomp die je krijgt van de populaire pre workout boosters; deze pomp wordt veroorzaakt door AAKG!
200 capsules van € 27,50 voor € 21,95!

CreaForce Caps
Crea Force is een unieke matrix van de beste 3 soorten creatine en taurine. Crea Force geeft je meer kracht, uithoudingsvermogen en spiervolume zonder het vasthouden van onderhuids vocht.
240 capsules van € 29,50 voor € 23,50!

Is die bulkwhey een beetje te zuipen? Ik zou normaal niet iets kopen in NL maar 5 kilo voor 51,50 is waarschijnlijk even duur als 5 kilo uit de UK incl verzendkosten. Dan koop ik het liever hier.

Zou alleen zo k*t zijn als je 5 kilo gemaalde aspirinesmaak moet wegwerken:D Lees van de reviews op XXL dat het niet zo zoet is? Ik hou niet echt van die hele zoete bende.

Iemand ervaring mee?

Is die bulkwhey een beetje te zuipen? Ik zou normaal niet iets kopen in NL maar 5 kilo voor 51,50 is waarschijnlijk even duur als 5 kilo uit de UK incl verzendkosten. Dan koop ik het liever hier.

Zou alleen zo k*t zijn als je 5 kilo gemaalde aspirinesmaak moet wegwerken:D Lees van de reviews op XXL dat het niet zo zoet is? Ik hou niet echt van die hele zoete bende.

Iemand ervaring mee?

http://forum.dutchbodybuilding.com/...ic-bulk-whey-xxl-nutrition-229602/index2.html

Hier kun je nog wat reviews lezen, persoonlijk vind ik hem erg goed.
De smaak is goed, oplosbaarheid perfect en de prijs nog beter. :D
Denk dat de kans dat het je niet bevalt echt nihil is.

Laatst bewerkt:
AAKG ook in de aanbieding!
Thanx rene :heart:

Iemand ervaring mee?
Bulk whey smaakt prima. Als je whey nodig hebt is dit het moment om het te kopen ;)
Groot gelijk :D
http://forum.dutchbodybuilding.com/...ic-bulk-whey-xxl-nutrition-229602/index2.html

Hier kun je nog wat reviews lezen, persoonlijk vind ik hem erg goed.
De smaak is goed, oplosbaarheid perfect en de prijs nog beter. :D
Denk dat de kans dat het je niet bevalt echt nihil is.
:thumbs:
AAKG ook in de aanbieding!
Thanx rene :heart:
Your welcome ;)

Had ook gehoopt op iso in de aanbieding. Srs. :(

Bulk whey vanille besteld. Ik ben benieuwd. Nog nooit dit soort dingen gekocht:roflol:

Nee, doseringen zijn misleidend. Heb het er ook op de site bij gezet.

Let op: Sommige andere merken raden aan om maar 25 tot 28 gram per dosering te nemen. Met deze dosering haal je dus 180 tot 200 shakes uit 5000 gram Basic Bulk Whey. Kijk bij het vergelijken altijd naar de inhoud (5000 gram) en de samenstelling per 100 gram. Laat je vooral niet misleiden door het aantal doseringen per verpakking.

Dan is deze idd de goedkoopste. Mooie actie René

Terug
Naar boven