Converse
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
idemik ben aan het wachten op die goedkoopste whey van europa![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idemik ben aan het wachten op die goedkoopste whey van europa![]()

Inderdaad heb bij beide al besteld en de producten zijn voor alle 2 echt wel top!Ach ja, wat gezonde concurrentie zal altijd goed zijn denk ik, alleen jammer dat sommige mensen proberen om doormiddel van steken onder de gordel, de andere webshop "zwart" te maken in het topic van desbetreffende webshop en/of die van de concurrent.
Wat maakt het uit welke de beste is, welke de beste of de eerste is met bepaalde aanbiedingen? Ieder webshop/winkel heeft zijn eigen plussen en minnen.
Iedereen heeft zijn of haar favoriet, maar als de ene webshop een aantrekkelijkere aanbieding heeft dan de andere, dan bestellen de meeste ook gewoon waar het het goedkoopste is, ongeacht of het nu de concurrent is of niet.
Van nature klagen mensen altijd over iets, maar ze bestellen net zo vlot bij de webshop waarover ze klagen enz. enz.
Nogmaals, wat maakt het uit dat de ene groter/kleiner is dan de andere? Helemaal niets toch?
Als klant koop je over het algemeen toch je product bij de plek waar je het het goedkoopste kunt krijgen, concurrent of niet.
Amen..

Zo is het inderdaad, en het is volkomen normaal. Maar schijnbaar vind niet iedereen het leuk dat we zo goed bezig zijn. Erg vreemd inderdaadIk bestel bij XXL en B&F.
Beide perfecte service en goede producten.
Het is gewoon markt concurrentie, dat is overal.... en dan ook echt OVERAL.
Dit pakt nooit slecht uit voor de consumenten, dus waarom klaag je?

ik ben aan het wachten op die goedkoopste whey van europa![]()
Nog heel even wachtenIk wilde morgen een 5 kg zak basic bulk whey kopen maar ik wacht nu wellicht nog even. Heb alleen nog maar 4 scheppen over..whehehehe.

Nee hoor, kunnen onze klanten wel tegen

Inderdaad heb bij beide al besteld en de producten zijn voor alle 2 echt wel top!
Ik vind de manier van bestellen bij XXL precies iets vlotter verlopen en de site iets overzichtelijker maar dat kan gewoon mijn mening zijn.
Wat de kwaliteit betreft de voedingswaarden zijn bij beide merken op te vragen dus dat zit wel snor denk ik.
Punt aan de lijn XXL en B&F goe bezig![]()
Whey delicious is erg lekkerhmmm whey delicious bestellen of wachten op de volgende whey aanbieding?![]()

En weer voor 200 eurotjes besteld. Ideal van ING deed het niet, dus maar weer eens met de oude eenmalige machtiging. Kreeg wel van mijn mislukte pogingen met ideal te betalen orderbevestigingen in mijn mail....
Keep up the good work Rene!
Perzik - Mango is héérlijk al zeg ik het zelflol. klagen dat de prijzen zo laag zijn en klagen dat ze geen verzendkosten meer rekenen
ik ben benieuwd naar de all day protein perzik mango. is die volgende week ook niog in de aanbieding?

Denk dat ik maar eens CCG voor mezelf bestel weerHele tijd geleden omdat ik brinta eet maar man..die CCG chocola is verdomd lekker!

Inderdaad een lastige kwestieJa ik weet maar al te goed hoe lekker dat spul is.
Maar jullie komen met een super whey aanbieding en ik heb een beetje een economische crisis.
Dusja zit in een dilemma nu, whey delicious in de aanbieding of wachten op de goedkoopste whey van europa aanbieding.
Ik ga er nog een nachtje over slapen, haha.![]()

ik hoop dat de goedkoopste whey niet zo'n pot is van 10kg ofzo, en dan 100euro vragen, dan heb je ook de goedkoopsteheb je mss tips René?
![]()