phillyfreezer
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoop dat die whey niet alleen de goedkoopste is per kg, maar ook per shake omdat in die Basic Bulk Whey meer (40 gram) moet (zak sneller leeg) dan een andere van de concurrent die 28 gram per shake heeft en dus langer meegaat voordat ie leeg is!Aanstaande woensdag komen we nogmaals met een paar knallers! Dan zullen we onder andere de goedkoopste whey van Europa aanbieden!!

Ik hoop dat die whey niet alleen de goedkoopste is per kg, maar ook per shake omdat in die Basic Bulk Whey meer (40 gram) moet (zak sneller leeg) dan een andere van de concurrent die 28 gram per shake heeft en dus langer meegaat voordat ie leeg is!![]()
Oja, je kunt ook minder dan 40 gram gebruiken, enne bij een maatschep van 40 gram van xxl zit 31,6 gram eiwit in en die van de concurent zit in de maatschep van 28 gram maar 22 gram eiwit in. Dus das wel een verschil!!
geen verschil,nooit wiskunde gehad?
31,6/40=0.79
22/28=0.78571

Als meneer zich aan de aanbevolen hoeveelheden van de webshop houdt dan gaat die van de concurrent wel langer meeen zo kunnen we nog uren doorgaan maar liever niet.......

ik heb vandaag een pot whey delicious en een pot creatine mono besteld, via vooruitbetaling. Als ik morgen of overmorgen betaal wijzigt er toch niks aan de prijs van de delicious he? wnt de actie is tochmorgen voorbij...?
en is het een goede combinatie om crea mono met whey delicious te nemen direct na de training?
Ik hoop dat die whey niet alleen de goedkoopste is per kg, maar ook per shake omdat in die Basic Bulk Whey meer (40 gram) moet (zak sneller leeg) dan een andere van de concurrent die 28 gram per shake heeft en dus langer meegaat voordat ie leeg is!![]()