XXL Nutrition

Breaking News Kerstaanbiedingen! 20% korting op XXL Nutrition Toppers!!

ik hoop op isolaat

Toch maar wachten op de nieuwe aanbieding, zeker whey bestellen morgen en ik hoop dat aakg in de aanbieding gaat! :D

Mijn bestelling komt zo bij jullie binnen :)

Aanstaande woensdag komen we nogmaals met een paar knallers! Dan zullen we onder andere de goedkoopste whey van Europa aanbieden!!
Ik hoop dat die whey niet alleen de goedkoopste is per kg, maar ook per shake omdat in die Basic Bulk Whey meer (40 gram) moet (zak sneller leeg) dan een andere van de concurrent die 28 gram per shake heeft en dus langer meegaat voordat ie leeg is!;)

wat bedoel je precies? gewoon jouw whey merk nog goedkooper?

Ik hoop dat die whey niet alleen de goedkoopste is per kg, maar ook per shake omdat in die Basic Bulk Whey meer (40 gram) moet (zak sneller leeg) dan een andere van de concurrent die 28 gram per shake heeft en dus langer meegaat voordat ie leeg is!;)

Oja, je kunt ook minder dan 40 gram gebruiken, enne bij een maatschep van 40 gram van xxl zit 31,6 gram eiwit in en die van de concurent zit in de maatschep van 28 gram maar 22 gram eiwit in. Dus das wel een verschil!!

Oja, je kunt ook minder dan 40 gram gebruiken, enne bij een maatschep van 40 gram van xxl zit 31,6 gram eiwit in en die van de concurent zit in de maatschep van 28 gram maar 22 gram eiwit in. Dus das wel een verschil!!

geen verschil,nooit wiskunde gehad?

31,6/40=0.79
22/28=0.78571

geen verschil,nooit wiskunde gehad?

31,6/40=0.79
22/28=0.78571

Wiskunde is zo te zien al een beetje weg gezakt! maar wel een verschil, want met de dosering van xxl pak je 31,6 gram en die van de concurent pak je 22 gram. In dat opzicht noem ik het een verschil. Dus als meneer 28 gram Basic Bulk whey pakt doet ie er net zo lang over als die van de concurent:rolleyes:

Als meneer zich aan de aanbevolen hoeveelheden van de webshop houdt dan gaat die van de concurrent wel langer mee??? en zo kunnen we nog uren doorgaan maar liever niet.......

ga nou maar gewoon trainen

Als meneer zich aan de aanbevolen hoeveelheden van de webshop houdt dan gaat die van de concurrent wel langer mee??? en zo kunnen we nog uren doorgaan maar liever niet.......

Je moet je gewoon aan je voedingsschemahouden en aan de hoeveelheid eiwit die je zelf nodig heb. Dus ik zou het zelf gewoon doseren toch? neem je gewoon 28 gram gaat de zak net zo lang mee, en je hebt het waarschijnlijk goedkoper!

good luck

Je hebt helemaal gelijk:o, alleen heb ik nooit iets bij deze webshop besteld en dus weet ik niet of ze een beetje smaken (zonde als je 5 kg besteld) en je kan ook niet een Sample Pack bestellen (basic bulk).

aha! nou de whey delicious is natuurlijk de lekkerste smaak, maar de bulk whey heb ik ook gehad en die smaakt ook super!! En goede kwaliteit! en ook nog eens zo goedkoop! ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou voortaan doseringen van 5 gram maken, en maatschepjes van 2,5 gram. Dan doe je ruim een jaar met 2,5kg whey ;)

Jongens, jongens toch. Doseringen en maatscheppen zeggen he-le-maal niets. Als je gaat vergelijken altijd terug rekenen naar 100 gram poeder.

Dan kom je er snel genoeg achter dat je bij ons de beste koop hebt.

ik heb vandaag een pot whey delicious en een pot creatine mono besteld, via vooruitbetaling. Als ik morgen of overmorgen betaal wijzigt er toch niks aan de prijs van de delicious he? wnt de actie is tochmorgen voorbij...?

en is het een goede combinatie om crea mono met whey delicious te nemen direct na de training?

ik heb vandaag een pot whey delicious en een pot creatine mono besteld, via vooruitbetaling. Als ik morgen of overmorgen betaal wijzigt er toch niks aan de prijs van de delicious he? wnt de actie is tochmorgen voorbij...?

en is het een goede combinatie om crea mono met whey delicious te nemen direct na de training?

Uiteraard hoef je dan niet meer te betalen. Je betaalt wat op de factuur staat.

Whey en Creatine kan je prima direct na het trainen nemen. Om het helemaal goed te doen neem je er nog wat Dextro Juice Pro of Waxy Maize bij.

Ik heb het er meteen even op de site bij gezet:

Let op: Sommige andere merken raden aan om maar 25 tot 28 gram per dosering te nemen. Met deze dosering haal je dus 180 tot 200 shakes uit 5000 gram Basic Bulk Whey. Kijk bij het vergelijken altijd naar de inhoud (5000 gram) en de samenstelling per 100 gram. Laat je vooral niet misleiden door het aantal doseringen per verpakking.

hilarisch. lees zelf nog eens wat je zegt. :roflol:

Even een edit want misschien snapt harry het echt niet. JIJ bepaald hoeveel je in eens shake doet. Niet degene die de pot maakt. Met een zak van 5kg doe je dus doorgaans langer dan met een zak van 4,5kg :roflol:

Laatst bewerkt:
yeah tis woensdag

super actie rene!

2x whey delicious, crea mono en mega grow.

Merry cristmas:D

Terug
Naar boven