MuscleMeat

Kevin levrone in Nederlandse shop R'dam !!!

• Topic Starter Topic Starter
Ik probeer toch nog even te komen!! :-)

nog mensen uit omgeving Gouda die erheen gaan?

kunnen we carpoolen met mijn auteauw

Ik ben er geweest maar het was wel minder druk dan ik had verwacht.

des te meer je met hem kon praten.

hier mijn pics:

P10002362.jpg

P100023522222.jpg

Was top hem ff gezien en gesproken te hebben, personeel/Jonathan waren ook chill.

Heb de poster foto en levrone formula gekocht om de winkel en kevin te supporten. (ben ook benieuwd naar me komende training met de formula natuurlijk)

gr Ezra

Laatst bewerkt:
Wat is hij toch veel massa kwijt sinds die niet meer kuurt zeg. Nog steeds een mooi fysiek maar de oude Levrone zie je er niet meer in terug. Ben benieuwt of die Levrone formula wat voor je doet. Ik zelf heb er persoonlijk nooit zo in geloofd. Wel tof dat je op de foto met hem staat natuurlijk.

Wat is hij toch veel massa kwijt sinds die niet meer kuurt zeg. Nog steeds een mooi fysiek maar de oude Levrone zie je er niet meer in terug. Ben benieuwt of die Levrone formula wat voor je doet. Ik zelf heb er persoonlijk nooit zo in geloofd. Wel tof dat je op de foto met hem staat natuurlijk.

Hij staat er nog retegoed bij voor iemand van 46. en hij trainde niet zoveel afgelopen tijd

Van buiten mooi, van binnen kapot, dat vertellen ze er niet bij :p

Was leuk om een van mn idolen ontmoet te hebben. Bedankt voor de gelegenheid Jonathan en de rest van de V&M crew!

Gave foto's Ezra! Levrone is behoorlijk gekrompen, maar lijkt zeker geen 46!

idd teringbuff nog!
en 46 :O
zou 35 zeggen

Nonsens post , je weet niets persoonlijks over levrone , toch maar effe een domme mening uiten dat hij vanbinnen kapot is , kinderachtig .

Ik heb all respect voor die man , dat hij na zijn bb carriere nog meer dan een gemiddeld fysiek heeft op zijn 46e , wil velen van op dit forum wil eens zien hoe zij eruit gaan zien op hun 46e ...

hij is echt klijn geworden vergeleken met vroeger :o

ezravdb heb je zijn nieuwe supp al gebruikt.
op of aanmerkingen ?

Nadat de winkel gesloten was ben ik nog met Kevin op pad geweest. Ik heb veel met hem gepraat en ben erachter gekomen dat allemaal roddels die ik in de afgelopen 10 jaar heb opgevangen allemaal onzin zijn. Hij is niet gestopt omdat hij last zou hebben gehad van zijn gezondheid, hij heeft geen implantaten in zijn triceps, hij is geen diabeet en hij is er al helemaal niet mee geboren. Hij heeft niet eens last gehad van gyno, terwijl veel mensen op dit forum daar wel last van hebben gehad.

Hij heeft naar zijn zeggen een goede gezondheid en nooit last gehad van bijwerkingen. De hoeveelheden as die profs zouden gebruiken worden denk ik flink overschat.

Veel mensen vinden dat hij klein is geworden. Door de drukte heeft hij minder kunnen trainen, daarnaast eet hij helemaal koolhydraatloos (ik hebt het gezien van toen ik hem van schiphol ophaalde tot dat hij weer ging) en nog steeds weegt hij rond de 95 kg met een goede shape.

Nonsens post , je weet niets persoonlijks over levrone , toch maar effe een domme mening uiten dat hij vanbinnen kapot is , kinderachtig .

Ik heb all respect voor die man , dat hij na zijn bb carriere nog meer dan een gemiddeld fysiek heeft op zijn 46e , wil velen van op dit forum wil eens zien hoe zij eruit gaan zien op hun 46e ...

Zeg ook niet dat ik geen respect heb, top atleet die respect verdiend.

Maar het is een feit dat topsport in het algemeen ongezond is, laat staan het feit dat in bbing wss iets hogere doseringen doping word gebruikt dan in andere topsport.

Zeg ook niet dat ik geen respect heb, top atleet die respect verdiend.

Maar het is een feit dat topsport in het algemeen ongezond is, laat staan het feit dat in bbing wss iets hogere doseringen doping word gebruikt dan in andere topsport.

Het risico als je topsport gaat doen dat het ongezond word is gewoon veel hoger , omdat men topprestaties eist en dat men het soms niet meer natuurlijk kan bereiken .

Het is door de eisen in de topsport om mee te kunnen wedijveren aan de top dat men ongezonde maatregelen neemt .

Topsport kan gezond zijn , maar als je dan aan de top gaat mee kunnen ... , mss als je supertalent en genetisch voorbestemd bent .

Terug
Naar boven