AndroidHealthClinic

Kevin levrone in Nederlandse shop R'dam !!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja Dorian Yates komt binnenkort! Datum laat ik nog weten...

Kijk daar heb ik zin in! Hopen dat mascha nog een seminar kan regelen, had ze beloofd! :p
 
Zijn echt leuke foto's, Ezra
 
Ja in 2009 heb ik mijn laatste wedstrijd gedaan, ik ben clean sinsdien. Ik weet niet of ik nog wedstrijden ga doen. Ik vind het wel leuk, maar een prof ambitie heb ik niet meer dus dan vraag je je af waar je het voor doet.. Het kriebelde wel toen ik er was op het NK.

Verder eet ik anders, ik wil dit testen. Ik eet sinds januari 2011 geen dierlijk voedsel. Volgens de bodybuilding wetten kan je dan geen massa bouwen of behouden. Ik wil weten of dit waar is. Tot nu toe ben ik sinds dien niet zwakker geworden en ook geen gewicht verloren. De reden dat ik dit doe is niet omdat ik vlees niet lekker vind (op het begin werd ik gek van het niet eten ervan) maar ik het eigenlijk niet te rechtvaardigen vind van mezelf dat ik weilanden met dieren wegeet alleen omdat ik spiermassa wil bouwen of omdat ik het gewoon lekker vind. Ik vraag me dus af of het noodzakelijk is of niet.

Als je je erin gaat verdiepen is het best gruwelijk wat mensen met dieren doen. Eieren lijken vrij ontshuldig. Legbatterijen mogen niet meer in Nederland, veel mensen eten biologisch dus het zal allemaal wel goed zijn...
Om bijvoorbeeld kippen te hebben die eieren leggen moeten er kippen gefokt worden. Daarkomen helaas niet alleen kippen uit maar ook haantjes, maar wat gebeurd daarmee? Die worden vergast en weggeflikkerd... 57per minuut in alleen nederland. Veel mensen weten het niet, staan er niet bij stil of willen er niet bij stil staan.

Daarnaast is het leuk om iets moeilijkers te doen dan een normaal bodybuilding wedstrijd dieet. Iets waar ik weer net wat meer diccipline voor moet hebben. Eerst was het moeilijk maar nu na bijna een half jaar is het goed vol te houden.

Ik zeg nu ook niet dat ik nooit meer vlees zal eten, maar ik probeer gewoon bewust te zijn van de dingen die ik doe.
slimste bb-er die ik ooit heb gehoord. Hou ons op de hoogte, ik ben zelf ook van plan om vegeterier te worden als ik stop met bb-ing. Nu probeer ik zoveel mogelijk biologisch vlees te kopen maar dat is volgens mij overrated en bijna net zo slecht voor de dieren.
 
@arms eet je nu ook veel minder eiwitten of neem je er veel shakes bij ??
 
slimste bb-er die ik ooit heb gehoord. Hou ons op de hoogte, ik ben zelf ook van plan om vegeterier te worden als ik stop met bb-ing. Nu probeer ik zoveel mogelijk biologisch vlees te kopen maar dat is volgens mij overrated en bijna net zo slecht voor de dieren.

???

waarom? omdat hij geen vlees meer wilt eten?
 
slimste bb-er die ik ooit heb gehoord. Hou ons op de hoogte, ik ben zelf ook van plan om vegeterier te worden als ik stop met bb-ing. Nu probeer ik zoveel mogelijk biologisch vlees te kopen maar dat is volgens mij overrated en bijna net zo slecht voor de dieren.

Niet iedereen boeit het dat dieren worden (af)geslacht, klinkt hard maarja tis de waarheid
 
slimste bb-er die ik ooit heb gehoord. Hou ons op de hoogte, ik ben zelf ook van plan om vegeterier te worden als ik stop met bb-ing. Nu probeer ik zoveel mogelijk biologisch vlees te kopen maar dat is volgens mij overrated en bijna net zo slecht voor de dieren.

Dieren worden eewenlang afgeslacht om te overleven, zo is het leven nou eenmaal. Het eindigt altijd met de dood of je het nou zelf slacht en opeet of dat het dier na enkele jaren doodgaat.
 
Meer topsport minder ethiek please :p
 
???

waarom? omdat hij geen vlees meer wilt eten?

Omdat die op zoek is naar een andere manier voor een goed fysiek, waarbij er geen dieren hoeven te worden gemarteld. Ik heb nog niet iemand anders gezien die het heeft uitgeprobeerd dus ik vind het behoorlijk slim.

Niet iedereen boeit het dat dieren worden (af)geslacht, klinkt hard maarja tis de waarheid

Inderdaad, en veel mensen weten waarschijnlijk het verhaal achter hun vlees ook niet.

Dieren worden eewenlang afgeslacht om te overleven, zo is het leven nou eenmaal. Het eindigt altijd met de dood of je het nou zelf slacht en opeet of dat het dier na enkele jaren doodgaat.

Dat is toch ook zo bij de mens, maar als een naaste van jou als kind of heel jong al doodgaat zou je het ook niet oke vinden. Ik snap wel dat dit een extreem voorbeeld is en dat het de natuur is dat we dieren eten. Maar de manier waarop die dieren leven en worden behandeld vindt ik gewoon extreem omdat er makkelijk een andere manier is. En een mens heeft niet een paar kilo vlees per dag nodig om te overleven, dus het is gewoon een keuze van een bodybuilder dat er zoveel dieren gedood moeten worden voor een mooi fysiek.
Maar ik snap wat je wil zeggen maar vind het goed dat hij erbij stilstaat, wat veel bb-ers niet doen.
 
je moet de mens niet buiten de natuur plaatsen..
 
als dorian overigens komt dan ben ik er bij :)
 
Inderdaad, en veel mensen weten waarschijnlijk het verhaal achter hun vlees ook niet.
Ik ken het verhaal wel hoor, zijn al meerdere topics over geweest en ook meermaals uitgelegd, ook door EricR die zelf ook vegetarier is. Maar het boeit me gewoon echt niet, sorry
 
Laatst mijn eigen kipgeslacht bij een maatje van me, i liked it.
 
ik ken het verhaal wel hoor, zijn al meerdere topics over geweest en ook meermaals uitgelegd, ook door ericr die zelf ook vegetarier is. Maar het boeit me gewoon echt niet, sorry
+1:d
 
Ja in 2009 heb ik mijn laatste wedstrijd gedaan, ik ben clean sinsdien. Ik weet niet of ik nog wedstrijden ga doen. Ik vind het wel leuk, maar een prof ambitie heb ik niet meer dus dan vraag je je af waar je het voor doet.. Het kriebelde wel toen ik er was op het NK.

Verder eet ik anders, ik wil dit testen. Ik eet sinds januari 2011 geen dierlijk voedsel. Volgens de bodybuilding wetten kan je dan geen massa bouwen of behouden. Ik wil weten of dit waar is. Tot nu toe ben ik sinds dien niet zwakker geworden en ook geen gewicht verloren. De reden dat ik dit doe is niet omdat ik vlees niet lekker vind (op het begin werd ik gek van het niet eten ervan) maar ik het eigenlijk niet te rechtvaardigen vind van mezelf dat ik weilanden met dieren wegeet alleen omdat ik spiermassa wil bouwen of omdat ik het gewoon lekker vind. Ik vraag me dus af of het noodzakelijk is of niet.

Als je je erin gaat verdiepen is het best gruwelijk wat mensen met dieren doen. Eieren lijken vrij ontshuldig. Legbatterijen mogen niet meer in Nederland, veel mensen eten biologisch dus het zal allemaal wel goed zijn...
Om bijvoorbeeld kippen te hebben die eieren leggen moeten er kippen gefokt worden. Daarkomen helaas niet alleen kippen uit maar ook haantjes, maar wat gebeurd daarmee? Die worden vergast en weggeflikkerd... 57per minuut in alleen nederland. Veel mensen weten het niet, staan er niet bij stil of willen er niet bij stil staan.

Daarnaast is het leuk om iets moeilijkers te doen dan een normaal bodybuilding wedstrijd dieet. Iets waar ik weer net wat meer diccipline voor moet hebben. Eerst was het moeilijk maar nu na bijna een half jaar is het goed vol te houden.

Ik zeg nu ook niet dat ik nooit meer vlees zal eten, maar ik probeer gewoon bewust te zijn van de dingen die ik doe.


Interessant, hoe zit het met het dragen van kleren uit China die gemaakt worden door kinderen in slechte omstandigheden. Draag je dat wel? Er zijn veel dingen in de wereld waar je bewust van moet zijn.
 
Ja in 2009 heb ik mijn laatste wedstrijd gedaan, ik ben clean sinsdien. Ik weet niet of ik nog wedstrijden ga doen. Ik vind het wel leuk, maar een prof ambitie heb ik niet meer dus dan vraag je je af waar je het voor doet.. Het kriebelde wel toen ik er was op het NK.

Verder eet ik anders, ik wil dit testen. Ik eet sinds januari 2011 geen dierlijk voedsel. Volgens de bodybuilding wetten kan je dan geen massa bouwen of behouden. Ik wil weten of dit waar is. Tot nu toe ben ik sinds dien niet zwakker geworden en ook geen gewicht verloren. De reden dat ik dit doe is niet omdat ik vlees niet lekker vind (op het begin werd ik gek van het niet eten ervan) maar ik het eigenlijk niet te rechtvaardigen vind van mezelf dat ik weilanden met dieren wegeet alleen omdat ik spiermassa wil bouwen of omdat ik het gewoon lekker vind. Ik vraag me dus af of het noodzakelijk is of niet.

Als je je erin gaat verdiepen is het best gruwelijk wat mensen met dieren doen. Eieren lijken vrij ontshuldig. Legbatterijen mogen niet meer in Nederland, veel mensen eten biologisch dus het zal allemaal wel goed zijn...
Om bijvoorbeeld kippen te hebben die eieren leggen moeten er kippen gefokt worden. Daarkomen helaas niet alleen kippen uit maar ook haantjes, maar wat gebeurd daarmee? Die worden vergast en weggeflikkerd... 57per minuut in alleen nederland. Veel mensen weten het niet, staan er niet bij stil of willen er niet bij stil staan.

Daarnaast is het leuk om iets moeilijkers te doen dan een normaal bodybuilding wedstrijd dieet. Iets waar ik weer net wat meer diccipline voor moet hebben. Eerst was het moeilijk maar nu na bijna een half jaar is het goed vol te houden.

Ik zeg nu ook niet dat ik nooit meer vlees zal eten, maar ik probeer gewoon bewust te zijn van de dingen die ik doe.

Respect voor je keuze.
En heel goed dat je er op een forum als dit over praat. Het inlevingsvermogen en begrip voor keuzes van anderen die buiten het standaard plaatje vallen is op dit forum niet bijzonder groot ;). Het is altijd makkelijk voor mensen om hier sarcastisch of sceptisch op te reageren. Vragen als hierboven zoals 'draag je wel kleren uit China?' lijken altijd bedoeld om je keuze aan te vallen en/of te bagatelliseren, er is immers nog veel meer leed in de wereld. Het feit dat jij bezig bent met bewust leven en keuzes daarin maakt verdiend naar mijn mening zeker een compliment.
Ik wens je heel veel succes in de toekomst! :)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven