- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 98kg
Het is makkelijker een goede shape vast te houden als je geen koolhydraten eet als je geen tijd hebt om alles zelf te gaan koken en af te wegen.
Sochtends op schiphol zijn we naar de Dailyfrance geweest, daar nam kevin dacht ik een salade..
Smiddags ben ik snel even naar de wok gelopen, hij wilde hetzelfde als ik nam... Groente met blackbean sause..
Na sluitingstijd zijn we boven tegenover de subway gaan eten met een aantal jongens die bij VNM werken. Was erg gezellig, hier een filmpje.
http://www.youtube.com/watch?v=jkVQpidUxxw
Ik weet de naam van die tent meer..... We hebben eerst een beentraining buiten voor de deur gedaan die wel heftig was, die is binnenkort op www.levronereport.com te zien.
Maar in iedergeval, Kevin wilde weer hetzelfde als ik nam.(ik eet sinds januari 2011 geen vlees, vis, kip, eieren etc. als test) Dat was een wrap gevuld met groente. De wrap at hij niet op omdat dit voornamelijk bestaat uit koolhydraten, hij at dus alleen de groente eruit op.
Daarna zijn we weer richting amsterdam gereden, bij de benzine pomp nam hij een broodje kaas. De kaas at hij , maar het broodje (koolhydraten) gooide hij weg.
We zijn even uitgeweest in Amsterdam voor hij weer op schiphol moest zijn, daar heeft hij een bord shoarma genomen met sla en zonder broodjes.