- Waardering
- 1.885
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thanks bro! Het doel is voor mij altijd tussen 0.25 en 0.5% toename per week in een push faseLekker man. En goeie shape wel! Op welke rate of gain mik je?

Unreal pomp. Ik denk niet dat ik mijn armen eerder zo groot heb gezien dan vandaag 

Tot over 2 weken!Dankjewel mannen! Was een fantastische vakantie! Panama is echt zo'n bizar mooi land. Heet en klam, maar holy shit wat mooi. Misschien wel één van de mooiste reizen die ik tot nu toe heb gemaakt, en dat zijn er al best wat. Letterlijk van strand en onbewoond eiland naar jungle gegaan.
In het (veel te dure) hotel zit wel een gym maar ziet er mega karig uit op de foto's. Zie alleen loopbanden en een roeimachine. In de buurt zitten wel wat gyms, dus daar kan ik altijd terecht. En ons hoofdkantoor daar zal ongetwijfeld 1 of meerdere gyms hebben.Heb je misschien een kleine gym aan je hotel in de VS?
Ja is ook. Voel me al een stuk beter, Klachten zijn iig helemaal weg, alleen nog moe en iets minder eetlust maar ook dat is al een stuk beter.Welkom terug. Paar dagen aan de dunne, daar herstel je ook wel weer snel van....