MuscleMeat

Kevv's trainingslog: Op naar de 90kg 🚀

• Topic Starter Topic Starter
Vannacht een stuk beter geslapen met bijna 8 uur. Nog steeds behoorlijk vermoeid wakker gewordenworden en de zeurende hoofdpijn blijft aanhouden. Verdwijnt wel tijdens en na het trainen, maar begint nu weer terug te komen. Super irritant en geen idee hoe dit komt.

Gewicht iets gestegen naar 76,5 kg. Rate of gain is aan de lagere kant deze week, maar ik wacht nog even tot maandag om een wijziging door te voeren,, aangezien ik mijn gewicht morgen nog even wil zien.

De training was fire :fire: +4 reps op de hacks, 2 op de belt en meer load op de andere oefeningen. Was een top sessie en helemaal naar de ratten erna hehe. Net een dutje gedaan en vanavond gaat m'n vriendin voor me koken. Zin in :)

Lower

1. Hack Squat - 130x11 R1, 130x8 R1, 130x7 R0
2. Belt Squat - 80x11 R1, 80x10 R1
3. Hammer Strength Isolateral Leg Extension - 15x11 R1, 15x12 R1
4. Stiff Leg Deadlift - 40x13 R1, 40x12 R0
5. Hammer Strength Iso-Lateral Leg Curl - 12,5x13 R1
6. Hanging Straight Leg Raise - 17, 8, 8

Laatst bewerkt:
Opa dutje voor 17:15u ?
Kan wel zijn dat je juist daarom minder/slechter slaapt

Opa dutje voor 17:15u ?
Kan wel zijn dat je juist daarom minder/slechter slaapt
Haha dat is hier een uurtje eerder, en doe sowieso echt zelden een powernap dus kan niet veel effect hebben op mijn (reguliere) slaap. Als ik het al doe is het max. 30 minuten

Gisteren een heerlijke en weer welkome rustdag. Veel quality time met mijn vriendin en wat vrienden, veel lekker (maar vaak niet zo gezond) gegeten. Voel me vandaag weer fris, en klaar voor een nieuwe week.

Ik ben blij dat ik eerder in de week niet te vroeg calorieën heb verhoogd, want de laatste paar dagen is mijn gewicht gestegen naar 76,5 - 76,6 kg. Dat is een +0,5% toename vergeleken met vorige week - Precies de bovenkant van de range waar ik het wil zien, dus deze week blijft hetzelfde als wat ik nu doe.

Momenteel op 3460 kcal (ca. 437c / 178p / 109f) en 7-8k stappen, wat ik doortrek naar deze week.

Haha dat is hier een uurtje eerder, en doe sowieso echt zelden een powernap dus kan niet veel effect hebben op mijn (reguliere) slaap. Als ik het al doe is het max. 30 minuten
Mijn dochter, haar vriend en mijn jongste zijn in Portugal, daar is het ook uur eerder

Officieel een vrije dag hier vandaag, maar eigenlijk gewoon gewerkt de hele dag. Wel lekker rustig aan gedaan, en uit geluncht. Broodje (soort van) hete kip, alles binnen plan ;)

Opnieuw een prima sessie vandaag. Voel me energiek en sterk. Omhoog in gewicht op flyes, DB press en JM press, dus nu verder uitbouwen. Op andere oefeningen wat hoger in reps. Wat me wel echt opvalt, is dat mijn kracht redelijk gelijk blijft gedurende een sessie. Was de laatste weken van de cut toch wel anders hehe. De intensiteit bevalt me wel iig.

Push

1. Machine Fly - 40x14 R2, 40x13 R1
2. Dumbbell Bench Press - 27,5x7 R1, 27,5x6 R0, 27,5x6 R0
3. Incline Machine Chest Press - 30x12 R1, 30x10 R1, 30x10 R0
4. JM Press - 30x11 R0, 30x10 R0
5. Cable Bar Tricep Overhead Extension - 25,3x14 R0, 25,3x11 R0
6. Single Arm Cable Lateral Raise - 7,3x13 R1, 7,3x9 R1, 7,3x10 R0

Geef deze week prioriteit aan op tijd en consequent naar bed gaan, omdat dit de afgelopen week niet zo goed was als ik zou willen. Gisteravond was al een stuk beter, vanavond weer redelijk op tijd naar bed. Health metrics zijn direct wel wat beter, met RHR weer terug onder de 50 bpm.

Gewicht vanochtend weer op 77,5kg. Bizar hoe stabiel mijn gewicht is de laatste tijd.. Het is wel iets hoger dan ik zou willen, dus weer goed in de gaten houden de komende dagen maar ik maak geen overhaaste beslissingen.

Ondanks dat ik behoorlijk moe was van de werkdag, best tevreden met de pull workout van vandaag. Het gewicht op de pulldowns is veel fijner om een goede stretch en en contraction te pakken. Gewicht verhoogd op de curls en shrugs, omhoog in herhalingen op de rear delts. Prima pomp ook.

Push Phase - Week 3 - Pull
1. One Arm Lat Pulldown - 43,3x15 R2, 43,3x12 R1, 43,3x11 R1
2. Lat Pulldown - 52x14 R0, 52x12 R0
3. Hammer Strength Iso-Lateral Row - 40x12 R1, 35x15 R1
4. Straight-Arm Lat Pulldown - 41x16 R2, 41x12 R1
5. Bayesian Cable Curl - 18x14 R1, 18x10 R0, 18x9 R0
6. Rear Delt Machine - 25x14 R1, 25x12 R0
7. Dumbbell Shrug - 45x15 R1, 45x11 R0

Vanaf morgen wissel ik de hack squat dag om met de leg press dag, zodat ik wat meer tijd voor herstel heb na de leg press sessie. Merkte dat ik na die training iets meer herstel nodig heb dan van hack squats dag, dus logischere keuze.

Nu snap ik je rare gewichten ook :roflol: 43.3 kg ......

Nu snap ik je rare gewichten ook :roflol: 43.3 kg ......
Dat heeft niet eens per se met het land te maken, hoewel.. De machines hebben schijven met een pin om te selecteren, maar gaan in stappen van 7kg geloof ik. Er is een los gewichtige van 5 lbs (=2,3kg) die je erop kan klikken om de stap wat kleiner te maken

En.... ben je al een stone afgevallen? :D

Gewicht vanochtend op 77,4 kg. Dat is tot nu toe +1,2% vergeleken met vorige week. Veel meer dan ik wil, dus begin me een klein beetje zorgen te maken. Probeer niet gehaast te reageren en me aan het plan te houden. Zullen zien de komende dagen..
Legs was bruut vandaag :fire: 7,5 kg toegevoegd aan de hack squat, en ook een paar extra reps op de andere oefeningen. Einde van sessie kwamen aderen door op de quads, echt nog nooit gehad :rolleyes:

Ik kijk uit naar de rustdag morgen. Voel wat vermoeidheid opbouwen, en ik heb ook mijn reisvaccinaties gedaan vóór de training van vandaag, dus benieuwd hoe die gaan vallen.

Push Phase - Week 3 - Legs
1. Hack Squat - 137,5x8 R1, 137,5x8 R0, 137,5x6 R0
2. Belt Squat - 80x14 R2, 80x11 R0
3. Hammer Strength Isolateral Leg Extension - 15x13 R1, 15x12 R0
4. Stiff Leg Deadlift - 40x15 R0, 40x11 R0
5. Hammer Strength Iso-Lateral Leg Curl - 12,5x14 R0
6. Hanging Straight Leg Raise - 14, 13, 13

OH, en ik heb J3U afgerond. MEGA leerzaam en interessant. Dus ik ben nu officieel een National Associaton of Sports Medicine geaccrediteerd coach (hele mond vol). Weet niet of dit toegestaan is hier, maar om dit te te vieren, geef ik 2x 6 maanden lang gratis coaching weg via mijn instagram: https://www.instagram.com/kevinlfit
Mocht iemand hier interesse hebben, voel je vrij je aan te melden en/of contact op te nemen :)

Rustdag vandaag. Na het werk een tijdje aan mijn nieuwe coaching business gewerkt en Clarkson's Farm gekeken. Pas laat bij die show gekomen maar god wat kan ik daar om lachen zeg.

Blij dat ik vandaag weinig van die vaccinaties heb gevoeld. Uit voorzorg elke 4-6 uur Ibuprofen genomen, zoals geadviseerd door de arts, wat mogelijk heeft geholpen.

Gewicht vanochtend iets gedaald naar 77,3 kg, maar nog steeds veel te hoog. Komende dagen een stuk strikter en zeker geen off-plan maaltijden/snacks meer. Zondag beslissen of ik de calorieën verlaag. Ziet er wel naar uit iig.

Terug
Naar boven