- Waardering
- 23.845
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
O, nice. En mooi groen (en we weten allemaal hoe dat komtBen ruim 2 jaar geleden verhuisd naar Ierland, omdat ik daar een baan aangeboden kreeg
).Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
O, nice. En mooi groen (en we weten allemaal hoe dat komtBen ruim 2 jaar geleden verhuisd naar Ierland, omdat ik daar een baan aangeboden kreeg
).Ja, buiten Dublin is het echt fantastisch mooi. Zeker de west kust is echt bijzonder.O, nice. En mooi groen (en we weten allemaal hoe dat komt).
+4 reps op de hacks, 2 op de belt en meer load op de andere oefeningen. Was een top sessie en helemaal naar de ratten erna hehe. Net een dutje gedaan en vanavond gaat m'n vriendin voor me koken. Zin in 
Haha dat is hier een uurtje eerder, en doe sowieso echt zelden een powernap dus kan niet veel effect hebben op mijn (reguliere) slaap. Als ik het al doe is het max. 30 minutenOpa dutje voor 17:15u ?
Kan wel zijn dat je juist daarom minder/slechter slaapt
Mijn dochter, haar vriend en mijn jongste zijn in Portugal, daar is het ook uur eerderHaha dat is hier een uurtje eerder, en doe sowieso echt zelden een powernap dus kan niet veel effect hebben op mijn (reguliere) slaap. Als ik het al doe is het max. 30 minuten

Dat heeft niet eens per se met het land te maken, hoewel.. De machines hebben schijven met een pin om te selecteren, maar gaan in stappen van 7kg geloof ik. Er is een los gewichtige van 5 lbs (=2,3kg) die je erop kan klikken om de stap wat kleiner te maken
7,5 kg toegevoegd aan de hack squat, en ook een paar extra reps op de andere oefeningen. Einde van sessie kwamen aderen door op de quads, echt nog nooit gehad 

Ingevuld 💪🏽
Lief, Vlamm dankjewel!!
Super! Ik kom binnenkort ff bij je hier op terug

Helemaal goed.Lief, Vlamm dankjewel!!
Super! Ik kom binnenkort ff bij je hier op terug![]()
Thanks!