- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Niks te klagen hier op dit moment 👍🏼 Geniet dubbel van dit soort goede weken
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niks te klagen hier op dit moment 👍🏼 Geniet dubbel van dit soort goede weken

32.5kg dumbells en machine (incline) zit rond de 40kg. Nog steeds onder wat ik graag zou willen hoor.
Only way is upOoo.... ik liep een beetje achter hier. Maar zie stijgende lijn![]()
Na de 60 ook niet meer

Heb ik gelukkg nog een jaar of 25 te gaan

Haha ja had de post op de laptop geschreven, maar foto's stonden op m'n telefoon dus nog even snel toegevoegd. Maar jij was sneller.Net rijtje, compliment hoor
Edit: Ah je had stiekem naderhand nog fotos toegevoegd. Nette shape! Mooi die aders die poppen op je armen.
Ja heerlijk
En best interessant.. Begon met m'n coach op 75.5kg. Nu dus rond 78kg na een push en cut fase. Dat is "maar" 2.5kg verschil, maar visueel is het verschil een stuk groter.
Tot het nieuwe plan nog even door zoals we gaan.Mooie gecontroleerde drop in gewicht 👌🏻Wekelijkse update
2 trainingen gedaan en 3x cardio. Voelde dat ik ziek begon te worden, dus uit voorzorg de trainingen geskipt. Op dit moment is de prioriteit m'n business, dus wilde voorkomen dat ik echt ziek werd en daardoor niet kon werken. Uiteindelijk is het bij een redelijke verkoudheid gebleven. Vervelend en ben wat sloom, maar waait wel weer over.
Gewicht flink gedropt deze week. Gemiddelde is uitgekomen op 78.1kg (-1.09kg / -1.4% t.o.v. vorige week). Dit zou de laatste week cut moeten zijn, dus verwacht dat dinsdag de calorieën omhoog gaan. Op basis van het gewicht afgelopen weken kan het zomaar +1000 kcal zijn, maar denk dat m'n coach een conservatievere aanpak gaat kiezen (+600 kcal ongeveer).
Nu iig goed uitrusten en dan hopelijk morgen of overmorgen weer terug trainen.
** Verborgen inhoud: niet zichtbaar in quote **
Gewicht per week over deze fat loss fase
Week 1: 84.4 kg
Week2: 83.8 kg
Week 3: 83.5 kg
Week 4: 83.2 kg
Week 5: 83.6 kg
Week 6: 83.0 kg
Week 7: 82.3 kg
Week 8: 81.7 kg
Week 9: 80.7 kg
Week 10: 80.3 kg