Fitness Seller

Kevv's trainingslog: Op naar de 90kg 🚀

Die mimiek bij sommige bochten 🤣
Jongensdroom toch

• Topic Starter Topic Starter
Die mimiek bij sommige bochten 🤣
Jongensdroom toch
Dat was het! Altijd al eens op Zandvoort willen scheuren, en prachtig om het met m'n vader samen te kunnen doen. Die heeft nog meer genoten dan ik :D

Fat Loss Phase - Week 10 - Push A
Zo dit was niet veel vandaag. Geen kracht, futloos, weinig focus. Vrijwel alles een stapje terug gedaan in gewicht, alleen rear delts en triceps gingen nog wel aardig.
Ook helemaal leeg nu. Vanavond op tijd naar bed, en morgen weer een nieuwe dag :)

1745861969107.png

+ 30 min. crosstrainer @ hartslag 125 gemiddeld

Check-in met coach
Ging vooral over het korte slapen afgelopen weekend (paar nachten maar 5 uurtjes slaap) en de waarschijnlijke impact op de slechte training gisteren. Opdracht gekregen om weer extra op slaap te letten - komende dagen in de gaten houden wat het met trainingen doet. Als slaap op orde is, maar trainingen nog steeds achterblijven gaan we aanpassingen maken.
Heb afgelopen weekend ook een TRT injectie gemist (naalden mogen niet in handbaggage afaik), dus wellicht dat dat ook een rol speelt.

Fat Loss Phase - Week 10 - Pull A
Weer niet top, ondanks >8 uur slaap. Eerste SA pulldowns kunnen behouden, 2e set -1 rep. T-bar rows -1 rep op 1e set, gewicht lager op 2e set. High rows redelijk oke. Pullovers een flinke stap terug.
Energie is ook niet helemaal zoals afgelopen weken.

Cardio even doorgeschoven, want vanavond zo veel mogelijk inpakken voor de verhuizing. Hebben vandaag te horen gekregen dat we morgen de sleutel al op kunnen halen, dus ipv maandag gaan we nu proberen alles morgenavond te verhuizen. Morgen gelukkig wel een dagje vrij, dus kan ik mooi meters maken.

1745945786444.png

Vandaag sla ik trainen en cardio even over. Ga het gewoon niet redden qua tijd. Vanochtend sleutel nieuwe appartement opgehaald, vandaag hele dag inpakken en vanavond hopelijk alles overhuizen.

Dan ook nog ff mealprep, en handbagage koffer pakken voor morgenochtend - weer vroeg een vlucht voor weekendje NL voor een familiediner.
Had liefst de hele week daar gebleven, maar dan had ik vorige week alles al moeten pakken.

Ff niet ideaal allemaal, maar vanaf dinsdag geen fulltime baan meer en dan ook zo goed als het hele appartement gefixt. Tot die tijd schade beperken

Even wat stil hier geweest. t*fus hectische weken achter de rug. Woensdag al onze spullen verhuisd, donderdag om 6:00 op terug naar NL voor familiediner en bezoek bij schoonfamilie, zondag weer terug naar Ierland. Maandag weer een vroege ochtend om vervolgens 12,5 uur bezig te zijn met IKEA, electronicazaak, uitpakken, etc. Gisteren laatste dag op werk gehad.

Ben even he-le-maal gesloopt. Afgelopen weken veel korte nachten gehad, en de dagen erna niet echt bij kunnen slapen om weer een stel korte nachten te hebben. Nu in het nieuwe huis ook flink moeite met slapen, ondanks dat ik gesloopt ben. Nieuwe omgeving hakt er even in. Hoewel dit appartementencomplex fantastisch is met een sauna, cold plunge en jacuzzi op het dak.

Vorige week 2 trainingen en cardio gemist. Voeding was het weekened kut. Gisteren en vandaag de trainingen, in overleg met m'n coach, ook overgeslagen. Gaan geen productieve sessies zijn met dit energieniveau. Vannacht als klap op de vuurpijl migraine erop, maar gaat nu al een stuk beter. Focus komende dagen gaat zijn om (terug) in een routine te komen en terug rust aan te brengen.

Afsluiten met iets positiefs - gewicht nog wel mooi laag in de 80kg. Coach is gezien de omstandigheden happy met de check-in foto's en gewicht :)

Gisteren direct na opstaan 30 min. crosstrainer gedaan en smiddags voor de verandering weer eens getraind. Viel niet tegen, klein stapje terug maar niets extreems.
Energie begint langzaamaan weer wat beter te worden. Gewicht schommelt mooi rond de 79.5kg, vermoed dat einde van deze fat loss phase voorzichtig in zicht begint te komen.

1746816223189.png

Gewicht gaat goed 💪💪

Even wat stil hier geweest. t*fus hectische weken achter de rug. Woensdag al onze spullen verhuisd, donderdag om 6:00 op terug naar NL voor familiediner en bezoek bij schoonfamilie, zondag weer terug naar Ierland. Maandag weer een vroege ochtend om vervolgens 12,5 uur bezig te zijn met IKEA, electronicazaak, uitpakken, etc. Gisteren laatste dag op werk gehad.

Ben even he-le-maal gesloopt. Afgelopen weken veel korte nachten gehad, en de dagen erna niet echt bij kunnen slapen om weer een stel korte nachten te hebben. Nu in het nieuwe huis ook flink moeite met slapen, ondanks dat ik gesloopt ben. Nieuwe omgeving hakt er even in. Hoewel dit appartementencomplex fantastisch is met een sauna, cold plunge en jacuzzi op het dak.

Vorige week 2 trainingen en cardio gemist. Voeding was het weekened kut. Gisteren en vandaag de trainingen, in overleg met m'n coach, ook overgeslagen. Gaan geen productieve sessies zijn met dit energieniveau. Vannacht als klap op de vuurpijl migraine erop, maar gaat nu al een stuk beter. Focus komende dagen gaat zijn om (terug) in een routine te komen en terug rust aan te brengen.

Afsluiten met iets positiefs - gewicht nog wel mooi laag in de 80kg. Coach is gezien de omstandigheden happy met de check-in foto's en gewicht :)
Goed nieuws en minder goed nieuws :(
Maar gefeliciteerd met nieuwe huis!

Goed nieuws en minder goed nieuws :(
Maar gefeliciteerd met nieuwe huis!
Thanks! En hoort er even bij Neet. Allemaal super leuke veranderingen, maar het is veel, en allemaal tegelijk. Vind het niet zo gek dat ik me zo voel.
Routine begint steeds meer routine te worden, energie wordt met de dag een beetje beter. Merk dat ik mentaal een stuk rustiger aan het worden ben, dus komende week weer volledig de draad oppakken

Gewicht gaat goed 💪💪
Yess, flinke meevaller. Toch flink wat dagen niet getrackt, slechte voeding gehad en van het plan afgeweken, maar de schade op gewicht is iig beperkt gebleven

Fat Loss Phase - Week 11 - Pull A
Vandaag ff in de gym hier beneden getraind. Qua apparatuur niet slecht, maar zeker niet optimaal. Een pull dag gaat hier nog wel.
t-bar row vervangen met een chest-supported DB row. Kracht viel me alles mee.

1746909489112.png

+30 min. crosstrainer @ hartslag 128 gemiddeld.
Savonds lekker sauntje hier op het dakterras gepakt - 3x 10 min. met 1-2 cold plunge ertussen.

Wekelijkse update
Gewicht vanochtend 80kg rond. Iets hoger dan afgelopen dagen maar lager dan begin van de week. Weekgemiddelde komt uit op 80.0kg (-0.27kg / -0.34% t.o.v. vorige week).
Toch nog een (kleine) daling week over week, ondanks dat ik me helemaal niet aan het plan gehouden heb. Zit er nu een stuk lekkerder in weer, dus volgende week weer 100% on-plan

Trainingen van afgelopen dagen nog niet gepost besefte ik me nu..

Fat Loss Phase - Week 11 - Legs
Viel alles mee. Krachtverlies redelijk beperkt gebleven, alleen de hacksquat 10kg terug, maar om één of andere reden is dit altijd de eerste been oefening waar kracht dropt als ik ze niet consistent doe.
Flinke spierpijn vandaag nog.

1747126355571.png

Fat Loss Phase - Week 12 - Push A
Abs even overgeslagen omdat ik die dag ervoor flink zwaar heb gepakt, waren nog wat beurs - doe ik vandaag op de pull dag erbij.
Verder op alles weer een stapje omhoog in gewicht t.o.v. vorige sessie. Dus (wederom :roflol:) lekker verder opbouwen vanaf hier.

1747126438145.png

Check-in met coach
Gewicht vanochtend op 79.8kg. Zichtbaar meer seperatie op de quads, hamstrings, abs worden wat meer zichtbaar.
Coach is, gezien de omstandigheden afgelopen week/weken tevreden. Zou iets sterkere daling in gewicht willen zien, maar laat calorieën nu gelijk want "we would just be adding fuel to the fatigue fire". Sterke keuze imo. Deze fat loss fase gaat nog tot eind mei door, en dan weer transitie naar een nieuwe push fase. Tegen die tijd ga ik aangeven dat ik wil focussen op borst en benen, maar uiteindelijk laat ik deze keuze voor split/oefeningen, etc. aan hem.

Fat Loss Phase - Week 12 - Pull A
Heerlijke training. Voelde me sterk, energiek, gefocust. Merk toch een groot verschil van niet hele dag op kantoor zitten. Ondanks dat ik nu veel drukker en productiever ben qua werk(zaamheden), toch een stuk meer energie over in de namiddag/avond.
Mooi in de gym van het appartmentencomplex getraind, dat is redelijk oke voor pull dagen. Was letterlijk de enige. Wel nadeel dat de pulldown kapot is, dus even moeten improviseren met cable station.

1747151380047.png

Fat Loss Phase - Week 12 - Legs
Prrrima. Gewicht verhoogd op de abs, leg curl, leg press, leg extension, +1 rep hack squat, en PR op de adductor.
Voeding niet helemaal lekker getimed, klein tikkeltje honger tijdens de training. Verder heel tevreden,

Zit ook lekker in m'n routine, slaap begint iets beter te worden. Eerste weken hier vooral last van moeite met in slaap komen. Voel me nu goed, en na elke dag voldaan, hoewel het wel hard werken is - harder dan ik bij Google ooit heb gedaan :roflol:

1747328203777.png

Fat Loss Phase - Week 12 - Push B
Moet vaker om deze tijd gaan sporten.. Relatief rustig en nergens hoeven wachten.
Was een lekkere training. Drukke week erop, dus energie en motivatie om te gaan was iets minder, maar eenmaal bezig niks meer van gemerkt.
+1 rep op de lateral raise, shoulder press & daarbij 2e/3e sets zelfde gewicht kunnen houden. Progressie op rear delt, chest fly. Alleen op chest press -1 rep op de 1e set, 2e set wel behouden.

1747410025021.png

Training van gisteren nog:

Fat Loss Phase - Week 12 - Pull B
Overall dikke prima. Beetje improviseren in deze gym, en de lat pulldown machine is kapot. Ipv daarvan maar een set BW pull-ups gedaan - was lang geleden.
En gestart met haning leg raises, aangezien ik die dag ervoor geskipt had (dag daarvoor abs zwaar getraind).

1747563485753.png

+ Hanging leg raise aan het begin
26x, 16x, 14x BW

Wekelijkse update
Zit helemaal in m'n nieuwe routine. Ben kneiter productief, maar "uitschakelen" vind ik nog wat lastig savonds. Dat, in combinatie met nog steeds een beetje wennen aan deze nieuwe situatie, huis en bed, zorgt ervoor dat ik dat vaak nog wat lastig in slaap kom. Heeft overigens niet super veel effect. Energie is prima, trainingen gaan lekker.

Gewicht deze week geëindigd op 79.2kg gemiddeld. Ruim 0.8kg (1%) lager dan vorige week. Vind ik een mooie drop en bewijst maar weer eens hoe belangrijk routine is.
Visueel de afgelopen 2 weken flink veranderd. Veel meer definitie, vooral op quads. Aderen duidelijk zichtbaar. Abs vrijwel continu zichtbaar. Vriendin smult ervan :roflol:

Doordeweeks is dit m'n dagschema:

7:15 opstaan, direct fasted cardio 4x, of stappen 3x
9:00 - 11:30 focus blok voor "deep work", vaak content opnemen
11:30 - 12:30 lichter werk
12:30 - 13:30 lunch & stappen
13:30 - 14:30 lichter werk of tijd voor (online) coaching klanten
14:30 - 16:30 trainen
17:00 - 18:30 werkblok (of PT sessies vaak tot ~19:00)
18:30 - 19:30 koken & eten
19:30 - 20:00 vaak nog stappen
Vanaf 20:00 chillen
~22:30 bedtijd

Op zaterdag alleen zelf trainen + PT klanten. Zondag houd ik bewust helemaal vrij.

Wekelijkse update
Zit helemaal in m'n nieuwe routine. Ben kneiter productief, maar "uitschakelen" vind ik nog wat lastig savonds. Dat, in combinatie met nog steeds een beetje wennen aan deze nieuwe situatie, huis en bed, zorgt ervoor dat ik dat vaak nog wat lastig in slaap kom. Heeft overigens niet super veel effect. Energie is prima, trainingen gaan lekker.
Klinkt goed
Visueel de afgelopen 2 weken flink veranderd. Veel meer definitie, vooral op quads. Aderen duidelijk zichtbaar. Abs vrijwel continu zichtbaar. Vriendin smult ervan :roflol:
Heerlijk toch

Terug
Naar boven