- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
En nog voor de liefhebbers, een rondje Zandvoort in een McLaren 540C. Zo gefocust dat ik vergeet te knipperen met m'n ogen 😂
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was het! Altijd al eens op Zandvoort willen scheuren, en prachtig om het met m'n vader samen te kunnen doen. Die heeft nog meer genoten dan ikDie mimiek bij sommige bochten 🤣
Jongensdroom toch

En nog voor de liefhebbers, een rondje Zandvoort in een McLaren 540C. Zo gefocust dat ik vergeet te knipperen met m'n ogen 😂

Goed nieuws en minder goed nieuwsEven wat stil hier geweest. t*fus hectische weken achter de rug. Woensdag al onze spullen verhuisd, donderdag om 6:00 op terug naar NL voor familiediner en bezoek bij schoonfamilie, zondag weer terug naar Ierland. Maandag weer een vroege ochtend om vervolgens 12,5 uur bezig te zijn met IKEA, electronicazaak, uitpakken, etc. Gisteren laatste dag op werk gehad.
Ben even he-le-maal gesloopt. Afgelopen weken veel korte nachten gehad, en de dagen erna niet echt bij kunnen slapen om weer een stel korte nachten te hebben. Nu in het nieuwe huis ook flink moeite met slapen, ondanks dat ik gesloopt ben. Nieuwe omgeving hakt er even in. Hoewel dit appartementencomplex fantastisch is met een sauna, cold plunge en jacuzzi op het dak.
Vorige week 2 trainingen en cardio gemist. Voeding was het weekened kut. Gisteren en vandaag de trainingen, in overleg met m'n coach, ook overgeslagen. Gaan geen productieve sessies zijn met dit energieniveau. Vannacht als klap op de vuurpijl migraine erop, maar gaat nu al een stuk beter. Focus komende dagen gaat zijn om (terug) in een routine te komen en terug rust aan te brengen.
Afsluiten met iets positiefs - gewicht nog wel mooi laag in de 80kg. Coach is gezien de omstandigheden happy met de check-in foto's en gewicht![]()

Thanks! En hoort er even bij Neet. Allemaal super leuke veranderingen, maar het is veel, en allemaal tegelijk. Vind het niet zo gek dat ik me zo voel.Goed nieuws en minder goed nieuws
Maar gefeliciteerd met nieuwe huis!
Yess, flinke meevaller. Toch flink wat dagen niet getrackt, slechte voeding gehad en van het plan afgeweken, maar de schade op gewicht is iig beperkt gebleven
) lekker verder opbouwen vanaf hier.

Klinkt goedWekelijkse update
Zit helemaal in m'n nieuwe routine. Ben kneiter productief, maar "uitschakelen" vind ik nog wat lastig savonds. Dat, in combinatie met nog steeds een beetje wennen aan deze nieuwe situatie, huis en bed, zorgt ervoor dat ik dat vaak nog wat lastig in slaap kom. Heeft overigens niet super veel effect. Energie is prima, trainingen gaan lekker.
Heerlijk tochVisueel de afgelopen 2 weken flink veranderd. Veel meer definitie, vooral op quads. Aderen duidelijk zichtbaar. Abs vrijwel continu zichtbaar. Vriendin smult ervan![]()