AndroidHealthClinic

Kfc.....darmen....

Ranniks

Dutch Bodybuilder
Waardering
6
Hey guys.....

Even een genant vraagje; ik krijg altijd last bij de ontlasting nadat ik kfc op heb. Dan is het echt ****ing pittig daar beneden, if you get what I mean.

Kan ik door iets te drinken/eten iets doen tegen al dat pittig voedsel?

Had vandaag 5 kipstukken van de kfc op, pikant.

:rolleyes:

suikerklontje in je gat stoppen.

Hey guys.....

Even een genant vraagje; ik krijg altijd last bij de ontlasting nadat ik kfc op heb. Dan is het echt ****ing pittig daar beneden, if you get what I mean.

Kan ik door iets te drinken/eten iets doen tegen al dat pittig voedsel?

Had vandaag 5 kipstukken van de kfc op, pikant.

:rolleyes:
hahaha last van een gepeperde anjer dus? ik ken het vooral van de KFC ( daarom vermijd ik het btw ook ;) ) wat bij mij altijd wel werkte was melk achterover tikken na het eten :) try it ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ja maar dit werkte voor mij nadat ik het het gegeten dan werd me anjer de volgende dag gespaard dus voor je situatie nu heb ik geen oplossing maar voor de volgende keer u know what 2 do ;)

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! :(

Heb toch een glas melk op, en hopen dat het toch werkt.

Kfc is zo ****ing lekker, maar als je het eenmaal uit je systeem moet werken zweer je dat je het nooit meer gaat eten, en toch doe je het dan, lol! :D

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! :(

Heb toch een glas melk op, en hopen dat het toch werkt.

Kfc is zo ****ing lekker, maar als je het eenmaal uit je systeem moet werken zweer je dat je het nooit meer gaat eten, en toch doe je het dan, lol! :D
I know :D maar ivm cut zit KFC er ff nie in voor mij :(

Lekker he.

heb er zondag 14 op en nergens geen last van:D

Dan eet je toch niet die pikante

Ben van de week die bucket van 63 wings gaan halen, holy shit... heel de nacht op de pot gezeten en dag erna schijterij tot en met.

I know :D maar ivm cut zit KFC er ff nie in voor mij :(

Volhouden champ! :)

Zowwwwww, heerlijk!

heb er zondag 14 op en nergens geen last van:D

Lucky you! :)

Inderdaad, maar na grofweg een maand geen junkfood, fastfood of troep op, lijkt me een 'cheatday' wel op zijn plaats. ;)

Dan eet je toch niet die pikante

No way! Dan is het niet meer zo lekker.

Ben van de week die bucket van 63 wings gaan halen, holy shit... heel de nacht op de pot gezeten en dag erna schijterij tot en met.

Hoe voelde je gat aan? XD

Hemoclin heeft verkoelende spray :D

Vandaag nog een Zinger en Twister gegeten, (nog) nergens last van. Ik ben pittig eten ook wel gewend...

Thank God!

Het was zo erg nog niet. Komt vooral doordat het kipstukken waren en geen hotwings, lol! En dat melk heeft zowiezo geholpen, thx Peerebaum!

Laatst bewerkt:
Wen je wel aan, nu eet ik zeker 1x in de 2 weken en dan heb je er geen last meer van.

Hoor t wel vaker idd dat mensen er last van hebben.

Heb er zelf geen last van terwijl als ik bij de KFC kom, ik minimaal 23 hotwings neem & een zingerburger met kaas jamjam:meal:

Terug
Naar boven