Fitness Seller

Kickbacks

Vind em wel lekker ja... maar doe hem pas sinds kort..gewoon om het af te maken..

Krijg er verschrikkelijke shouderpijn van dus ik houd het op dips en pushdowns.

kickbacks doek meestal met cable's...dan hoef je idd helemaal weinig gewicht te gebruiken:D!

nog nooit gedaan, ga hem nooit doen ook.

heb hem wel eens gedaan maar ik heb hem niet in mijn schema zitten. je voelt hem wel zeer goed:D

heb hem wel eens gedaan maar ik heb hem niet in mijn schema zitten. je voelt hem wel zeer goed:D

Ik begrijp verdorie ni waarom de meesten die oefening zo onderwaarderen!!! Richard Smolana lanceerde ze, ze werd op een voetstuk geplaatst door dierbare Arnold en jullie wuiven ze meestal weg?? Nee hoor, elke tricepstraining eindigt met een kickback voor me en heb me het verdomme nog ni beklaagd!!! Aldus sprak tclaesse, slaapwel!

Is een lekkere oefening hoor, je moet er alleen voor zorgen (spiegel kijken oid) dat je de uitvoering goed doet.
Zou hem zeker aanbevelen.

Ik begrijp verdorie ni waarom de meesten die oefening zo onderwaarderen!!! Richard Smolana lanceerde ze, ze werd op een voetstuk geplaatst door dierbare Arnold en jullie wuiven ze meestal weg?? Nee hoor, elke tricepstraining eindigt met een kickback voor me en heb me het verdomme nog ni beklaagd!!! Aldus sprak tclaesse, slaapwel!

Rustig man, je triceps groeien heus wel zonder kickbacks. :rolleyes:

Meeste mensen maken er een lich pomp oefeningetje van, terwijl als je ze goed uitvoerd (dus mbv de schouderextensiefunctie van de lange kop en "kick") je best wel aardig gewicht kan gebruiken.

Meeste mensen buigen ook te diep (romp) waardoor de maximale verkorting van de korte kop niet is waneer je bovenarm horizontaal is, wat een hoop effect van de oefening weghaalt.

ze groeien goed zoals ik nu train waarom dan nog een oefening erbij. ik zal hem eventueel kunnen gebruiken als afwisseling maar meer ook niet .

Imo een hele goede afmaker.
Mega goed gevoel in je triceps (als je ze goed uitvoerd).
Triceps zijn mijn beste spiergroep dus denk niet dat de oefening echt waardeloos is.

Als mensen iets niet goed kunnen of niet goed kunnen uitvoeren is het een k*toefening. Amateurs.

• Topic Starter Topic Starter
ze zijn vooral bedoeld voor de bovenkant van je triceps.

Bovenkant triceps.... :roflol:

Quote TheNose:
Ik vind het alleen goed werken als je het met roze dumbbells doet.

Bovenkant triceps, kan je daar geen compound van maken met binnenkant borst?

De term 'bovenkant triceps' heb ik niet zelf verzonnen. Hieronder het bewijs. Dus wil je iemand uitlachen hiervoor, lach dan Arnold uit(als je durft)!!!! :D

DSC00640.jpg

DSC00641.jpg

Bron:
The New Encyclopedia of Modern Bodybuilding, The Bible of Bodybuilding, Fully Updated and Revised, with Bill Dobbins, van Arnold Schwarzenegger.

Ik doe hem ook ...
Lekker als superset met extensions of gewoon apart

Quote TheNose:
Ik vind het alleen goed werken als je het met roze dumbbells doet.

Bovenkant triceps, kan je daar geen compound van maken met binnenkant borst?

De term 'bovenkant triceps' heb ik niet zelf verzonnen. Hieronder het bewijs. Dus wil je iemand uitlachen hiervoor, lach dan Arnold uit(als je durft)!!!! :D

DSC00640.jpg

DSC00641.jpg

Bron:
The New Encyclopedia of Modern Bodybuilding, The Bible of Bodybuilding, Fully Updated and Revised, with Bill Dobbins, van Arnold Schwarzenegger.

O omdat een bekend persoon iets zegt is het zo??
Maar je kan wel 1 kop wat meer benadrukken.

Goed uitgevoerd is het een prima oefening (lichaam schuin, arm uithangen, zwaar gewicht, mbv de lange kop arm maximaal omhoog brengen en dan die KICK)
Zoals je meestal ziet dat ze uitgevoerd worden zie ik het nut er niet van in.

Is trouwens wel een oefening waarbij de lange kop maximaal verkort word (als j'm goed uitvoerd)

is het niet beter om helemaal voorover te hangen zodat je een hoek van 90 graden hebt en dus je bovenlichaam recht naar de vloer wijst en dan je bovenarmen tegen je lats aanhouden tijdens de gehele oefening?

Wat bedoel je precies met arm "uithangen"? heb je een filmpje/foto's waarbij je de correct uitvoering mee kan demonsteren?

*edit ik zie al waarom je niet helemaal voorover moet hangen :P

Laatst bewerkt:
ik eb ze momenteel in mn schema zittn en vind ze goed

Goed uitgevoerd is het een prima oefening (lichaam schuin, arm uithangen, zwaar gewicht, mbv de lange kop arm maximaal omhoog brengen en dan die KICK)
Zoals je meestal ziet dat ze uitgevoerd worden zie ik het nut er niet van in.

Is trouwens wel een oefening waarbij de lange kop maximaal verkort word (als j'm goed uitvoerd)

Welke oefeningen zijn nog meer vooral voor de lange kop ? (en andere koppen)

Terug
Naar boven