XXL Nutrition

Kickbacks

Als mensen iets niet goed kunnen of niet goed kunnen uitvoeren is het een k*toefening. Amateurs.

:bow:

Maar je kan wel 1 kop wat meer benadrukken.

Dat weet iedereen. Of zou iedereen moeten weten bedoel ik. En voorzover ik begrepen heb was dat ook wat de TS bedoelde. Best logisch eigenlijk. Wat een issue weer.:p

Waarschijnlijk een van de slechtste oefening voor het ego en daarom minder geliefd. Dat denk ik.

Laatst bewerkt:
Heef te r iemand zon gifje van ofzo?

Hier je gifje
DBKickback.gif

Je kan hem ook schuiner staand doen dus je arm ook schuiner en dan veel zwaarder en echt kicken zoals
3XL hem bedoeld.

Ik zelf doe hem volgens gifje:)

3xl bedoelt, voor zover ik hem kan volgen, dat je schuiner moet gaan staan, neem nu een
hoek van 45°, je laat je arm uithangen. Je trekt je arm dan naar boven als een dumbbell
row als het ware, totdat deze horizontaal is , en doet dan de kick beweging die op het gifje
voorgedaan wordt.

Kan je ineens ook veel meer gewicht pakken

3xl bedoelt, voor zover ik hem kan volgen, dat je schuiner moet gaan staan, neem nu een
hoek van 45°, je laat je arm uithangen. Je trekt je arm dan naar boven als een dumbbell
row als het ware, totdat deze horizontaal is , en doet dan de kick beweging die op het gifje
voorgedaan wordt.

Kan je ineens ook veel meer gewicht pakken

Hmm zeg ik dat niet net iets eerder als jullie 2:D

Ik vind het alleen goed werken als je het met roze dumbbells doet.

Bovenkant triceps, kan je daar geen compound van maken met binnenkant borst? :roflol:

Ik doe ze altijd met legg drive. En dan vooral het eerste kwart van een full squat rom. Dan isoleer ik mijn intermedius gruwelijk:)

Terug
Naar boven