Fitness Seller

kickt niet in.

dannyoorschot

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Hoi,

Na lang naturel getraint te hebben heb ik toch overwogen om een dianabol kuur te nemen, 50mg p/d.

Ik ben nu al 3,5 week bezig en ik ben nog niks gegroeid. ben wel 3 kilo aangekomen, maar mischien komt dat door het veel eten. moet ik gewoon geduld hebben of is het nep?

Ik train elke dag en weekeind rust.

Laatst bewerkt door een moderator:
1. Post je voeding eens.

2. Merk je iets kwa krachttoename?

3. Post je gear in de echt/nep sectie.

• Topic Starter Topic Starter
Voeding is echt goed, geloof me,zo ben ik ook groot geworden met die voeding.

Krachtoename ongeveer 5 kilo?

Mischien dat ik de setjes iets soepeler kan, maar is het niet dat bij de meeste mensen na 2 weken al inkickt? ik zal ze nog door slikken, maar ik vind het stug als ik op 50mg p/d zit en dan nog steeds bijna niks merk.
En andere mensen zitten op 30/40 mg per dag en die merken het al veel eerder.

Laatst bewerkt:
Na 3,5 week moet je echt wel wat gaan merken, post je hele schema met totale inname. Welke tijdstippen neem je de pillen en onder welke verdelingen?
Daarnaast is 5kg op sommige oefeningen een vrij grote gain, weet dus niet precies wat je verwacht van een oral only.

Met bankdrukken bijvoorbeeld, andere mensen hebben dan soms wel is 15-20kg? (correct me if i'm wrong)

Ik neem in de ochtend als ik opsta om 7 uur 1 tab, 12 uur 1 tab om half 7 voor fitniss 2 tabs en om 11 uur 1 tab voor het slapen,

En me armen zijn maar halve cm gegroeid, is dat ook normaal dan? heb niks vocht erbij(lijkt me)
Wat kan ik verwachten ongeveer? ik had mezelf voorgenomen dat me armen wel 4cm gegroeid moesten zijn op het einde van de kuur,
Ik heb topic gelezen dat mensen met winstrol wel 1,5cm groeien in hun armen.

En is het te laat om nu nog te stacken of kan dat nog steeds? wil echt veel massa meepakken.

Met bankdrukken bijvoorbeeld, andere mensen hebben dan soms wel is 15-20kg? (correct me if i'm wrong)

Ik neem in de ochtend als ik opsta om 7 uur 1 tab, 12 uur 1 tab om half 7 voor fitniss 2 tabs en om 11 uur 1 tab voor het slapen,

En me armen zijn maar halve cm gegroeid, is dat ook normaal dan? heb niks vocht erbij(lijkt me)
Wat kan ik verwachten ongeveer? ik had mezelf voorgenomen dat me armen wel 4cm gegroeid moesten zijn op het einde van de kuur,
Ik heb topic gelezen dat mensen met winstrol wel 1,5cm groeien in hun armen.

En is het te laat om nu nog te stacken of kan dat nog steeds? wil echt veel massa meepakken.
tja of je gaat nog ff geduld hebben en hopen dat het nog wat word of je pakt er nu direct 10 weken sustanon op 500mg bij,moet jij eens kijken of je groeit.

Hoezo vermeid je nou al 2x de vraag op je voedingsschema?

verschil met on en off merk ik met dbol al binnen 3 dagen hoor.

Verschilt wel per persoon he Kuiken, alleen na 3,5 moet iedereen wel wat merken.

Denk dat het M en M's zijn die je snoept.

@GPRO ik vermeid ze niet, heb alleen geen zin om het allemaal neer te typen.
Zoals ik al eerder zij, mijn voeding is echt in orde. denk dat ik gewoon slechte gear heb gekocht, of ik reageer er gewoon niet goed op.

Maar iemand hier op het forum die dboll only heeft gebruikt en zijn armen toevallig voor en na heeft opgemeten? ben benieuwd wat ie gegroeid is dan.

@GPRO ik vermeid ze niet, heb alleen geen zin om het allemaal neer te typen.
Zoals ik al eerder zij, mijn voeding is echt in orde. denk dat ik gewoon slechte gear heb gekocht, of ik reageer er gewoon niet goed op.

Maar iemand hier op het forum die dboll only heeft gebruikt en zijn armen toevallig voor en na heeft opgemeten? ben benieuwd wat ie gegroeid is dan.

Je bent te lui om je voedingsschema te typen, en je verwacht wel van ons dat we je helpen?

Kijk is verder dan je armen breed zijn.

Zonder je voedingsschema kunnen we moeilijk bepalen waar die 3,5 kilo vandaan komt.

Toen ik Dboll nam bij mijn eerste kuur (met test-e) werd ik na 1 week al een pak sterker.

Je bent te lui om je voedingsschema te typen, en je verwacht wel van ons dat we je helpen?

Kijk is verder dan je armen breed zijn.

Hij neemt alleen Dianabol voor zijn armen :D

Waarschijnlijk zit het extra gewicht in je benen en rug en dan zie je die 3 kilo niet zo goed terug.

Mischien dat ik de setjes iets soepeler kan, maar is het niet dat bij de meeste mensen na 2 weken al inkickt? ik zal ze nog door slikken, maar ik vind het stug als ik op 50mg p/d zit en dan nog steeds bijna niks merk.
86kg... :roflol:

Post eens een foto in Echt of nep sectie van jouw spullen..
Als ze echt zijn en je niet gaint ligt het aan je voeding,
zijn ze fake.. dan ben je geraped.

Haha 1.84 op 86 kilo ? Gear nep maar voeding is ook niet goed

Post nou maar wat je eet, desnoods grof per maaltijd als 200g rijst 200g kip.
Zo kan niemand beoordelen of je eten "goed" is, hetgeen wat er dus het meest toe doet.

07:00 100gr brinta
whey shake
2 bruine boterhammen met 100gram naturel kipfile

10:30
4 bruine botherhammen met 200gram kipfile
1 banaan + 1 sinasappel
eiwit shake

12:30
2 bruine boterhammen met 100gram kalkoen file
200gram zilvervliesrijst met 100 gram kipfile met een zak wokgroente erdoorheen.
(soms wat ketjap erdoor)

15:00
3 eieren
uitgelekte tonijn
met 50gram aardappels (vind t echt niet te eten daarom wat minder)

18:30 (voor trainen)

Whey shake

21:00

150 gram kwark met ongezouten pindas.

Moet zo toch wel goed zijn he? zo heb ik het altijd gedaan, heb er altijd wel goed op gegaind.
Maar al zou me voeding barslecht zijn dan had ik zowieso meer moeten gainen toch?

Je eet te weinig. Maak ten eerste maar is van die 150 gram kwark 500 gram. Ook je maaltijden voor en na je training zijn ronduit waardeloos.

Terug
Naar boven