AndroidHealthClinic

kickt niet in.

moar eten

07:00 100gr brinta
whey shake
2 bruine boterhammen met 100gram naturel kipfile

10:30
4 bruine botherhammen met 200gram kipfile
1 banaan + 1 sinasappel
eiwit shake

12:30
2 bruine boterhammen met 100gram kalkoen file
200gram zilvervliesrijst met 100 gram kipfile met een zak wokgroente erdoorheen.
(soms wat ketjap erdoor)

15:00
3 eieren
uitgelekte tonijn
met 50gram aardappels (vind t echt niet te eten daarom wat minder)

18:30 (voor trainen)

Whey shake

21:00

150 gram kwark met ongezouten pindas.

Moet zo toch wel goed zijn he? zo heb ik het altijd gedaan, heb er altijd wel goed op gegaind.
Maar al zou me voeding barslecht zijn dan had ik zowieso meer moeten gainen toch?
voeding voor en de training sucks
de kwark naar 500mg
neem je verder geen supps?
omega
multivita
amino's
etc....

Kwark indd naar 500.
Post workout, snelle suikers + proteine + eventueel amino's
Uur later goede maaltijd. carbs(rijst bijv) + 200-250gr kip of biefstuk en groente

Maar sowieso hoor je al goed sterk te zijn na 3,5week. Dus je gear is wss crap

d-boll knal ik binnen 3 dagen op...
dus je gear ik NEP!!!
ook al zou je nog minder eten dan zou je het toch HEEL duidelijk moeten merken...

• Topic Starter Topic Starter
150 gram kwark moest 500 zijn ja, mijn fout.

d-boll knal ik binnen 3 dagen op...
dus je gear ik NEP!!!
ook al zou je nog minder eten dan zou je het toch HEEL duidelijk moeten merken...

jeps ik ging als een raket op bollen binnen 8 dagen ik had dan wel wat vochtkgtjes maar vooral veel kracht al erbij

Voeding kan beter, maar 50 mg dbol ED merk je echt wel. Ik had het merk gezien wat je postte, waren je potjes wel correct gesloten? Dus dat je zelf het plastic eraf moest trekken en de pluisjes eruit?

dbol in 3 dagen?
Vaak begint het na een week bij mij pas.

Heb toch liver oxy dan d-bol

2 gassies die ik ken nemen allebij 30 mg diana per dag ( zijn ook nog eens magere heinen) zijn nu 2 weekjes bezig en de een is al 5 kilo aangekomen en de andere 6 ! ik zelf blaas ook meteen op al naa 1 week ! je dianabol is NEP !!

Je voedingsschemagaat maar tot 15:00 uur man:P veel meer eten

JA dat klopt dat mijn voedingsschematot 3 uur gaat, daarna heb ik gewoon avond eten, groenten met vlees en aardappels, dat is dan voor t fitness,
Daarna eet ik nog wat over is van het avond eten.

En ja me potjes waren netjes gesloten, watjes moesten eruit,
het zijn kleine rode witte pilletjes.

Maar mischien wel stacken dan, want ik heb ooit gelezen dat van dat merk geen fakes zijn?

sta op met een whey:shake: en begin 30min later met een stevig ontbijt met voldoende eiwitten, vetten en complexe carbs.

2.5uur later plan je je volgende eetmoment. enz enz.

Voeding moet in orde zijn VOORDAT je begint met kuren

Ja dat snap ik, maar ookal eet ik maar 4 botherhammen op een dag, zou het dan al niet meer resultaat moeten leveren? me armen zijn maar 0,5cm gegroeid. kan toch niet?

wtf ben jij toch zo bezig met armen die een bepaald aantal cm moeten groeien in een kuur :S . dat je steeds over die armomvang begint wilt al zeggen dat je er gewoon helemaal geen verstand van hebt

Je verw8 veels te veel man.

BB is marathon, geen sprint

ga jezelf eerst eens wat informatie winnen voordat je met aas begint en van die stomme vragen stelt

Ik neem armen als voorbeeld. Maar ik kann ook borstomvang zeggen, ik bedoel gewoon te zeggen dat ik niks gegroeid ben!

Je vlamt gelijk tegen me vraag in.

Terug
Naar boven