- Waardering
- 1.015
Hee mensen,
Sinds ik ben begonnen met loggen heb ik zoveel geleerd en zijn mijn doelen zoveel verandert dat ik het tijd vond voor een nieuwe log, als teken van een nieuwe start
Ik kom van 69 kilo, zit nu op 77.5 / 78.0 kilo en ga nu even die hard bulken. Werk nu voor een jaar en dan ga ik fysiotherapie doen, dus ik heb een jaar de financiële middelen om een mooi dieetje te volgen.
Momenteel heb ik een basis voedingsschema, al ga ik deze week nog wat afwissel schema's maken (bv 3x in de week een biefstukje van de lidell + andere gerechten ect). Wil minimaal rond de 4300-4500 kcal zitten anders val ik af
.
7 uur
whey shake
Havermout 80 gram
melk 300ml
10 uur
kwark 500 gram
brinta wakeup 2 zakjes
melk 350 ml
13 uur
Kippenborst 50 gram
rijst 150
broccoli 150
16 uur
Kippenborst 50 gram
rijst 150
broccoli 150
training voor
pasta 100 gram
whey shake
training na
whey shake
17.30 weight gainer (Liever niet, maar mijn baas vind het denk ik niet leuk als ik nog een keer ga eten
, mijn baas is al een engeltje om me zoveel etenstijd te geven zonder het van mijn salaris of pauze af te halen (L))
20 uur
kippen borst 50 gram
rijst 200 gram
broccoli 200 gram
22 uur
Tonijn 150 gram
melk 300 ml
Ook eet ik nog ergens op de dag een appel en een kiwi.
Training
maandag: borst biceps
woensdag: rug triceps
vrijdag: schouders buik
zondag: benen kuiten
Train nog paar weken dorian yates stijl 2 warmup sets 1 werkset tot failure from hell
Mijn trainings partner (ook op dit forum
) stelde voor om ook een 5x5 er door heen te gooien voor 6 weken, vond ik helemaal geen slecht idee. Wil dus zelf yates en 5x5 gaan afwisselen, naast massa vind ik kracht ook erg belangrijk.
Sinds ik ben begonnen met loggen heb ik zoveel geleerd en zijn mijn doelen zoveel verandert dat ik het tijd vond voor een nieuwe log, als teken van een nieuwe start

Ik kom van 69 kilo, zit nu op 77.5 / 78.0 kilo en ga nu even die hard bulken. Werk nu voor een jaar en dan ga ik fysiotherapie doen, dus ik heb een jaar de financiële middelen om een mooi dieetje te volgen.
Momenteel heb ik een basis voedingsschema, al ga ik deze week nog wat afwissel schema's maken (bv 3x in de week een biefstukje van de lidell + andere gerechten ect). Wil minimaal rond de 4300-4500 kcal zitten anders val ik af
. 7 uur
whey shake
Havermout 80 gram
melk 300ml
10 uur
kwark 500 gram
brinta wakeup 2 zakjes
melk 350 ml
13 uur
Kippenborst 50 gram
rijst 150
broccoli 150
16 uur
Kippenborst 50 gram
rijst 150
broccoli 150
training voor
pasta 100 gram
whey shake
training na
whey shake
17.30 weight gainer (Liever niet, maar mijn baas vind het denk ik niet leuk als ik nog een keer ga eten
, mijn baas is al een engeltje om me zoveel etenstijd te geven zonder het van mijn salaris of pauze af te halen (L))20 uur
kippen borst 50 gram
rijst 200 gram
broccoli 200 gram
22 uur
Tonijn 150 gram
melk 300 ml
Ook eet ik nog ergens op de dag een appel en een kiwi.
Training
maandag: borst biceps
woensdag: rug triceps
vrijdag: schouders buik
zondag: benen kuiten
Train nog paar weken dorian yates stijl 2 warmup sets 1 werkset tot failure from hell
Mijn trainings partner (ook op dit forum
) stelde voor om ook een 5x5 er door heen te gooien voor 6 weken, vond ik helemaal geen slecht idee. Wil dus zelf yates en 5x5 gaan afwisselen, naast massa vind ik kracht ook erg belangrijk.
Laatst bewerkt:

hoppa! voor de motivatie