MuscleMeat

Killy's brand new start.

Killy

Colossal Veteran
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
1.015
Hee mensen,

Sinds ik ben begonnen met loggen heb ik zoveel geleerd en zijn mijn doelen zoveel verandert dat ik het tijd vond voor een nieuwe log, als teken van een nieuwe start :)

Ik kom van 69 kilo, zit nu op 77.5 / 78.0 kilo en ga nu even die hard bulken. Werk nu voor een jaar en dan ga ik fysiotherapie doen, dus ik heb een jaar de financiële middelen om een mooi dieetje te volgen.

Momenteel heb ik een basis voedingsschema, al ga ik deze week nog wat afwissel schema's maken (bv 3x in de week een biefstukje van de lidell + andere gerechten ect). Wil minimaal rond de 4300-4500 kcal zitten anders val ik af :(.

7 uur
whey shake
Havermout 80 gram
melk 300ml

10 uur
kwark 500 gram
brinta wakeup 2 zakjes
melk 350 ml

13 uur
Kippenborst 50 gram
rijst 150
broccoli 150

16 uur
Kippenborst 50 gram
rijst 150
broccoli 150

training voor
pasta 100 gram
whey shake

training na
whey shake

17.30 weight gainer (Liever niet, maar mijn baas vind het denk ik niet leuk als ik nog een keer ga eten :P, mijn baas is al een engeltje om me zoveel etenstijd te geven zonder het van mijn salaris of pauze af te halen (L))

20 uur
kippen borst 50 gram
rijst 200 gram
broccoli 200 gram

22 uur
Tonijn 150 gram
melk 300 ml

Ook eet ik nog ergens op de dag een appel en een kiwi.

Training
maandag: borst biceps
woensdag: rug triceps
vrijdag: schouders buik
zondag: benen kuiten

Train nog paar weken dorian yates stijl 2 warmup sets 1 werkset tot failure from hell
Mijn trainings partner (ook op dit forum :)) stelde voor om ook een 5x5 er door heen te gooien voor 6 weken, vond ik helemaal geen slecht idee. Wil dus zelf yates en 5x5 gaan afwisselen, naast massa vind ik kracht ook erg belangrijk.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Zondag benen:

leg exstenstion:

warmup 50
warmup 60
werk set 80 + 18kg dumbbell

legg press

warmup 100
warmup 100
werkset 180 (volgende keer 190)

squat

warmup 50
warmup 70
werkset 95 (rustig aan, beetje vermoeide benen door hele dag staan wat ik niet gewent ben, ik was een luie student :P)

leg curl

warmup 60
warmup 60
werkset 75 (volgende keer 80, machine kan niet zwaarder dus even uitvinden hoe ik dat zwaarder kan maken)

stiff legged dl

warmup 50
warmup 70
werkset 90

calf raises machine
4x8 60

calf raises in de smith machine
2x6 90 of 100 kg vergeten

calf raises met 24kg dumbbell
2x tot failure (40+ reps)

whats up with this, geloof je in pre exhaustion ofzo?

en ook geen reps? wt.f

Hey Killy, wat is je doelstelling?

Waar blijft dat squat filmpje ecto?!

sorry was de reps vergeten,
benen doe ik altijd 12 reps met wat negatieve herhalingen tot ik niet meer kan.
Kuiten doe ik meestal wat meer reps omdat ik dit fijn vind.

vandaag borst biceps:

decline benchpress:

warmup 8x55
warmup 10x55
werkset 85 7 eigen kracht, 2 met hulp 2 negatieve

45 graden incline dumbbell chestpress

warmup 10x16
werkset: 10x24 3 met hulp

flat bench dumbbell flyes

warmup 8x10 kg
werkset: 12x 16 2 met hulp (volgende keer 18 pakken)

Machine chest press:
werkset 8x60 kg

5 min rust

concentration curl
warmup 10x12
warmup 10x14
werkset 10x18 3 negatieve
werkset 8x14

barbell curl
werkset: 10x30 kg (bam)

hammer curls
werkset: 10x14 4 met hulp
werkset: 10x12

was een lekkere training

'ga ik fysiotherapie doen'

Zo zeker dat je ingeloot wordt dan?

Verder benieuwd hoe dit zal gaan, minder rellen meer trainen dit keer?:p

'ga ik fysiotherapie doen'

Zo zeker dat je ingeloot wordt dan?

Verder benieuwd hoe dit zal gaan, minder rellen meer trainen dit keer?:p

val in de groep 7.5-8 gemiddeld, heb goede hoop.
Anders word het toch maar een economische studie :(,
Eerst afgezegt door het leger, als ik ook word gedumpt bij fysio word ik echt gek man :P.
1 jaar 2 dromen kapot, hoppa.

Maarja moet positief blijven :)

val in de groep 7.5-8 gemiddeld, heb goede hoop.
Anders word het toch maar een economische studie :(,
Eerst afgezegt door het leger, als ik ook word gedumpt bij fysio word ik echt gek man :P.
1 jaar 2 dromen kapot, hoppa.

Maarja moet positief blijven :)
Netjes, je maakt dan idd goede kansen in de loting.

En ik ken het 'wegbezuinigd gevoel'. K*t regering:p

Netjes, je maakt dan idd goede kansen in de loting.

En ik ken het 'wegbezuinigd gevoel'. K*t regering:p

denk dat mijn bizarre omwenteling naar bloed serieus bodybuilden vooral komt uit mijn weg bezuiniging bij het leger.
Heb nooit wat anders willen doen in mijn leven dan soldaat worden :), dus je wereld stort aardig in wanneer je grote droom word verbrijzelt net als je denkt dat je er in zit. Daarna tijdje werkeloos geweest dus denk dat bodybuilding en de strenge levenstijl me aardig uit een depressie heeft geholpen.

Dus ik denk, eet en slaap bodybuilding atm en wil het nog even vol houden zo.

tot zo ver de emotionele bull crap :P

denk dat mijn bizarre omwenteling naar bloed serieus bodybuilden vooral komt uit mijn weg bezuiniging bij het leger.
Heb nooit wat anders willen doen in mijn leven dan soldaat worden :), dus je wereld stort aardig in wanneer je grote droom word verbrijzelt net als je denkt dat je er in zit. Daarna tijdje werkeloos geweest dus denk dat bodybuilding en de strenge levenstijl me aardig uit een depressie heeft geholpen.

:aai:

Het hele wereld instorten verhaal is wat overdreven imo. Ik voelde de grond ook even wegzakken toen ik gebeld werd, maar daarna direct de omschakeling gemaakt dat t niet erg 'marinier' zou zijn om me over zoiets k*t te gaan voelen. Het is niet iets permanent's.

Ik zie mijn wegbezuiniging alleen als een uitstel, na mijn propedeuse/hbo/master ga ik gewoon weer de keuringen in en probeer/haal ik het opnieuw. Tegen die tijd ben ik ouder( emotioneel stabieler ), sterker en, met een beetje mazzel, wijzer.

Dus een nog grotere kans dat ik mn opleiding dan haal.

+HBO geeft meer carriere kansen, dus hoe dan ook verstandiger.

Afijn, genoeg over defensie:p

nice incline bench die 85kg!! Ik zou er persoonlijk nog een setjes achteraan doen, eventueel met minder kg

Vaag dat je zoveel doet op de decline en maar 24 kg dumbbells pakt bij de pres. Ik zou wel eens de uitvoering zien daarvan. Wel goed dat je BB serieus neemt i.p.v. die trollposts
+ maar 95kg squats?

Vaag dat je zoveel doet op de decline en maar 24 kg dumbbells pakt bij de pres. Ik zou wel eens de uitvoering zien daarvan. Wel goed dat je BB serieus neemt i.p.v. die trollposts
+ maar 95kg squats?

dumbbell press kan volgende keer inderdaad zwaarder, ligt hem meer aan de techniek van de dumbbell press die ik nooit in mijn schema had verwerkt.
en ik heb inderdaad de laatste 2 trainingen wat minder zwaar gesquat dan normaal, voelde me niet echt lekker voor 100+ op 1 of andere manier.

en ik neem BB al best lang serieus, alleen dbb weer iets minder :P
te veel "ik doe al 6 maanden serieus aan bodybuilding en ik wil naast mijn supplementen ook een voedingsschema gaan gebruiken"-types :P

mooie trainingen, hier!!:hornyna: hoppa! voor de motivatie

maar kloppen je stats verder, 78 kg bij 1.92?

Terug
Naar boven