- Waardering
- 1.015
Helaas wel
Heb nu besloten om keihard te gaan bulken, per maand minimaal 1.5/2 kilo zwaarder (vet en massa), of in andere woorden 0.25/0.50 kilo per week.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb nu besloten om keihard te gaan bulken, per maand minimaal 1.5/2 kilo zwaarder (vet en massa), of in andere woorden 0.25/0.50 kilo per week.

Waarom deadliften met straps? Je doet je onderarmen er geen goed mee, en je max wordt er ook niet beter op.
Aan de andere kant, jij bent een BB'er. Ya liftz 4 dem Aestheticz.![]()

)Nette stiff legged dlheb die oefening voor het eerst gedaan vandaag, voel de achterkant van me benen wel maar niet zo erg. Komt misschien ook omdat het maar 60kg was
![]()

Vaag dat je zoveel doet op de decline en maar 24 kg dumbbells pakt bij de pres. Ik zou wel eens de uitvoering zien daarvan. Wel goed dat je BB serieus neemt i.p.v. die trollposts
+ maar 95kg squats?
serieus volgens mij is het enige waar jij op let dumbbell press xD ook al in mijn logg.
trouwens lijkt me best k*t een ecto zijn en dan nog 1 meter 92 zijn

)
Helaas welHeb nu besloten om keihard te gaan bulken, per maand minimaal 1.5/2 kilo zwaarder (vet en massa), of in andere woorden 0.25/0.50 kilo per week.

Heb je pics van hoe je er nu bij staat?
Ik weeg 4 kg lichter met vrijwel zelfde lengte en vet.
Lijkt me leuk om verder te vergelijken
Aan de hand van je trainingen kan ik wel zien dat je goed bezig bent![]()