3nigma
Huge Freak
- Waardering
- 693
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Olive is consider as a healthy fat source and chicken is really good to gain lean muscles so overall this recipe is really beneficial for health.

Olive is consider as a healthy fat source and chicken is really good to gain lean muscles so overall this recipe is really beneficial for health. __________________ [Link niet meer beschikbaar]
dat engels in de us is ook niet meer wat t geweest is
Hmz snelkookpan, misschien maar eens googelen... want ben niet zo zeer tevreden over de keramische pannen + voor mijn maaltijden te maken voor drie dagen heb ik een pan en 2 kookpotten nodig (kip, pasta, wortelen)
Als ik alles bijeen kook of de pasta met de wortelen bijeen, dan kookt het al over...
Ben nog aan het experimenteren met het stomen/koken van de kip. Wil de kip eigenlijk net zo mals als bij de chinees, maar dat lukt mij om een of andere manier niet, ofwel zeggen die Chinezen dat het kip is maar is het dat toch niet...

Jullie Nederlanders hebben het toch gemakkelijker ...
Kokosolie moet je hier in BE speciaal voor naar een natuurwinkel.
Rijstolie heb ik nog nergens gezien.
In een ander topic hier las ik over grasboter, dat is hier ook niet te vinden...
Olijfolie bak ik inderdaad niet mee, dat wordt koud over de pasta gedaan.
Om te bakken gebruik ik arachideolie maar blijkbaar mag je geen enkele olie (behalve kokosolie misschien) zo hard verhitten
Zoek nog manier om 1 liter koolzaadolie kwijt te raken, ooit eens gelezen dat dat SUPER gezond zou zijn en ergens anders lees je dan weer dat het eigenlijk niet geschikt is voor menselijke consumptie.
Ben nog aan het experimenteren met het stomen/koken van de kip. Wil de kip eigenlijk net zo mals als bij de chinees, maar dat lukt mij om een of andere manier niet, ofwel zeggen die Chinezen dat het kip is maar is het dat toch niet...
Heb kokosolie met smaak en zonder, als je ermee bakt blijft er bij geen van beide kokos smaak of nasmaak over.
Stel je bakt kip of vis in een pan met een eetlepel olijfolie, reken je dat dan gelijk mee met 10 gram vet, want volgens mij neemt de kip of vis alle olijfolie in de pan mee.. Moet ik dan nog wat olijfolie na het bakken op de kip of de vis doen?
jouw pan is altijd helemaal schoon na het bakken?
die chinezen gooien er zowat een liter olie overheen
Ik vind kokosolie niet zo handig om mee te bakken, het bakt altijd aan bij mij.. En het smaakt naar kokos, maar ja dat is niet per se slecht. Ik bak alles eigenlijk gewoon in olijfolie :O
Ja ik bedoel dat mijn kip dan aanbakt..
mag je mij vertellen wat er nadelig is aan kokosolie. behalve dat het bij warm weer vloeibaar wordt en dat het spat tijdens bakken.