Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hij waait nogal snel weg ... zeker nu met deze storm![]()

Lijkt me heerlijk om cardio te mogen doen, ik mis het![]()

Ik snap trouwens echt niet hoe je cardio kan missen. Vind er geen reet aan! Haha. Ik doe het enkel omdat ik weet dat het goed voor me is. Maar ik heb er echt een hekel aan. Kracht is echt veel meer mijn ding. Daar heb ik altijd ook echt zin in![]()
gadverdamme ben ineens ****ing misselijk... Misschien door die gore shake die ik achterover heb gegooid net. Maar gauw slapen![]()

hey,ik ben nieuw hierop.maar ben er al langer mee bezig.
ik ben je log nu helemaal aan het uitlezen om meer te weten.
maar hoe kom je aan zoveel kracht?wauw.kan ik echt niet.en weet van mezelf dat ik zoiets niet kan.haha.good luck.Ik blijf je volgen
voor m'n gevoel zit ik nog lang niet op m'n top. Ik wil eerst droger worden en daarna me meer focussen op m'n kracht. Ga je zelf ook een log starten? Zo ja dan ga ik hem zeker volgen 
Nou leuk dat je me volgt![]()
Leuk om te horen dat je me sterk vindtvoor m'n gevoel zit ik nog lang niet op m'n top. Ik wil eerst droger worden en daarna me meer focussen op m'n kracht. Ga je zelf ook een log starten? Zo ja dan ga ik hem zeker volgen
![]()

.......Stiff Legged Deadlift 20kgx15, 3x30kgx12 ...........