XXL Nutrition

Kitty's log

hij is al zo dun :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Zo een uur gerend op de loopband deze keer. Zonder pauze een vol uur. Ben wel dood op dus heb maar 15 min buik gedaan ;)

Hoe vaak in de week doe je cardio dan?

Lijkt me heerlijk om cardio te mogen doen, ik mis het :(

Ik snap trouwens echt niet hoe je cardio kan missen. Vind er geen reet aan! Haha. Ik doe het enkel omdat ik weet dat het goed voor me is. Maar ik heb er echt een hekel aan. Kracht is echt veel meer mijn ding. Daar heb ik altijd ook echt zin in :D

gadverdamme ben ineens ****ing misselijk... Misschien door die gore shake die ik achterover heb gegooid net. Maar gauw slapen ;)

• Like
Waarderingen: DG80
Ik snap trouwens echt niet hoe je cardio kan missen. Vind er geen reet aan! Haha. Ik doe het enkel omdat ik weet dat het goed voor me is. Maar ik heb er echt een hekel aan. Kracht is echt veel meer mijn ding. Daar heb ik altijd ook echt zin in :D

gadverdamme ben ineens ****ing misselijk... Misschien door die gore shake die ik achterover heb gegooid net. Maar gauw slapen ;)

Ik vind helemaal naar de klote gaan gewoon een prettig gevoel, zowel met kracht als met uithoudingsvermogen.

plus de 'runnershigh' is de goedkoopste drugs die er is :p

Nou die runnershigh heb ik nog nooit kunnen ervaren helaas. Wel een runnerslow haha. Nee ik vind het niks! Wel het goede gevoel over mezelf dat ik goed bezig ben geweest na de cardio.

Nou vanavond borst en armen doen :D

Ga een keer naar defensie, daar krijgen ze je wel over de drempel heen :p

Training vandaag, borst en armen:

Barbell Bench Press 20kgx20, 25kgx15, 25kgx15, 30kgx12
Dumbbell Fly 7kgx15, 9kgx12, 9kgx12, 9kgx12
Body Row (stang net under borst hoogte) 2x10 en 2x8 herhalingen
Dumbbell Concentration Curls 6kgx15, 7kgx15, 7kgx15, 8kgx12
Tricep Dumbbell Kickback 4kgx15, 4kgx15, 4kgx12, 4kgx12
Cable One Arm Tricep Extension 10kgx15, 12.5kgx12, 12.5kgx12, 12.5kgx12
Dumbbell Palms Up Wrist Curl 6kgx15, 7kgx15, 7kgx15, 8kgx12

Morgen weer een uur rennen op de loopband :cool:

Leuk dat je gevraagd bent voor die fotoshoot/advertenties zeg, mooi compliment. Ben heel benieuwd naar de foto's.

Zo weer buik doen en 60 min rennen. :D maar eerst nog ff relaxen ;)

hey,ik ben nieuw hierop.maar ben er al langer mee bezig.
ik ben je log nu helemaal aan het uitlezen om meer te weten.
maar hoe kom je aan zoveel kracht?wauw.kan ik echt niet.en weet van mezelf dat ik zoiets niet kan.haha.good luck.Ik blijf je volgen

hey,ik ben nieuw hierop.maar ben er al langer mee bezig.
ik ben je log nu helemaal aan het uitlezen om meer te weten.
maar hoe kom je aan zoveel kracht?wauw.kan ik echt niet.en weet van mezelf dat ik zoiets niet kan.haha.good luck.Ik blijf je volgen

Nou leuk dat je me volgt :D

Leuk om te horen dat je me sterk vindt ;) voor m'n gevoel zit ik nog lang niet op m'n top. Ik wil eerst droger worden en daarna me meer focussen op m'n kracht. Ga je zelf ook een log starten? Zo ja dan ga ik hem zeker volgen :)

Nou leuk dat je me volgt :D

Leuk om te horen dat je me sterk vindt ;) voor m'n gevoel zit ik nog lang niet op m'n top. Ik wil eerst droger worden en daarna me meer focussen op m'n kracht. Ga je zelf ook een log starten? Zo ja dan ga ik hem zeker volgen :)

Goedemorgen,
momenteel nog niet.maar wil het in de toekomst zeker doen.
je bent echt wel op de goede weg.
ik wil ook droger worden.
maar we geven niet op :D

zo meteen naar de gym:p

Full Squat 4x40kgx15
Leg Press 4x100kgx30 eerst 15x voeten breed daarna gelijk zonder rust 15x smal
Stiff Legged Deadlift 20kgx15, 3x30kgx12
Barbell Hip Thrust 4x30kgx15
One Leg Kickback 4x25kgx15
Seated Leg Curl 2x35kgx15, 2x40kgx12
Leg Extensions 2x30kgx15, 2x35kgx12
Calf Press On Leg Press Machine 4x80kgx45 (15x voeten recht, 15x tenen naar elkaar en 15x hielen naar elkaar. Deze 3 standen gelijk achter elkaar zonder rust)

Nu lekker relaxen in bad. Morgen rustdag en zondag weer rennen buiten brrrr

Phoe nog steeds super erge spierpijn in mn kuiten, benen en billen. Hardlopen gaat t nu ff niet worden :mad: Dan maar een extra dagje rust :cool: k ga wel ff buik doen vanmiddag ;)

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven