kitty1986
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 103
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 68kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doe met je mee. Ik ben benieuwd naar je oefeningen en cijfers.Vandaag benen trainen! Heb er zin in. Helaas eerst nog 8 uur op kont zitten.... Oftewel werken![]()

Ik doe met je mee. Ik ben benieuwd naar je oefeningen en cijfers.
Ik doe de training tijdens mijn 8 uur 'bezoek' hier.![]()
is een vergroeiing onder m'n linker knie, soort blessure. Nog nooit eerder last gehad tijdens rennen terwijl ik het al super lang heb. Echt k*t... ff aankijken dusDat is knudde, ik heb ook knieproblemen (knieschijf wordt uit z'n sporing gerukt) AUW. Ik kan dus niet meer hardlopen. Crosstrainer daarentegen gaat weer wel. Dan maar een HIT training doen op de cross vandaagJa ik ben ook benieuwd, zeker omdat ik gister last had van m'n Osgood Schlatter tijdens het rennenis een vergroeiing onder m'n linker knie, soort blessure. Nog nooit eerder last gehad tijdens rennen terwijl ik het al super lang heb. Echt k*t... ff aankijken dus

Dat is knudde, ik heb ook knieproblemen (knieschijf wordt uit z'n sporing gerukt) AUW. Ik kan dus niet meer hardlopen. Crosstrainer daarentegen gaat weer wel. Dan maar een HIT training doen op de cross vandaag
Succes!

Dus toch maar cardio doen voorzichtig aan 

Nou dames ik ben wel heel nieuwsgierig geworden naar jullie blessure
Ik heb op dit moment ook een knieblessure. Ben bij de orthopeed geweest, het is een jumpers-knie. De patellapees is verdikt en de structuur is onregelmatig.
Ik ondervind druk op de knie. Ik kan niet langer als 15 minuten auto rijden. En 5 minuten zitten zonder mijn been te bewegen, totaal strekken, kan ik niet.
Met squaten en legpress voel ik er spanning op komen. Moet je ermee stoppen zeggen ze dan.
Nou echt niet dus, ik ben op mijn niveau bezig met topsport. Moet toch ook anders kunnen worden opgelost.
Dus daarom ben ik heel benieuwd naar jullie klachten en wat je eraan gedaan hebt.
Ron
wordt ook groter als ik er last van heb trouwensje bent toch volop in de groei nu?
wel klote zo'n blessure waar je niet vanaf komt
Maar ach het is niet super erg de pijn. Er zijn ergere blessures... dus mag niet klagen 
Nou dames ik ben wel heel nieuwsgierig geworden naar jullie blessure
Ik heb op dit moment ook een knieblessure. Ben bij de orthopeed geweest, het is een jumpers-knie. De patellapees is verdikt en de structuur is onregelmatig.
Ik ondervind druk op de knie. Ik kan niet langer als 15 minuten auto rijden. En 5 minuten zitten zonder mijn been te bewegen, totaal strekken, kan ik niet.
Met squaten en legpress voel ik er spanning op komen. Moet je ermee stoppen zeggen ze dan.
Nou echt niet dus, ik ben op mijn niveau bezig met topsport. Moet toch ook anders kunnen worden opgelost.
Dus daarom ben ik heel benieuwd naar jullie klachten en wat je eraan gedaan hebt.
Ron

staan er nu eigenlijk al foto's in je logje?? Ben nog steeds benieuwd naar je fysiek!
ben zelf ook echt superrr benieuwd naar ze!Dan wachten we nog even af!! Ik denk dat ik een minderwaardigheidscomplex ga krijgen na het zien van je fotos haha, want ik kan me je afmetingen in cm's herinneren, en dat was behoorlijk impressive!

Jeetje nu maar hopen dat ik niet tegen val haha
Maar absoluut geen last gehad van m'n blessure bij m'n knie gelukkig
Zo en morgen weer spinnenNee joh, dat zal toch nietJeetje nu maar hopen dat ik niet tegen val haha
training vandaag:
Leg Press 4x100kgx30 (15xvoeten sumo en gelijk daarachter 15xsmal)
Full Squat 4x40kgx15
Stiff Legged Deadlift 20kgx15, 3x30kgx12
Barbell Hip Thrust 4x30kgx15
Leg Cur 35kgx15, 3x40kgx12
Leg Extensions 2x30kgx15, 2x35kgx12
One Leg Kickback 4x25kgx15
Calf Press On Leg Press Machine 4x80kgx45 (15xnormaal, 15xtenen naar elkaar en 15x hielen naar elkaar, deze 3 gelijk achter elkaar)
Vond het echt zwaar vandaag! Maar heb wel alles redelijk op gewicht en herhalingen gedaan. Kwam misschien omdat ik 2 uur later in de sportschool was dan normaalMaar absoluut geen last gehad van m'n blessure bij m'n knie gelukkig
Zo en morgen weer spinnen