Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice log heb je. Mooie stats ook.
Succes met de buik ;-)
ben nu buik aan het doen. Ik moet alleen zo veel herhalingen doen voordat ik het voel branden. Best irritant. Op de sportschool doe ik meestal een dumbbell tussen mn voeten. Thuis heb k dat helaas niet. Gelukkig heb ik geen haast vanavond

Ik zit er aan te denken om deze aan te schaffen voor thuis: http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p441_Rubberen-Complete-Set-78kg.html
Dan kan ik thuis de isolatie oef. doen. Scheelt tijd in de gym.
Heb je jouw foto's nog gehad? Ben benieuwd naar je fysiek!
Ja ziet er goed uit. Kan je het niet voor kerst vragen? Haha
Nee de foto's heb ik nog niet gezien... Ben zo nieuwsgierig! Hoop dat ik ze gauw krijg want ze mailen de pic's sowieso naar me. Ben blij dat de fotoshoot al is geweest want zit ineens helemaal onder de pukkels haha. Heb ik echt nooit! Voel me gelijk een puber weer hihi
Als ik het voor kerst kon vragen deed ik het. Hoop het begin volgend jaar aan te schaffen! Zou echt ideaal zijn.I'd wish,Als ik het voor kerst kon vragen deed ik het. Hoop het begin volgend jaar aan te schaffen! Zou echt ideaal zijn.
Pukkels, ai, eiwitten? Ik heb er met vlagen ineens 1 of 2. Verder heb ik nooit pukkels (even afkloppen) Inderdaad maar goed dat de shoot al is geweest!
Ben inderdaad benieuwd naar de foto's. Lijkt me toch wel heel leuk om zoiets te doen en daar nog mooie pics aan over te houden ook. Je bent maar 1x jong immers.
Echt irritant. Heb het meestal een beetje maar zo erg nooit. Ik ben anti veel make up, maar nu heb ik toch ook wel flink wat erop geverfd vanmorgen haha 
)

haha