Fitness Seller

Kitty's log

Nice log heb je. Mooie stats ook.

Succes met de buik ;-)

• Topic Starter Topic Starter
Nice log heb je. Mooie stats ook.

Succes met de buik ;-)

Thnx ;) ben nu buik aan het doen. Ik moet alleen zo veel herhalingen doen voordat ik het voel branden. Best irritant. Op de sportschool doe ik meestal een dumbbell tussen mn voeten. Thuis heb k dat helaas niet. Gelukkig heb ik geen haast vanavond :P

Morgen weer rug en schouders doen :D

Ik zit er aan te denken om deze aan te schaffen voor thuis: http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p441_Rubberen-Complete-Set-78kg.html

Dan kan ik thuis de isolatie oef. doen. Scheelt tijd in de gym.

Heb je jouw foto's nog gehad? Ben benieuwd naar je fysiek!

Ja ziet er goed uit. Kan je het niet voor kerst vragen? Haha

Nee de foto's heb ik nog niet gezien... Ben zo nieuwsgierig! Hoop dat ik ze gauw krijg want ze mailen de pic's sowieso naar me. Ben blij dat de fotoshoot al is geweest want zit ineens helemaal onder de pukkels haha. Heb ik echt nooit! Voel me gelijk een puber weer hihi

Hoorde ik ergens foto? :D:D:D:D

O, nevermind :(

Ja ziet er goed uit. Kan je het niet voor kerst vragen? Haha

Nee de foto's heb ik nog niet gezien... Ben zo nieuwsgierig! Hoop dat ik ze gauw krijg want ze mailen de pic's sowieso naar me. Ben blij dat de fotoshoot al is geweest want zit ineens helemaal onder de pukkels haha. Heb ik echt nooit! Voel me gelijk een puber weer hihi

I'd wish, :D Als ik het voor kerst kon vragen deed ik het. Hoop het begin volgend jaar aan te schaffen! Zou echt ideaal zijn.

Pukkels, ai, eiwitten? Ik heb er met vlagen ineens 1 of 2. Verder heb ik nooit pukkels (even afkloppen) Inderdaad maar goed dat de shoot al is geweest!
Ben inderdaad benieuwd naar de foto's. Lijkt me toch wel heel leuk om zoiets te doen en daar nog mooie pics aan over te houden ook. Je bent maar 1x jong immers.

I'd wish, :D Als ik het voor kerst kon vragen deed ik het. Hoop het begin volgend jaar aan te schaffen! Zou echt ideaal zijn.

Pukkels, ai, eiwitten? Ik heb er met vlagen ineens 1 of 2. Verder heb ik nooit pukkels (even afkloppen) Inderdaad maar goed dat de shoot al is geweest!
Ben inderdaad benieuwd naar de foto's. Lijkt me toch wel heel leuk om zoiets te doen en daar nog mooie pics aan over te houden ook. Je bent maar 1x jong immers.

Nee door de maandelijke periode heb ik het :mad: Echt irritant. Heb het meestal een beetje maar zo erg nooit. Ik ben anti veel make up, maar nu heb ik toch ook wel flink wat erop geverfd vanmorgen haha ;)

Hhaha, kan ik mij iets bij voorstellen. Succes vandaag ;-)

Lying T-Bar Row 10kgx15, 15kgx12, 15kgx12, 15kgx12
One-Arm Dumbbell Row 12kgx15, 14kgx12, 14kgx12, 14kgx12
Barbell Bent Over Row 30kgx12, 30kgx12, 30kgx12, 30kgx12 (voor t eerst gedaan:cool:)
Barbell Deadlift 40kgx15, 50kgx12, 50kgx12, 40kgx15 :D
Back Extensions - Hyperextensions 4x15 zonder gewicht
Standing Low Pulley Deltoid Raise 5kgx15, 5kgx15, 7.5kgx12, 7.5kgx12 (ook voor t eerst gedaan)
Dumbbell Shoulder Press 8kgx15, 9kgx12, 9kgx12, 9kgx12
Dumbbell Shrug 12kgx15, 14kgx12, 14kgx12, 16kgx12

ging lekker :)

Ziet er goed uit, lekkere training indeed!

Goeie BOR's hoor en zeker voor de eerste keer.

Ik vind dit 1 van de oefeningen waar de houding het snelste 'goed aanvoelde'.
Gewicht gaat hierbij ook snel omhoog. Ben benieuwd hoe het voor jou uitpakt.

Doe je de BOR met normale greep of omgekeerd?

Wie? ik normaal

Ik ook normaal :D maar kan ook wel een keer de omgekeerde proberen ;)

Had het tegen ts;)
Maakt niet uit

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven