Fitness Seller

Kitty's log

• Topic Starter Topic Starter
Zo vrijdag ff alle spiergroepen snel (maar wel zwaar) gedaan. Morgen ga ik er weer echt hard tegenaan :D

Have fun morgen ;-)

Nou 1e foto staat op de startpagina... Komen meer foto's want hier zie je nog niet echt veel op ;) www.supp4life.nl

Kreeg je er voor betaald?

Mooie foto maar qua shape weinig op te beoordelen
Volgens mij zie ik goede bovenbenen en een aardige borst maar dat is niet van het trainen :) geintje

Mooie foto maar qua shape weinig op te beoordelen
Volgens mij zie ik goede bovenbenen en een aardige borst maar dat is niet van het trainen :) geintje

Klopt je ziet echt heel weinig met deze positie... ik zal sowieso binnenkort gewoon zelf pic's maken op de sportschool met betere poses ;) Ben benieuwd naar de rest van de foto's in ieder geval

Toch wel leuk hoor zo'n foto shoot
Ze vragen je vast niet omdat je er niet goed uit ziet, dat zal best wel goed zitten.
En zo''n foto zonder dat je een gezicht ziet is ook slim want dan kunnen vrouwen zich daar makkelijker mee indentificeren (tjonge wat zeg ik dat weer mooi)

Zonde inderdaad van de belichting en de pose. Maar toch leuk om aan mee te werken zeker?

Inderdaad, de belichting lijkt niet over nagedacht. Dat is jammer! Maar wel leuk dat je dicht mocht doen. Voor jezelf een leuke opsteker. Mooi van genieten.

Ja zeker leuk om gedaan te hebben! Er zijn wel nog veel andere foto's gemaakt dus wordt vervolgt...

Training vandaag:
One-Arm Dumbbell Row 12kgx12, 14kgx12, 16kgx8, 16kgx8
Lying T-Bar Row 15kgx12, 20kgx12, 20kgx10, 20kgx8
Barbell Bent Over Row 35kgx8, 35kgx8, 35kgx8, 35kgx8
Barbell Deadlift 40kgx12, 50kgx12, 50kgx12, 40kgx12
Back Extensions - Hyperextensions 4x15 reps zonder gewicht
Standing Low Pulley Deltoid Raise 5kgx12, 5kgx12, 7.5kgx10, 7.5kgx12
Dumbbell Shoulder Press 8kgx12, 9kgx10, 9kgx10, 9kgx10
Barbell Shrug 12kgx12, 14kgx12, 14kgx12, 16kgx10

Zo en nu ff 30 min buik doen en daarna 45 min spinnen :D

30 minuten buik dat is lang
deed vroeger een buikspierkwartier en dan was je kapot

Wat doe je dan allemaal Kitty? Ben ook wel effe benieuwd ;-)

Gister 100m2 laminaat opgehaald. Spierpijn in m'n rug nu ;) en door t laminaat geen tijd gehad om te trainen dus vanavond ff inhalen :P

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven