kitty1986
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 103
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 68kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oei, bij dit soort pics verlang ik altijd weer terug naar de zomer :*

Was ook erg leuk om te doen. Zeker omdat we met z'n vieren zomercarnaval openenden voor aan de parade. En veren pakkie helemaal zelf gemaakt ook nog
wel gek idee om in je (soort) bikini door de stad te lopen 
wel gek idee om in je (soort) bikini door de stad te lopen![]()

ik denk dat (zeker vrouwen) nooit 100% tevreden zijn, er is altijd wel iets wat beter kan 
Hebben wij ook hoor
was dit je startfysiek zeg maar?
vanaf m'n 15e. Maar toen deze foto's zijn gemaakt trainde ik ong 6 maanden met Mike. Sinds ik met Mike train pak ik veel zwaardere gewichten en train ik een stuk beter
Maar ik zie zelf al wel een groot verschil met deze foto's en hoe ik er nu uit zie 
ik weet niet of ik met bikini zo door de stad durf te lopen![]()
Ik zeg doen! hahaHoe ben je in anderhalf jaar tijd nog zoveel droger en gespierder geworden dan? Alleen zwaarder trainen?
Ben nu helemaal benieuwd naar die recente foto's natuurlijk![]()
Ja zwaarder trainen, veel meer variatie in de oef. Had daarvoor nog nooit gedeadlift/gesquat enz enz. Ik ben veel bewuster gaan trainen en met een specifiek doel. Ook heb ik mijn voeding compleet aangepast. Daarvoor at ik vrijwel nooit avond eten (dat ik nu wel eet, weliswaar in de middag).