MuscleMeat

Kitty's log

Bezoekers in dit topic

Je stats doen anders vermoeden :D

Maar misschien dat ik het teveel met mezelf vergelijk. Je hebt nu namelijk zelfde lengte en vetmassa als mij, maar dan 10 kg meer spieren!

Dus vind het wel leuk om te lezen hoe je dat bereikt hebt.

Ja ik heb sowieso een brede/volle bouw bij m'n benen en heupen. Ik denk dat dit gebied voornamelijk voor m'n "zware" gewicht zorgt ;)
 
Je stats doen anders vermoeden :D

Maar misschien dat ik het teveel met mezelf vergelijk. Je hebt nu namelijk zelfde lengte en vetmassa als mij, maar dan 10 kg meer spieren!

Dus vind het wel leuk om te lezen hoe je dat bereikt hebt.

Van de 10 kg meer is 18% vet, ca. 55% water, en dus ca. 27% droge spiermassa als je ervan uit gaat dat je dezelfde botstructuur hebt..dat is ook voor jou haalbaar:)...alleen moet je die extra massa ook wel willen.
 
Heb je gelijk in. VVM is natuurlijk niet alleen spieren, ook vocht.

Maar stukken meer spiermassa blijft nog steeds een doel voor de lange termijn.
Nu eerst wat vet op m'n benen kwijt. Natuurlijk zonde als je zo hard traint, mooi gespierd wordt en je nog steeds schaamt voor je blubberbenen. ;)
 
Overdrijf je niet een beetje Ab?
 
Ik? Nooit :p

Waarmee?
 
Blubberbenen...

ik zie geen blubberbenen op je foto`s, je heb juist mooie strakke benen...
oke ik zie maar een stukje op de foto maar dat ziet er goed uit!
 
Conclusie, meer foto's :p
 
Killy Killy Killy wat zit jij toch vaak in de dames hun logjes... hahahaha... alleen een constatering he LOL
 
Killy Killy Killy wat zit jij toch vaak in de dames hun logjes... hahahaha... alleen een constatering he LOL

Moet mijn concurrenten in de gaten houden :roflol:
 
dat weet ik toch wijffie
 
Grappig je foto, ik zou dat nooit durven:o:D
 
Thnx :D ik zie soms echt dikke mensen mee lopen met een blote buik. Dat zou ik niet durven. Op zich wel knap...

De afkeur en minachting druipt hier met al zijn vrouwelijke vriendelijkheid vanaf :p
 
Killy Killy Killy wat zit jij toch vaak in de dames hun logjes... hahahaha... alleen een constatering he LOL

Mooie filmpjes. Mooie rug ook trouwens. Moet ik nog een lange weg voor afleggen.
 
Netjes! Je ziet er goed uit hoor.
Zoals de getallen al aangaven hebben we hetzelfde soort lichaam. Ik ben alleen wat ranker op de heupen +bovenbenen. Dat laatste is omdat ik niet voluit kan squatten op het moment.

Mooi lijf!!
 
Heey leuk foto's !! Erg leuke foto van dat zomercarnaval en ziet er goed uit hoor !
 
Netjes! Je ziet er goed uit hoor.
Zoals de getallen al aangaven hebben we hetzelfde soort lichaam. Ik ben alleen wat ranker op de heupen +bovenbenen. Dat laatste is omdat ik niet voluit kan squatten op het moment.

Mooi lijf!!

Thnx!
 
Back
Naar boven