XXL Nutrition

Kitty's log

Bezoekers in dit topic

Haha thnx voor de leuke reacties :D heb al wel spierpijn. Feels good! ;)
 
ZO DAN!!! Goed bezig Kitty!! Oh lord ik ben jaloerrrrrrrrrrrrsss :o:D


i'm with u!

Mijn god wat een gewichten!!!:D Kan je nog lopen? Ik heb al spierpijn van 20-30kg haha:D Hoop dat ik ooit in de buurt van jou kom! Respect hoor:D
 
Sterke squats. Ben een beetje verbaasd over het feit dat je zo weinig deadlift in verhouding tot je squat.
 
Sterke squats. Ben een beetje verbaasd over het feit dat je zo weinig deadlift in verhouding tot je squat.

Ja i know! Deadliften doe ik nog niet zo lang. Ga volgende keer dat ik deadlift dat zwaarder doen ook als het lukt. Baal er alleen van dat Bench press ook nog zo kansloos is. Heb echt moeite met 40kg... Optrekken kan ik ook nog niet. Maar ja mini stapjes dan maar uiteindelijk moet bovenlijf ook sterk worden ;)
 
Bovenlichaam is vaak lastiger. Heb er zelf ook altijd problemen mee. Net als droog worden trouwens. Moest altijd heel diep cutten om in wedstrijdvorm te komen. Vooral mijn buik was een probleemgebied. Mijn benen zijn nog steeds redelijk droog ondanks mijn relatief hoge BF.

Dit is een lange-termijnsport. Wat is je probleem met bench? Tricepskracht, schouderkracht of borstkracht?
 
Bovenlichaam is vaak lastiger. Heb er zelf ook altijd problemen mee. Net als droog worden trouwens. Moest altijd heel diep cutten om in wedstrijdvorm te komen. Vooral mijn buik was een probleemgebied. Mijn benen zijn nog steeds redelijk droog ondanks mijn relatief hoge BF.

Dit is een lange-termijnsport. Wat is je probleem met bench? Tricepskracht, schouderkracht of borstkracht?

Nou mijn probleem met Bench press is volgens mij alle 3 de spiergroepen ;) ik ga volgende keer er ff op focussen of ik kan voelen bij welke spiergroep nou precies het probleem ligt. Met cutten moet ik inderdaad gewoon vol blijven houden. Ik zie ook wel dat m'n vet omlaag gaat. Maar tergend langzaam dat wel ;)
 
Gadver ook al vrouwen die meer squatten dan ik.
 
Pfff, alleen omdat het een vrouwen log is hoor je het niet!

Dan doe ik het wel!
Waren ze op diepte? :p
 
Pfff, alleen omdat het een vrouwen log is hoor je het niet!

Dan doe ik het wel!
Waren ze op diepte? :p

Nou 110kg niet parallel maar wel bijna! Binnenkort kan je het in het echt ff beoordelen :P
 
Niet tot par keur ik gewoon af!
 
Jij Killy?
Niemand die jou mening op prijs steld;p
 
Alsof jij 110 kilo in je 1tje omhoog krijgt :trollface:
 
Nou, wanneer ik aan het spotten ben en haar gewoon niet help tot ze voorbij par is gekomen :p

O mooi dat ik t weet dan vraag ik iemand anders om te spotten ;) haha
 
Je gaat echt lekker met die kg bij beentrainingen zeg! Ook al is die 110 niet helemaal tot prallel, vind ik het alsnog echt heel sterk! Was de eerste keer dus komt vanzelf dat je er vertrouwen in krijgt en tot parallel gaat.
Jammer van de kracht in je bovenlichaam,hopelijk kom je erachter welke spiergroep het meest achterligt bij benchpress.
Al aan cutten begonnen?
 
Je gaat echt lekker met die kg bij beentrainingen zeg! Ook al is die 110 niet helemaal tot prallel, vind ik het alsnog echt heel sterk! Was de eerste keer dus komt vanzelf dat je er vertrouwen in krijgt en tot parallel gaat.
Jammer van de kracht in je bovenlichaam,hopelijk kom je erachter welke spiergroep het meest achterligt bij benchpress.
Al aan cutten begonnen?

Thnx! Ben benieuwd of volgende keer parallel me lukt :) ja ben deze woensdag begonnen. Gaat lekker moet ik zeggen. Voel me goed in ieder geval! Ook heerlijk dat ik vanaf de 27ste bijna een maand vrij ben. Kan ik me helemaal focussen op m'n trainingen en extra cardio doen ;)
 
jesus je squat meer als ik
Erg goed hoor
 
Back
Naar boven