MuscleMeat

Kitty's log

Bezoekers in dit topic

WTF :eek: honder.der...der..der....dert..ti.....tie......tien.... kilo?
Ik wil ook, ik wil ook.:(
 
WTF :eek: honder.der...der..der....dert..ti.....tie......tien.... kilo?
Ik wil ook, ik wil ook.:(

Hahaha grappig! Nou ik wil meer benchen en kunnen optrekken ;) dat kan jij waarschijnlijk weer wel :P
 
Laatst bewerkt:
Jeetje... En ik maar bang zijn dat ik een spier overbelast, maar jullie pompen volgens mij het echte maximale eruit... heb ik daar gelijk in?
Ik krijg de opmerking op mijn sportschool dat als ik weer verhoog.. Kijk je wel uit wat je doet :rolleyes:
Maar gaaf kitty !!!
 
Hmmm ja ik ga nooit tot max - ben te bang voor blessures
Volgens mij is Kitty nergens bang voor :)
 
Ik moet zeggen dat ik wel goed de tijd ervoor neem. Als ik benen train haast ik me nooit. En focus me heel goed op de oefening en voel forceer nooit wat. Sowieso is het natuurlijk wel zwaar maar het is goed te doen moet ik zeggen. Ik heb nooit het gevoel dat ik het niet meer hou ofzo. Ik heb zelf helemaal nooit blessures (afkloppen!) alleen een vergroeiing aan m'n knie en rug. Maar dat heb ik al heel m'n leven. Heb er geen last van met trainen :D
 
Mooie benentrainingen zeg, heel impressive!
 
Sicke beentraining
 
Sicke beentraining

Dank u! Dank u! ;) hij gaat lekker! Ik voel me sinds ik beter ben een soort van euforisch en alsof ik een wonder middel heb gebruikt haha. Maar t enige dat ik neem zijn whey shakes :D zo mag het wel door blijven gaan van mij :cool:
 
Dank u! Dank u! ;) hij gaat lekker! Ik voel me sinds ik beter ben een soort van euforisch en alsof ik een wonder middel heb gebruikt haha. Maar t enige dat ik neem zijn whey shakes :D zo mag het wel door blijven gaan van mij :cool:

Pure wilskracht
 
Vandaag weer lekker rug en schouders trainen! Ik heb er zo'n zin in :D Zit te stuiteren op m'n saaie werk.
 
Hopelijk gaat dat net zo goed als je beentraining ktty! :D trainze!
 
Ik en kitty zijn vriendje en vriendinnetje :D


Althans volgens oma :(
 
wat voor werk doe je als ik mag vragen kitty
 
nee gewoon was nieuwsgierig, wat doe je daar bij de politie dan
 
Back
Naar boven