Fitness Seller

Kitty's log

Beetje jammer, schep er dan ook niet over op. :D Heb je mikeo26 z'n kont wel eens gezien? :lick:

Beetje jammer, schep er dan ook niet over op. :D Heb je mikeo26 z'n kont wel eens gezien? :lick:
nouja ik schep er niet over op, citeer alleen een dame, meeste dames die ik ken zien dat niet als positief ;)

nee kheb mikeo's kont nooit gezien :P

Beetje matige dl ook

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.045
eten gister

Bijlagen

Lekker schoon schema kitty.
Heb je nooit om 13.00 nog iets van eiwitten of was dat alleen gisteren zo?

• #1.047
Lekker schoon schema kitty.
Heb je nooit om 13.00 nog iets van eiwitten of was dat alleen gisteren zo?

Er staat een vegetarische groenteschijf (vleesvervanger) in met 35 gr eiwit. Meer dan dat aan eiwit kan je toch niet opnemen geloof ik ;)

zow om 10.00 uur aan de spinazie :( gedver
dus je eet in de avond geen echte maaltijd meer

Je hebt bij de 19de 2x 160 gr maïs gerekend. :P

oh sorry, ik keek even snel en zag 'groente..' staan haha. :o

:)

Laatst bewerkt:
  • #1.053
Je hebt bij de 19de 2x 160 gr maïs gerekend. :P

oeps gelijk ff aanpassen ;)

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 10:32 ----------

Ja precies! Dus meer dan dat heeft dan toch weinig zin. Probeer wel iedere maaltijd voldoende eiwitten binnen te krijgen.

oeps gelijk ff aanpassen ;)

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 10:32 ----------

Ja precies! Dus meer dan dat heeft dan toch weinig zin. Probeer wel iedere maaltijd voldoende eiwitten binnen te krijgen.

En hoe denk je dan dat het IF principe werkt als je lichaam niet meer dan 35gr op zou kunnen nemen?

• #1.055
En hoe denk je dan dat het IF principe werkt als je lichaam niet meer dan 35gr op zou kunnen nemen?

Ik heb nog niet zoveel verstand van voeding als dat ik zou willen. Maar wat ik weet (correct me if i'm wrong) is dat het geen zin heeft om meer eiwitten binnen te krijgen dan het lichaam op kan nemen. Ik ga soms ook er ook overheen of net iets eronder maar probeer het wel in de gaten te houden dat ik redelijk ok zit. Ik voel me echt goed bij wat ik nu eet. Voel me sterk en vol energie :D

Ik heb nog niet zoveel verstand van voeding als dat ik zou willen. Maar wat ik weet (correct me if i'm wrong) is dat het geen zin heeft om meer eiwitten binnen te krijgen dan het lichaam op kan nemen. Ik ga soms ook er ook overheen of net iets eronder maar probeer het wel in de gaten te houden dat ik redelijk ok zit. Ik voel me echt goed bij wat ik nu eet. Voel me sterk en vol energie :D

Oke duidelijk. Ja als je je er goed bij voelt moet je het zeker blijven doen. Ben alleen zelf van mening dat je lichaam wel meer kan opnemen. 3 maaltijden per dag zou ook prima werken, alleen zal dan weer lastiger zijn misschien omdat je met grotere maaltijden te maken hebt.

Mja, kleinere maar meer maaltijden is prima toch

Mike jij doet IF?

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven