Fitness Seller

Kitty's log

Bezoekers in dit topic

Vrijdag benen getraind. Maar 70kg los gesquat maar wel weer 250kg leg press :D verder meer bezig geweest met die nieuwe k*t apparaten om uit te vogelen hoe het werkt dus niks bijgehouden. Zitten een paar goede apparaten bij maar merendeel is niks... Vandaag rust dag en morgen weer borst en armen doen :cool:
 
Deze week rustig aan trainen want heb allemaal stickers op m'n rug voor een allergie test en mag eigelijk helemaal niet trainen. Dus 1 weekje rustig aan trainen dan maar, is op zich ook niet verkeerd een keer, hou dus deze week niks bij. Vanaf vrijdag ben ik bijna een maand vrij dus dan ga ik lossssss in de sportschool hahaa :D
 
Vrijdag benen getraind. Maar 70kg los gesquat maar wel weer 250kg leg press ::cool:

Snap niet hoe je het voor elkaar krijgt - fantastisch
Ik kan ongeveer 85kg echt squaten (misschien iets meer)
En met het zelfde apparaat de legpress met schijven kan ik ook net 70kg er aan hangen aan schijven. Beiden squat en legpress voelt ongeveer even zwaar aan.
Ik zou dus denken dat jij dan ook veeeeel zwaarder zou moeten kunnen squaten
 
70 kilo squat is best veel, en is die 250 op een 45 graden legpress of een horizontale op steekgewichten?
 
Snap niet hoe je het voor elkaar krijgt - fantastisch
Ik kan ongeveer 85kg echt squaten (misschien iets meer)
En met het zelfde apparaat de legpress met schijven kan ik ook net 70kg er aan hangen aan schijven. Beiden squat en legpress voelt ongeveer even zwaar aan.
Ik zou dus denken dat jij dan ook veeeeel zwaarder zou moeten kunnen squaten

Ja mijn max met squatten is 110 kg maar wel in Smith apparaat... Ik ga het nu opbouwen met los squatten. Los kan ik zeker meer dan 70kg. Ga ook weer beginnen met front squat.
 
Zo een is het alleen is het voeten plateau 1 deel en niet in 2 delen (helaas).

Unilateral%20Angle%20Leg%20Press.jpg
 
Ja wij hebben zoiets als dit

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


het ontloopt elkaar niet zo veel.
Jij bent gewoon erg sterk in de beentjes;)
 
Nou die komen vanzelf wel
Als die benen zo groeien dan moet de rest op een gegeven moment wel mee gaan
 
Nou die komen vanzelf wel
Als die benen zo groeien dan moet de rest op een gegeven moment wel mee gaan

ja dat hoop ik ook ja. Gaat op zich goed hoor dat wel. Ik denk als ik nog iets droger word dat ik ook beter kan zien waar ik precies aan moet werken. Dus dat wordt een hoop cardio de komende weken :rolleyes:
 
Zo ik ben nu lekker 3 weken vrij! :D dus 2 keer (cardio en kracht apart) trainen per dag de komende tijd. Daarnaast de komende periode alles high reps en uiteraard schoon blijven eten.

De negatieve kant van vrij zijn is dat ik niet meer uren per dag op t internet zit haha. Dus zal ook minder vaak op t forum zitten. Zit in een verhuizing dus alleen internet op m'n tel. Log bijhouden gaat dan ook redelijk ruk. Maar peeps jullie weten dus dat ik niet stil zit in ieder geval :p

Morgen benen trainen met Killy :)
 
Zo ik ben nu lekker 3 weken vrij! :D dus 2 keer (cardio en kracht apart) trainen per dag de komende tijd................Zit in een verhuizing .........
2 keer op een dag trainen en dan ook nog verhuizen. Je hebt er zin in. :p
 
Snap niet hoe je het voor elkaar krijgt - fantastisch
Ik kan ongeveer 85kg echt squaten (misschien iets meer)
En met het zelfde apparaat de legpress met schijven kan ik ook net 70kg er aan hangen aan schijven. Beiden squat en legpress voelt ongeveer even zwaar aan.
Ik zou dus denken dat jij dan ook veeeeel zwaarder zou moeten kunnen squaten
Het is toch logisch dat je meer gewicht op de legpress gebruikt dan bij een losse squat. Vrije bewegingsbaan tegen geforceerde en bij een squat til je natuurlijk ook je eigen lichaamsgewicht. Niet lullig bedoelt, maar 70kg voor een man op een dergelijke legpress is gewoon epic weak. Het zal zich vast wel iets tot elkaar verhouden, maar hoeveel je squat hangt nog van veel meer factoren af dan alleen je quadpower. Neemt natuurlijk niet weg dat Kitty gewoon een hoop lb power heeft :D
 
Ligt er natuurlijk ook aan hoe zwaar t apparaat zelf is. Hebben hier een hack squat staan, daar hoef ik niet eens schijven aan te hangen :D

Vind dat je apparaten sowieso niet moet vergelijken.
 
Ik heb vernomen dat er nog heel wat pr's gaan vallen vandaag :)
 
Ligt er natuurlijk ook aan hoe zwaar t apparaat zelf is. Hebben hier een hack squat staan, daar hoef ik niet eens schijven aan te hangen :D

Vind dat je apparaten sowieso niet moet vergelijken.

Hacksquat is inderdaad een compleet ander verhaal (daar til je ook je eigen lichaamsgewicht voor een deel mee). En inderdaad een heleboel dingen zou je niet met elkaar moeten vergelijken.
 
Op de leg press op mijn werk doe ik 520kg, op die van straatweg 250-280kg en bij bodies (niet plated loaded) maar 180 ofzo :p
 
:)
 
Laatst bewerkt:
Klopt mijn benen zijn ook niet sterk - ik heb ze in het verleden ook nooit zwaar getraind - mijn squatmax was 5x 100kg in een smith machine (op mijn oude sportschool konden we niet los squaten.
Momenteel haal ik denk ik 5x 85/90 kg losse squat
Maar geloof mij maar dat als jij 50 bent je ook niet meer zo zwaar zal gaan ;) maar dat duurt voor jou nog heel wat jaartjes dus dat is nu moeilijk voor te stellen :)
Ik zal vast met de legpress machine nog wel zwaarder kunnen dan die 70 kg aan halterschijven (+ wat de machine zonder die schijven nog aan weerstand geeft) maar 250 kg er aan hangen nee dat red ik echt nooit.
Ik heb bij de kneet hele grote jongens met dat aparaat zien werken maar nooit met 250 kg er aan ???? zoveel schijven liggen er niet eens bij.
Ik weet zeker dat er heel veel verschil zit tussen de verschillende legpress apparaten.
op mijn oude sportschool stonden er 2 naast elkaar die bijna identiek waren maar en 1 van de apparaten was populairder omdat je daar veel meer kg kon wegdrukken
Daar kwam ik tot 200 kg en hier bij de kneet staat weer een apparaat waar ik tot de 150kg kom en 1 met losse schijven die weer zwaarder is.
Je zou dus op basis van Kitty's losse squat training kunnen stellen dat ik ook 250 kg aan de legpress zou moeten kunnen hangen... maar ik red dat dus echt niet (jij wel?)
Ik denk daarom dat onze legpress aparaten (die van Kitty en die ik gebruik) iets anders aanvoelen.
Maar voordat jullie denken dat ik nu ga roepen dat Kitty niet sterk is... nee dat zeg ik niet
Kitty is gewoon erg sterk in de benen (veel sterker als ik) en dat respecteer ik ook, ik wil daarom dus ook niets af doen aan haar prestatie.
Zoals ik al eerder schreef ik vind het fantastisch

en die sterke beentjes heeft ze nu nodig bij het verhuizen (succes kitty)
 
Back
Naar boven