MuscleMeat

Kitty's log

Bezoekers in dit topic

:)
 
Laatst bewerkt:
Lol, komen ze weer hoor: 'leg press is waardeloos tov van squats' :roflol:
 
Zeg ook nergens dat het gewicht wat je doet op een legpress belangrijk is of dat je apparaten met elkaar kan vergelijk. Mijn punt was alleen dat wat je op de legpress doet amper in verhouding staat t.o.v. de squat. @ grosje mijn trainingsmaatje is 50 en squat drietjes op 265kg dus leeftijd is geen excuus ;) @Clubber lang, legpress heeft een hele goede overdracht voor de trapkracht bij de deadlift.
 
nee joh dat is onzin alle oefeningen hebben hun waarde
 
laten we hier geen discussie gaan houden over leg press vs squat
 
:)
 
Laatst bewerkt:
Zeg ook nergens dat het gewicht wat je doet op een legpress belangrijk is of dat je apparaten met elkaar kan vergelijk. Mijn punt was alleen dat wat je op de legpress doet amper in verhouding staat t.o.v. de squat. @ grosje mijn trainingsmaatje is 50 en squat drietjes op 265kg dus leeftijd is geen excuus ;) @Clubber lang, legpress heeft een hele goede overdracht voor de trapkracht bij de deadlift.

Zoals ik al zei
Over 20 jaar kan jij pas beoordelen of leeftijd een excuus is
Als je dan nog net zo makkelijk herstelt als nu en net zo zwaar kan trainen als je trainingsmaatje dan heb je helemaal gelijk.
Respect voor je collega trouwens denk dat er maar heel weinig mannen van 50 zijn die dit kunnen (vast een powerlifter)

Maar we verzieken Kitty's topic hier dus ik hou er verder over op
 
Laatst bewerkt:
Zo vandaag flink benen gedaan, geklust en zo f lekker zwemmen een uurtje :D en dan mag ik eindelijk uitrusten van mezelf ;)
 
zwemmen na de beentraining? als ik dat doe kan ik de dag erna dus echt niet lopen
 
Nou we zullen zien morgen ;) morgen rug en borst en in de avond hardlopen... Als dat lukt haha
 
anders ben je 1 van de 2 niet tot het gaatje gegaan

Nou echt wel vandaag! Pff ben dood op lig nu ff 1,5 uur op bed om bij te komen... Heb 80 baantjes gehaald met moeite. Had echt gummi benen toen ik t water uit kwam haha

Morgen ga ik denk ik echt flinke spierpijn krijgen...
 
Nou echt wel vandaag! Pff ben dood op lig nu ff 1,5 uur op bed om bij te komen... Heb 80 baantjes gehaald met moeite. Had echt gummi benen toen ik t water uit kwam haha

Morgen ga ik denk ik echt flinke spierpijn krijgen...
told you so
 
Zo echt pittig 2 keer per dag trainen... Maar wel lekker! Vanavond weer ff hardlopen en morgen weer benen en schouders trainen, bij miley's hardcore gym (body improvement Rotterdam zuid) voor de verandering een keer ;)

En dan lekker rust de rest van het weekend... Naja op klussen na dan :p
 
nog 2 weken en dan begint de opleiding ?
 
Klopt. 21 mei begin ik... Ben benieuwd! Zal wel wennen zijn qua dag indeling, eten en trainen enzo... Heb er wel ontzettend veel zin in :D
 
Klopt. 21 mei begin ik... Ben benieuwd! Zal wel wennen zijn qua dag indeling, eten en trainen enzo... Heb er wel ontzettend veel zin in :D

hm wij hebben goeie kantine op school, das qua eten geen problem.

en qua training gewoon je rooster checken en plannnen, int begin sport je misschien 2 keer per week gemiddeld, soms 3
 
hm wij hebben goeie kantine op school, das qua eten geen problem.

en qua training gewoon je rooster checken en plannnen, int begin sport je misschien 2 keer per week gemiddeld, soms 3

Ok thnx voor de info. Ik denk dat ik de 1e week sowieso niet ga trainen naast school en daarna ga ik het langzaam opbouwen weer :D eten komt wel goed dan ja... Echt fijn dat de academie op maar 5 min afstand fietsen is. Scheelt ook een hoop tijd ;)
 
Nog wat foto's gekregen van die shoot van tijdje terug...

ImageUploadedByTapatalk1336295992.550198.jpg


ImageUploadedByTapatalk1336296022.977866.jpg
 
Back
Naar boven