XXL Nutrition

Kitty's log

Bezoekers in dit topic

nog 2 dagen en dan is het afgelopen met het goede leven kitty
 
Arme meid, moet ik weer tegen haar onaardig gaan doen :(
 
Jaaa heb er zin in! :D ben echt benieuwd! Ben onderhand zo gaar van het klussen iedere dag... Maar zo goed als klaar nu :D ook helemaal geen tijd gehad voor trainen omdat ik tot 's avonds laat aan het klussen was :( en volgende week wordt het denk ik ook nog tijdens de 1e week van de academie. Ff aankijken dus...als ik energie over heb ga ik gewoon trainen ;)
 
Kitty rustig aan, geniet van je eerste week. En dat trainen pak je daarna weer op, toch!!
 
Jaaa heb er zin in! :D ben echt benieuwd! Ben onderhand zo gaar van het klussen iedere dag... Maar zo goed als klaar nu :D ook helemaal geen tijd gehad voor trainen omdat ik tot 's avonds laat aan het klussen was :( en volgende week wordt het denk ik ook nog tijdens de 1e week van de academie. Ff aankijken dus...als ik energie over heb ga ik gewoon trainen ;)

Gewoon blijventrainen, gaat easy
Tis je uitlaatklep, en die ga je nodig hebben
 
Nou als er 1 persoon is waar ik dan een parkeerbon van wil krijgen dan ben jij het straks wel.
Maar liever nog ff niet
succes straks op de accademie
 
Zo super 1e dag gehad! Morgen teambuilden van 06:45 tot 22:00 boomstammen sjouwen en door de modder tijgeren enzo :p Dus ga dan maar vanaf woensdag weer trainen ;)
 
Zo super 1e dag gehad! Morgen teambuilden van 06:45 tot 22:00 boomstammen sjouwen en door de modder tijgeren enzo :p Dus ga dan maar vanaf woensdag weer trainen ;)

Zo that the spirit. Als je dan maar geen spierpijn hebt van spieren die je tijdens je teambuilding misbruikt hebt. :D
 
Zo super 1e dag gehad! Morgen teambuilden van 06:45 tot 22:00 boomstammen sjouwen en door de modder tijgeren enzo :p Dus ga dan maar vanaf woensdag weer trainen ;)

Leuke dagen zijn dat, niet heel zwaar, wel leuk
 
Nou ik vond het op zich redelijk te doen alleen 45 min heen en weer 45 min terug hardlopen met bepakking en 2 boomstammen vond ik echt killing. Zeker omdat ik erg last kreeg van m'n knie! Ga morgen gelijk de dokter bellen om weer foto's te maken want kan nu niet eens meer buigen en bult is dubbel zo dik. Ben bang dat ik m'n osgoodschlatter toch moet laten opereren :( verder was het echt een leuke teambuilding dag :D was wel grappig want met verdeling qua gewicht moest ik iedere keer bij de mannen staan haha.

Ik ben gaar nu dus lekker bijkomen en morgen weer trainen op de sportschool.
 
Wanneer gaan we weer naar straatweg? :D
 
niet in je 1e kwartiel laten opereren, je moet je AZ toets halen en daarvoor moet je lessen gevolgd hebben..

in kwartiel 3 heb je enkel schieten dat gaat met een geopereerde knie ook wel
 
niet in je 1e kwartiel laten opereren, je moet je AZ toets halen en daarvoor moet je lessen gevolgd hebben..

in kwartiel 3 heb je enkel schieten dat gaat met een geopereerde knie ook wel

Thnx voor de tip! Ik ga dit sowieso ff overleggen met de Trajectbegeleider. En wel alvast naar de dokter en foto's maken zodat ik precies weet wat zij ervan denken dat moet gebeuren en hoe ik er nu voor sta. Ik hoop echt dat we niet meer zo vaak zo lang achter hoeven te rennen en dat ik het nog ff uit kan zingen met m'n knie... Maar ik denk dat er nog heel wat hardloop uurtjes in de planning zitten :'(
 
wij hebben bijna geen duurloop gedaan

1x per kwartiel ofzo
 
Ff foto van m'n knie met bult en m'n normale knie. Bult is echt lelijk!


ImageUploadedByTapatalk1337713895.751437.jpg


ImageUploadedByTapatalk1337713916.174859.jpg
 
jeetje wat een bult! Beterschap!
 
bah die knie is wel ****ed up :(
 
Back
Naar boven