- Waardering
- 2.211
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
Het is een overbelasting van de pees bij m'n knie. Er is door de jaren heen een vergroeiing ontstaan bij de pees aanhechting door alle ontstekingen ed. Dus het pattela pees bandje ontlast enigszins die pees. Maar ik vind het behoorlijk vervelend zitten... Misschien wennen.
Morgen ga ik weer beginnen met trainen. En dan ga ik een heeeeel klein stukje rennen op de loopband om te kijken of ik dan m'n knie wel of niet weer pijn voel doen. Ben benieuwd. Fijn om weer m'n ritme terug te krijgen nu ik weet tijd heb voor trainen ed. En heb vandaag gefixed dat ik de magnetron van de keuken in de kantine mag gebruiken dus dat is ook mooi![]()
Ik heb heel veel baat gehad bij cortisolsteroide. Wordt in de pees gespoten en is werkzaam voor zo'n 7 a 8 weken. Je hebt dan geen pijn. Het jammer is dat je dan ook geen beperking ondervind en dus moet je zelf die beperking bepalen.
Misschien de moeite waard om te overwegen.

hahaha nu al ze zit net in de opleiding.
weet t nu aardig te combineren met school en krav maga. Gaat lekker! Alleen niet meer op dit forum gezeten door alle drukte 
haha. Nee kan jij een goed woordje doen als je dr weer eens ziet?
Maandag vakantie over dus dan kom ik ook weer lekker in mijn werk en train ritme.