AndroidHealthClinic

Kitty's log

Het is een overbelasting van de pees bij m'n knie. Er is door de jaren heen een vergroeiing ontstaan bij de pees aanhechting door alle ontstekingen ed. Dus het pattela pees bandje ontlast enigszins die pees. Maar ik vind het behoorlijk vervelend zitten... Misschien wennen.

Morgen ga ik weer beginnen met trainen. En dan ga ik een heeeeel klein stukje rennen op de loopband om te kijken of ik dan m'n knie wel of niet weer pijn voel doen. Ben benieuwd. Fijn om weer m'n ritme terug te krijgen nu ik weet tijd heb voor trainen ed. En heb vandaag gefixed dat ik de magnetron van de keuken in de kantine mag gebruiken dus dat is ook mooi :D

Ik heb heel veel baat gehad bij cortisolsteroide. Wordt in de pees gespoten en is werkzaam voor zo'n 7 a 8 weken. Je hebt dan geen pijn. Het jammer is dat je dan ook geen beperking ondervind en dus moet je zelf die beperking bepalen.
Misschien de moeite waard om te overwegen.

Het is een overbelasting van de pees bij m'n knie. Er is door de jaren heen een vergroeiing ontstaan bij de pees aanhechting door alle ontstekingen ed. Dus het pattela pees bandje ontlast enigszins die pees. Maar ik vind het behoorlijk vervelend zitten... Misschien wennen.

Morgen ga ik weer beginnen met trainen. En dan ga ik een heeeeel klein stukje rennen op de loopband om te kijken of ik dan m'n knie wel of niet weer pijn voel doen. Ben benieuwd. Fijn om weer m'n ritme terug te krijgen nu ik weet tijd heb voor trainen ed. En heb vandaag gefixed dat ik de magnetron van de keuken in de kantine mag gebruiken dus dat is ook mooi :D

Hoe is 't nu met je Kitty?

Ja Kitty, waar zit je.

Ze is opgepakt? :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.186
Hahaha ik ben nog druk aan t sporten hoor ;) weet t nu aardig te combineren met school en krav maga. Gaat lekker! Alleen niet meer op dit forum gezeten door alle drukte ;)

Hahaha ik ben nog druk aan t sporten hoor ;) weet t nu aardig te combineren met school en krav maga. Gaat lekker! Alleen niet meer op dit forum gezeten door alle drukte ;)

Hey daar ben je, of daar was je. :D Snap het goed hoor. Laat af en toe je koppie zien hier. En succes met die opleiding verder.
Hoe is het met je knie trouwens.

Succes met je opleiding en natuurlijk de training ;)

Je hebt wat gemist vandaag... 3 vrouwen die benen aan het trainen waren bij Straatweg :D

eindelijk zie je jezelf als vrouw Killy :D

• #1.191
Ja de knie is weer de oude. Zolang ik niet als een idioot langer dan een uur hoef te rennen voor school, heb ik er geen last van :)

Vandaag weer lekker krachttraining. Fullbody. 4 weken vakantie dus genoeg tijd om te trainen ;)

Heb je je gesprek met sibil nog door gezet?

• #1.195
  • #1.196
Vandaag weer lekker getraind bij Straatweg. Super fijne hardcore sportschool met goede sfeer. Ook wat interessante gesprekken gehad met de eigenaar dus binnenkort begeleiding bij voeding en training.

Ik post heel erg weinig maar ik train nog steeds 6 dgn per week. Alleen ziet het er wat anders uit dan voorheen omdat ik droger wil worden, hopelijk kan begeleiding mij hier een stuk beter bij helpen dan ik zelf kan ;)
De dagen dat ik krachttraining doe haal ik er echt alles uit wat erin zit. Vandaag moest ik echt 15 min bijkomen voor ik het kon opbrengen om naar m'n auto te strompelen ;) Op deze dagen begin ik bij benen, daarna rug, schouders, borst, biceps en triceps.

Zoals het er nu uit ziet:
Maandag Krav Maga (niet echt bodybuilding achtig maar ik vind het wel noodzakelijk voor mijn werk en is een pittige training van 1,5 uur met veel rennen en belachelijk veel opdrukken, als een telefoon afgaat moeten we 50 x opdrukken wat bijna iedere les meerdere keren gebeurd)
Dinsdag fullbody krachttraining
Woensdag hardlopen 45 min
Donderdag spinning 45 min en buik
Vrijdag fullbody krachttraining
En in het weekend nog iets actiefs zoals hardlopen of zwemmen

Voeding was tijdens mijn vakantie een beetje ruk maar ben nu weer gezond en veel aan het eten :D Ik train en eet het beste als ik in mijn normale ritme zit, van vakantie word ik lui :P Maandag vakantie over dus dan kom ik ook weer lekker in mijn werk en train ritme.

Laatst bewerkt:
Hopelijk weet alex je wat meer van de cross trainer te trekken en meer in de gym te gooien :D

• #1.198
Hopelijk weet alex je wat meer van de cross trainer te trekken en meer in de gym te gooien :D

Cross trainer zit ik nooit op hoor :P Damn ik heb echt zwaar spierpijn in m'n benen al.. Feels good! Dat zal wat worden morgen en overmorgen.

Ik hoop eigelijk dat ik cardio niet zoveel nodig heb want heb er een graf hekel aan. Ik ben liever bezig met ijzer :D

Paar weken op koolvis en je verlangt naar de cardio + lekker eten :p

Maar schiet je een beetje op? Ik heb een reputatie hoog te houden daar!

Als ze mij met een mooie vrouw zien lachen ze me misschien niet meer uit :(

• #1.200
Paar weken op koolvis en je verlangt naar de cardio + lekker eten :p

Maar schiet je een beetje op? Ik heb een reputatie hoog te houden daar!

Als ze mij met een mooie vrouw zien lachen ze me misschien niet meer uit :(

Hahaha ja ik ga de boel stalken daar om zsm begeleiding te hebben van Alex Overdevest. Huh mooie vrouw? Heb je iemand anders ook daar geïntroduceerd? Kan ik met haar trainen? ;) Nou laat ff weten of je vrijdag nog gaat he! Mijn vaste dag dat ik daar ga trainen wordt dinsdag en vrijdag.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven