Fitness Seller

Kitty's log

Bezoekers in dit topic

Klote van je knie! Beterschap!
Wel tof dat je steeds bij de mannen moest staan lol :D.
 
als je keertje vragen of hulp juridisch oid ergens bij nodig hebt gooi maar een msg via facebook

of via korpsmail natuurlijk, dan krijg je overdag snel reactie ;)
 
Nou ik vond het op zich redelijk te doen alleen 45 min heen en weer 45 min terug hardlopen met bepakking en 2 boomstammen vond ik echt killing. Zeker omdat ik erg last kreeg van m'n knie! Ga morgen gelijk de dokter bellen om weer foto's te maken want kan nu niet eens meer buigen en bult is dubbel zo dik. Ben bang dat ik m'n osgoodschlatter toch moet laten opereren :( verder was het echt een leuke teambuilding dag :D was wel grappig want met verdeling qua gewicht moest ik iedere keer bij de mannen staan haha.

Ik ben gaar nu dus lekker bijkomen en morgen weer trainen op de sportschool.
:( Dat zou echt balen zijn.. Sterkte meis!
 
Thnx collega :D
 

Osgoodschlatter waar ik nu door politie trainingen extreem last van heb. Lig nu in bed en zelf nu pijn. K*tzooi! Krijg je misschien nog wel met je opleiding deze vergroeiing/irritatie van knie pees aanzet. Komt bijna nooit voor dat men na de groei nog last heeft... Helaas ben ik een uitzondering :(
 
Osgoodschlatter waar ik nu door politie trainingen extreem last van heb. Lig nu in bed en zelf nu pijn. K*tzooi! Krijg je misschien nog wel met je opleiding deze vergroeiing/irritatie van knie pees aanzet. Komt bijna nooit voor dat men na de groei nog last heeft... Helaas ben ik een uitzondering :(
srs wij hebben in een jaar tijd 2 keer gerend pas, en helft van onze klas heeft wel blessures, niemand die daar lastig over doet als je iets eerder afhaakt..


tis geen defensie he, gewoon koffie drinken
 
Ik hoop het idd. Dan moet het wel goed komen. Ik heb vandaag de dingen die ik wel kon extra zwaar gedaan om aan te tonen dat de wil er zeker is! Hoop dat die blessure dan inderdaad niet wordt gezien als klagen/afhaken.

Ben echt benieuwd wat de dokter zegt...

Hahah en een donut bij de koffie hè ;)
 
Ik hoop het idd. Dan moet het wel goed komen. Ik heb vandaag de dingen die ik wel kon extra zwaar gedaan om aan te tonen dat de wil er zeker is! Hoop dat die blessure dan inderdaad niet wordt gezien als klagen/afhaken.

Ben echt benieuwd wat de dokter zegt...

Hahah en een donut bij de koffie hè ;)

donuts heb ik dit hele jaar nog nie gezien, wel jammer
 
Jeetej Kitty wat een enorme domper. Hoop dat je snel onder het mes kan en dat je opleiding dan gewoon kan doorgaan. ven goed met je begeleider babbelen denk.
Succes.
 
Nou operatie gaat het niet worden want m'n dokter zegt dat je dan vaak nog meer gezeik krijgt. Ik heb een patella pees bandje gekocht, schijnt te helpen. En ik moet 4 x per dag m'n knie trainen. Soort leg extension beweging. Op zich goed nieuws dus. De dokter zegt dat het verder geen kwaad kan ook.

Ik heb vandaag rug wn. Schouders getraind en gister armen en borst :D ben weer aan de slag in ieder geval. Benen durf ik nog niet echt te trainen.. Hopelijk volgende week weer.
 
owh z'n bandje heb ik ook gehad, zijn niet echt wondermiddeltjes
 
Ja ik had zoiets van ik probeer het gewoon. We shall see :D

Zondag verhuizen dus dat wordt flink zweten met dit weer. Hè Killy ;)
 
Sterkte met je knie
Tja als politieagente moet je wel de gemiddelde boef er uit kunnen lopen.
Of anders maar leren heel goed met je wapenstok te gooien (ben je hem wel gelijk kwijt)
 
Hmmm zo'n bandje is voor je patella. En meer voor de onderste peesvertakking. Een jumpersknie, en daar weet ik alles van. Had (hopen dat het wegblijft) stadium 4, de ergste vorm. Elke stap doet die je zet doet pijn.
Bij jou is het toch de zijkant. Daar gaat het patellabandje niet bij helpen. Je knie sterker maken overigens wel.
One legged squats doen op een hellend valk van 30gr. Versterking van de kleine quadriceps.
Legextension maar dan excentrisch. Dus 1 sec omhoog en in 4 seconde naar beneden en dit ook one legged.
Uiteindelijk kan een spuit steroide je helpen, mij wel in elk geval.
Totale duur bij mij was een jaar.
 
Hmmm zo'n bandje is voor je patella. En meer voor de onderste peesvertakking. Een jumpersknie, en daar weet ik alles van. Had (hopen dat het wegblijft) stadium 4, de ergste vorm. Elke stap doet die je zet doet pijn.
Bij jou is het toch de zijkant. Daar gaat het patellabandje niet bij helpen. Je knie sterker maken overigens wel.
One legged squats doen op een hellend valk van 30gr. Versterking van de kleine quadriceps.
Legextension maar dan excentrisch. Dus 1 sec omhoog en in 4 seconde naar beneden en dit ook one legged.
Uiteindelijk kan een spuit steroide je helpen, mij wel in elk geval.
Totale duur bij mij was een jaar.

Ik verwacht dat de therapeut in kwestie wel verstand heeft van de functie van dat soort bandjes.

En wat zijn je 'kleine quads' nu weer :confused:
 
Ik verwacht dat de therapeut in kwestie wel verstand heeft van de functie van dat soort bandjes.

En wat zijn je 'kleine quads' nu weer :confused:

die zitten langs de grote quads


196.jpg
 
Ik verwacht dat de therapeut in kwestie wel verstand heeft van de functie van dat soort bandjes.

En wat zijn je 'kleine quads' nu weer :confused:

Met de kleine quads bedoel ik de vastus medialis.
En van de doorsnee therapeut heb ik geen hoge pet op. De meeste hebben hun diploma gehaalt en thats it.
En ik heb al diverse therapeuten gehad, ook in mijn tijd dat ik topsport ijshockey beoefende.
Veel ligt ook aan de patient die de pijn niet altijd goed kan lokaliseren. Maar er zitten best een paar prustsers bij. Ik dacht dat jij in die richting een studie doet, dus zal ik wel tegen je schenen schoppen nu. Niet bedoelt overigens. ;)
Een patellabandje is echt alleen om er voor te zorgen dat de "tendon" wordt ontlast.

En wat ik eigenlijk nog erger vind, de therapeuten volgen de trends. Hoeveel wordt er tegenwoordig niet geplakt. Blauw, oranje, zwart overal zie je het tape terugkomen.
 
Het is een overbelasting van de pees bij m'n knie. Er is door de jaren heen een vergroeiing ontstaan bij de pees aanhechting door alle ontstekingen ed. Dus het pattela pees bandje ontlast enigszins die pees. Maar ik vind het behoorlijk vervelend zitten... Misschien wennen.

Morgen ga ik weer beginnen met trainen. En dan ga ik een heeeeel klein stukje rennen op de loopband om te kijken of ik dan m'n knie wel of niet weer pijn voel doen. Ben benieuwd. Fijn om weer m'n ritme terug te krijgen nu ik weet tijd heb voor trainen ed. En heb vandaag gefixed dat ik de magnetron van de keuken in de kantine mag gebruiken dus dat is ook mooi :D
 
Het is een overbelasting van de pees bij m'n knie. Er is door de jaren heen een vergroeiing ontstaan bij de pees aanhechting door alle ontstekingen ed. Dus het pattela pees bandje ontlast enigszins die pees. Maar ik vind het behoorlijk vervelend zitten... Misschien wennen.

Morgen ga ik weer beginnen met trainen. En dan ga ik een heeeeel klein stukje rennen op de loopband om te kijken of ik dan m'n knie wel of niet weer pijn voel doen. Ben benieuwd. Fijn om weer m'n ritme terug te krijgen nu ik weet tijd heb voor trainen ed. En heb vandaag gefixed dat ik de magnetron van de keuken in de kantine mag gebruiken dus dat is ook mooi :D
dat mag bij ons ook idd zonder problemen altijd
 
Back
Naar boven