- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey, je bent weer bezig!
Met Ron zitten kletsen. Gezellig
Crosstrainer hebben ze daar nieteens, dus dat scheelt. Hoe bevalt fullbody?
Je gewicht en vetpercentage wel stabiel gebleven tijdens de vakantie?

Het kan een teken zijn dat je voeding niet optimaal is (rond de training), als slecht eet voel ik dat terug in mijn training.
Gebruik je whey of animo's rondom je training?
Ik neem dagelijks 2 whey shakes en amino's soms. Moet eigelijk meer amino's gaan nemen denk ik om te kijken of dat helpt.

want zelf bak ik er niet zoveel van geloof ik 
Is dat niet gewoon gewenning of heb je altijd zoveel spierpijn gehad?

Zo gisteren rust dag gehad en heel de dag lekker gehangen en niks gedaan. Vandaag spinning in de ochtend gedaan en heel de middag in de tuin geploeterd![]()
Komende week begin ik met het andere schema. Ik ben benieuwd of dat beter uitpakt. Alex gaat mij ergens komende week bellen. Ik hoop snel![]()
Ik voel me zwaar gemotiveerd en heb er ontzettend zin in om te knallen in de sportschool. Fijn weer bijna iedere dag stoeien met ijzer![]()

Ik merk dat mijn lichaam behoorlijk moe is ik nu ik uitgezakt op de bank hang haha. Alles gaat een beetje moeizaam omdat ik zwaar spierpijn in mn benen en onderrug heb, maar voelt wel goed! Morgen staat rug en schouders op het programma. Vandaag borst en armen gedaan.
Mensen vinden me soms wel wat raar maar dat maakt niet uit haha. Ik vond het heerlijk om naar m'n collega's te kijken terwijl ze aan de junk food zaten whuahaha :evilnana:Ik ga morgen waarschijnlijk naar Straatweg (borst armen), wel ergens in de middag/ochtend

Kittyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy! Goed bezig weer! Lekker dat je weer aan de gang bent.