XXL Nutrition

Kledinglijn namen??

grote mossels sportswear

Nee Hell, waar het om gaat, is dat er even hard in een shirt van de zeeman kan getraind worden, zonder al die luide teksten erbij. Ja je bent in een gym, ja we weten dat je lift en trainen interessant vindt, hoef ik geen 2de keer aan herinnerd te worden, door hun shirtjes te lezen.
Just saying, ben geen hater, iedereen doet wat ie zelf wil, maar overdrijven is ook een kunst.

+1

Kan me ook echt niet voorstellen dat er mensen zijn die moedwillig in van die 5% shirtjes rondlopen, ik zou ze echt keihard uitlachen.

"Love it, kill it"
"Welcome to my world, now get the f**k out"

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Nee Hell, waar het om gaat, is dat er even hard in een shirt van de zeeman kan getraind worden, zonder al die luide teksten erbij. Ja je bent in een gym, ja we weten dat je lift en trainen interessant vindt, hoef ik geen 2de keer aan herinnerd te worden, door hun shirtjes te lezen.
Just saying, ben geen hater, iedereen doet wat ie zelf wil, maar overdrijven is ook een kunst.

Ik snap je punt, alleen..als je iemand ziet trainen in een shirt van de zeeman is het ''jaaa goed zo, je kunt overal in trainen en het hoeft geen teksten te hebben!'', maar als je iemand ziet trainen in een shirt, wat diegene misschien wel cadeau heeft gehad of gewoon heel erg mooi vindt, dan is het ''pff, je draagt dit alleen zodat we kunnen zien dat je traint, nou dat weten we, en doe iets anders aan want je bent te ecto voor zo'n shirt''.

Als iemand wilt trainen in een overpriced shirt met grote teksten erop zoals ''beast'' en ''shredded'' dan moet diegene dat zelf weten, net zoals degene in het zeeman shirt.

Dáár gaat het mij om.

Ik vind veel fitnesskleding ook erg mooi overigens en draag altijd fitnesskleding (niet per se duur merk, maar ook geen zeeman) en ik sport graag in kleding dat ik mooi vind en fijn vind zitten.

Ja, je traint even hard met een goedkoop, tekstloos shirt dan met een duur shirt met tekst, maar ben nu eens eerlijk, als je daar zo over denkt dan kun je nergens meer shirts aan met tekst erop.

@Hell, true... maar jij bent een vrouw, vrouwen en kledij daar moei ik mij niet mee.
Vrouwen hebben altijd gelijk... :D

Doet mij denken aan dit:
tumblr_lyuf3tL0f81qm5lygo1_500.jpg

@Hell, true... maar jij bent een vrouw, vrouwen en kledij daar moei ik mij niet mee.
Vrouwen hebben altijd gelijk... :D

Doet mij denken aan dit:
tumblr_lyuf3tL0f81qm5lygo1_500.jpg

Ik heb het ook over mannen, als ze niet meer (zonder dat mensen gaan lopen te klagen) in shirts met grote tekst erop mogen trainen, dan mogen zij ook niet uitgaan met shirts waarop iets van ''party'' staat. Of gaan werken met een shirt waarop iets met ''work'' staat.
Het is een beetje dubbel.

Laat die ecto's lekker in stringers trainen waarop ''shredded soldier'' op staat.

Sowieso dubbel, en er zullen altijd 2 kanten zijn.
Is met alles zo, iedereen heeft een mening en smaak.
Leven en laten leven, mss nog een goede naam voor TS:

IRONLIFE

• Topic Starter Topic Starter
Zo hele discussie hierop wou een paar namen meer niet maar bedankt voor jullie reacties dat gay enso boeit me niet zoveel maar toch bedankt dat die gene 3 minuten van ze leven spendeert om te reageren. Verder vind ik als ik train en me kleding zit goed en voelt goed is dat net het beetje extra wat er voor zorgt dat ik lekkerder train voor iedereen verschillend natuurlijk maargoed

Kan je wel zelf ontwerpen?

GymSjark geen optie?

Als je al geen naam kan bedenken zit er blijkbaar geen enkel idee achter..

Pure power

Power Puff Boys

IdontKnowWTFimDoin Gymwear!

NoGainz wear.

Gains never
Ecto forever
1% crew

Shreddedtee

GainTrain Sportsware (GTS)

Bedrijf al van de grond?

Terug
Naar boven