Fitness Seller

Klein, sympathiek én wispelturig... een logje.

Voilà, het was al sinds vorige vrijdag of zo geleden dat ik nog in de fitness was geraakt: benen gedaan vandaag, best tevreden wegens opnieuw vordering gemaakt :yes:

Squats (Smith)

8 x 30+
8 x 40+
8 x 45+ PR

Leg press

8 x 106
8 x 106
10 x 115 PR

Leg extension

10 x 35
10 x 42

Leg curl (liggend)

8 x 30
8 x 30
Laatste serie van 8 kon ik er nog anderhalve doen, iets te snel na elkaar de oefeningen gedaan, beginnersenthousiasme :rolleyes:

Stiff leg deadlift - -euh- dikke staaf

10 x 40+
10 x 45+ PR

Standing calf raise

8 x 61
8 x 61
8 x 70 PR

Voilà, heb enkele PR's gezet zodat ik een doel heb om te verbreken, motivatie wat hoog houden zullen we maar zeggen... ik voel het in mijn benen en eerlijk gezegd: ik ben er doodgelukkig om :rocknana:

Die Leg Curl gaat me nog parten spelen in de toekomst!

klasse man,in korte tijd veel om trots op te zijn:D
lekker doorknalle zo kerel:hedbang:

• Topic Starter Topic Starter
klasse man,in korte tijd veel om trots op te zijn:D
lekker doorknalle zo kerel:hedbang:
"Bluuvn hoan" zoals ze langs mijn kanten wel eens plegen te zeggen :D

Als ik je sig zo zie moet ik ook eens mijn alcoholloos bestaan gaan bijhouden, dag twee is ingegaan, heb nog nooit zo weinig gedronken als de laatste weken. Geen bier meer, en misschien anderhalf glas rode wijn per week: :zuip: zou ik echt wel willen afschaffen als er resultaten van komen...

daar gaan zeker weten resultaten van komen vriend,ik kan t weten.
ik ben exact zoals jou begonnen en heb ook 2 lieve koters op de wereld gezet waar ik vet trots op ben:D
maar eerst ook vet mn lichaam verwaarloosd,drink zowat niets meer gain veel beter hou de massa die ik heb beter vast.
goed van je dat je voor een gezond leven kiest en een goed voorbeeld neer wil zetten voor je kroost!

respect man!

***Baal-modus on***

Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffrt, kl*tetraining gehad gisterenmorgen, niet eens kunnen afwerken en dan maar een half uur cardio gedaan nadien, zat kapot.

Gisterenavond een minivoetbalmatchke gespeeld.

En ik vind me er de laatste dagen verdacht vet uitzien...

Morgen beter zeker.

***Baal-modus off***

Iedereen heeft ze goede en slechte dagen. De ene dag kan je de hele wereld aan en de andere dag zit alles je tegen, kost alles moeite enz. Probeer er niet zoveel bij stil te staan en bedenk dat deze dag ook wel weer voorbij gaat! Na regen komt zonneschijn :D

Als ik 4-5 nachtdiensten achter elkaar heb, weet ik onderhand nu dat me trainingen zuigen. Slecht geslapen, slecht gegeten. Voel me zwak. Ik denk dan vast vooruit en zie de dagen dat ik vrij ben of dat ik avonddienst heb en dan krijg ik weer goede moed!

Succes man met het trainen verder!

Niet klagen, volgende keer beter gewoon ;)

Aangezien ik te vet blijf staan (gewicht is wel een kilootje bij, maar vet% blijft gelijk (edit: alhoewel de trend blijkbaar toch licht dalend is als ik mijn tabelletje nogmaals bekijk, zal het eens aanpassen in de eerste post), van mijn kilo is dus ongeveer 800gr spieren en 200gr vet als ik het zo wat interpreteer) ben ik gisteren eens naar de fitness geweest met het gedacht om wat kcal te verbranden.

Pre-workout shake binnengekapt, de crosstrainer op, 2x een half uur en dan nog een kwartiertje, iets meer dan 700 kcal later (zo vertelde de crosstrainer me toch op 't schermpje, weet dat er daar discussie over is, maar goed, er zal toch íets af zijn) was ik mijn whey shake aan het binnengooien met het gevoel dat ik toch minstens een paar gram vet was kwijtgespeeld, en hopelijk niet teveel spier. Gemiddelde hartslag zal op zo'n 145 gezeten hebben, ik ben een van die 'hoge hartslag'-gasten uit een andere topic hier... we kunnen misschien een DBB HH-team oprichten :D

Nu goed, best tevreden, ik ga dit misschien een poosje proberen en zien wat het geeft als resultaat op de weegschaal.

Zo, de eerste post van deze topic is weer up-to-date, beetje aangepast met mijn voeding ook.

Laatst bewerkt:
Nog eens 650kcal op de teller gisteren... daarna voor de fun eens gekeken of het bench pressen op de smith nog ging:

1 x 8 x 30
1 x 6 x 40
1 x 4 x 45 PR

't Was me voornamelijk om de cardio te doen natuurlijk. Hopelijk weer wat vet eraf :cool:

??? Waarom doe je die niet gewoon los? Lijkt mij een stuk lekkerder gaan.

Vergeet niet je kracht te doen he? De vet verbranding duurt minder lang dmv cardio dan dmv spieren. Meer spieren, geeft ook een snellere stofwisseling wat ook allemaal positief is voor je vetpercentage.

Mazzzel, RAP

toch een pr'tje binnen:thumb:

Plus 't gewicht van die staaf van de Smith, ik zit bijna aan BW goddomme :D

RAP: Niet eens een losse bench hier :headbang:

Bij mijn pa heb ik nog mijn losse bank staan (plaatsgebrek hier op ons appartement), zal eens kijken wat ik daarop aankan qua BP, da's dus een losse...

Hoogste gewicht sinds ik beginnen meten ben, derde laagste vetpercentage sinds ik beginnen meten ben. Heb wel enorm veel gegeten vandaag, dus morgen zal 't wel weer wat minder zijn... maar toch even de gegevens aangepast in de eerste post :)

Deze week is een zeer drukke week, hopelijk kan ik toch een keer of twee goed sporten 's avonds. We zien wel!

Kijk is aan :thumbs: Just keep on truck'n! Lekker door blijven gaan, gaat prima zo te lezen... voor mij waarschijnlijk ook maar 2x deze week... ga zo ff 1 nachtdienste draaien poepoe hoe maf wil je t hebben zeg :P

Ik blijf je volgen ;)

Hoogste gewicht sinds ik beginnen meten ben, derde laagste vetpercentage sinds ik beginnen meten ben. Heb wel enorm veel gegeten vandaag, dus morgen zal 't wel weer wat minder zijn... maar toch even de gegevens aangepast in de eerste post :)

Deze week is een zeer drukke week, hopelijk kan ik toch een keer of twee goed sporten 's avonds. We zien wel!

precies zoals t hoord omhoog in massa vet omlaag:hedbang::thumbs:
en je maakt maar tijd om te trainen:mad::D

Thanks allebei!

Vanmorgen was het zoals verwacht meteen al een pak minder, heb gisteren nog twee derden van een doos platte kaas/kwark binnengekieperd, alleen maar om even boven de 67 kg uit te komen :D

Diablo: hé, goed idee, bedankt!! :grumble:

Je had in de politiek moeten gaan :cool:

Me voorgenomen om gewoon te blijven vreten, mocht ik ooit op 70kg geraken, dan ga ik op onderhoud en (verder) vetverlies focussen... en ik eet natuurlijk gezond.

Ben al goed bijgekomen de laatste tijd, zie eerste post. Al schommelt het, er is een zekere evolutie waar te nemen...

Gewoon doortrainen en vreten. Het gaat de goede kant op.
Ik zou me niet te veel op stats focussen als ik jou was. Zoals ik nu zie meet je je om de 3 dagen, dan is het ook niet zo gek dat het veel schommelt. Meet je gewoon 1x in de 2 weken ofzo. Of zelfs eens in de maand. Vaker is echt niet nodig. Dan ga je je er ook te veel op focussen.

Idd,gewoon doortrainen,komt vanzelf ;)

wat beginnerbb zegt klopt,moet niet een obsessie worden.
ik checkte die shit ook om de dag of 2,werd er f*cking lyrisch van op een gegeven moment juist om dat t in t begin idd zo schommelt.
wordt na een tijdje wel stabieler,en gainen zonder wat vet aan te maken is zowat gods onmogelijk.

Bedankt, ik weet het, maak er een dagelijkse gewoonte van er even op te gaan staan en weet wel dat het kan schommelen hoor ;)

Gisterenavond was er meteen al een gans ander beeld te zien op de weegschaal bijvoorbeeld.

Zal inderdaad de cijfers eens wat meer spreiden, anders wordt het trouwens een hele lange eerste post :D

Terug
Naar boven