XXL Nutrition

Klein, sympathiek én wispelturig... een logje.

als je toch elke dag weegt kan je beter elke ochtend wegen, en dan telkens op ongeveer hetzelfde moment en met dezelfde kleding (bv na wcbezoekje en naakt of in pyjama).
als je je s'avonds weegt gaat er een veel groter verschil opzitten afhankelijk van hoeveel je die dag gegeten hebt en of je al dan niet gesport hebt en dergelijke.. s'ochtends kan je op nuchtere maag wegen.

• Topic Starter Topic Starter
als je toch elke dag weegt kan je beter elke ochtend wegen, en dan telkens op ongeveer hetzelfde moment en met dezelfde kleding (bv na wcbezoekje en naakt of in pyjama).
als je je s'avonds weegt gaat er een veel groter verschil opzitten afhankelijk van hoeveel je die dag gegeten hebt en of je al dan niet gesport hebt en dergelijke.. s'ochtends kan je op nuchtere maag wegen.
Goed idee, nu weeg ik inderdaad telkens 's avonds. Gisteren bv niet gegeten tussen 13h en 22h (I know, I know) en het scheelde op z'n minst gezegd nogal veel met de dag ervoor :D

Qua kleding maakt het niet veel uit, sta telkens in mijn onderbroek dus daar zal wel geen halve kilo verschil op zitten ;)

zal dit loggie ook af en toe bekijken aangezien ik ook bijna pappa wordt en u in combinatie met werk/school en alles wat in huis moet gebeuren/veranderen amper 4 x per week kan gaan . hoop dat 3 a 4 mogelijk blijft maar wordt heel moeilijk

train ze

zal dit loggie ook af en toe bekijken aangezien ik ook bijna pappa wordt en u in combinatie met werk/school en alles wat in huis moet gebeuren/veranderen amper 4 x per week kan gaan . hoop dat 3 a 4 mogelijk blijft maar wordt heel moeilijk

train ze
Proficiat alvast, een hele verandering... hopelijk vind je de tijd om nog regelmatig te gaan trainen.

"Mijn papa is gespierder dan de jouwe" wordt misschien de nieuwe trend op school :D :D

hahahah ....ja ik was een beetje aan het afzakken weer een tijd geleden..maar elke pa wil natuurlijk 1 een goede pappa zijn maar liefst ook nog sterk en gespierd hahahaha. gewoon de sportschool binnen. doen wat je moet doen en gelijk weer...en dan hopen dat 3 a 4 x te doen is. moet waarschijnlijk tot grote spijt ook een gym dichter ibj huis nemen weer

Kijk is aan een hele pappa bij eenkomst :D haha geweldig!

Maar wat ik wilde zeggen is dat het misschien handiger is voor jezelf om bijvoorbeel 1x in de week jezelf te wegen, omdat elke dag verschilt is het misschien wat demotiverend. Bijvoorbeeld elke vrijdag ochtend...

Kijk is aan een hele pappa bij eenkomst :D haha geweldig!

Maar wat ik wilde zeggen is dat het misschien handiger is voor jezelf om bijvoorbeel 1x in de week jezelf te wegen, omdat elke dag verschilt is het misschien wat demotiverend. Bijvoorbeeld elke vrijdag ochtend...
Het blijft iets speciaals hé, dat papa-gedoe, don't get me started of straks gaat deze topic richting tips&tricks voor het in bedwang houden van de kids :D

Zal inderdaad 1x/week mijn 'weging' houden. De maandagmorgen lijkt me daarvoor nog niet zo slecht, dan ben ik zeker thuis :coffee:

zo min mogelijk wegen en zoveel mogelijk de spiegel gebruiken . je bent nu geloof ik lang niet zo droog. waarschijnlijk kom je evenveel spier aan als dat jhe vet wegwerkt. wordt dan frustrerend als je elke paar wekenmaar een gram verschil hebt

Gisteren er toch nog eens geraakt, enorm veel volk, was een beetje mijn kluts kwijt (hectische uren voor de training) en wat ziekjes dus heb maar wat oefeningen genomen die me wat lagen en die ik op dat moment zag zitten.

Deadlift: 3 x 8 x 40

Incline bench (machine):
1 x 8 x 28
1 x 8 x 35
1 x 8 x 42 PR

Chins:
1 x 8 x met 25 kg hulp
1 x 8 x met 20 kg hulp
1 x 8 x met 20 kg hulp (PR om dit 2x te doen denk ik, zou nog eens moeten kijken)

Leg extension:
1 x 8 x 106
1 x 8 x 115 PR
1 x 8 x 124 PR

Lat pulldown

1 x 8 x 35
1 x 8 x 42
1 x 4 x 49 PR

Flyes of zoiets op een apparaat gedaan ook, ook daar nog een pr dacht ik.

Was te lang geleden dat ik er nog geweest was, had dan nog niks gegeten ook en heb me dan maar voluit gegooid. Enkele PR'etjes erbij, tot mijn grote verbazing. Deed echt deugd en ik vond het heel prettig.

Door mijn ziekjes-zijn zullen de stats in de eerste post er tegen maandag nogal wat slechter uitzien, toch nog eens gewogen gisteren en 't was eigenlijk zo goed als rampzalig te noemen.

Nu goed, blij dat ik nog eens kunnen trainen heb, da's het voornaamste. Dit weekend eens gewone bench press bij mijn pa proberen hoeveel ik 'los' aankan.

Hèhè, even op de losse bench bij pa thuis gegaan, stang gewogen en dan begonnen (was net mijn eten aan het klaarmaken, dus de tussenpauzes waren wel iets langer, eerlijkheid gebiedt me dit erbij te zeggen). Straks ga ik even terug om te zien of ik nog verder kan, maar borstspieren voel ik nu heel goed dus dat wordt wel niks.

Ik ga per oefening even mijn pr's posten in de eerste post zodat ik voor mezelf het overzicht behoud, er is er vandaag namelijk eentje bijgekomen (en een oefening aangezien ik nog niet los gebenched heb sinds ik deze log bij hou).

Vandaag dus maar een oefening: de losse bench, en hoe!

Bench press (los)

10 x 30
8 x 45
6 x 55 PR :)

Nog 10 kilo te gaan en ik zit aan BW, straks eens kijken of ik 60kg 4x omhoog krijg... just for fun :D

Ben je klem komen te zitten onder je stang ofzo??? Alweer een tijdje geleden dat je iets heb gepost...
Pfffffffff, gisteren voor de eerste keer sinds mijn laatste post nog eens kunnen gaan naar de zaal. We zijn op woningjacht en mijn werkschema is ook nogal in de war gestuurd.

Gewoon wat op de machines gewerkt, niks speciaals. Ook qua voeding heb ik me wat laten gaan nu en dan... wel nog geen druppel alcohol aangeraakt, nog 8 dagen en mijn 40-daagse vastenperiode zit erop!

Pfffffffff, gisteren voor de eerste keer sinds mijn laatste post nog eens kunnen gaan naar de zaal. We zijn op woningjacht en mijn werkschema is ook nogal in de war gestuurd.

Gewoon wat op de machines gewerkt, niks speciaals. Ook qua voeding heb ik me wat laten gaan nu en dan... wel nog geen druppel alcohol aangeraakt, nog 8 dagen en mijn 40-daagse vastenperiode zit erop!

Oke dan, oke dan! En een mooi stulpje gevonden? Bevielen die 40 dagen je? Of ga je weer vol aan de zuip vanaf nu?

Mazzzel, RAP

Oke dan, oke dan! En een mooi stulpje gevonden? Bevielen die 40 dagen je? Of ga je weer vol aan de zuip vanaf nu?

Mazzzel, RAP
Ook vandaag weer aan het werk... maar zit bij mijn pa, dus kan weer los bench pressen en ja hoor, een PR'tje erbij:

1 x 6 x 55 kg
1 x 6 x 55 kg
1 x 5 x 60 kg PR :cool:

Feels good!

Jammer dat ik me wat laat gaan op etensvlak en sportvlak voor de rest, moet me toch wel herpakken.

We hebben zaterdag geboden op een woning, dus mocht dat erdoor komen moeten we 's avonds tenminste niet meer op huizenjacht, wat me dan weer wat sporttijd zou geven...

Volgende vrijdag zit de 40-daagse vastenperiode erop, dan laat ik me zaterdag nog even volledig gaan om zondag zo mottig te zijn dat ik beslis om vanaf dan het gewone sociale pintje of glaasje wijn te drinken zonder elk weekend te overdrijven :zuip:

Ben blij met mijn pr'tje eigenlijk, vind dat BP'en echt wel leuk... was wel bijna mijn stang kwijt toen ik mijn eerste herhaling moest doen, was even schrikken :roflol:

wordt idd tijd dat je de draad weer oppakt kerel.. :)

Jah, we zijn terug! Even niet meer getraind, ik moest even een huis kopen :cool:

Sinds dinsdag is dat blijkbaar in orde, we kunnen weer een paar maanden trainen zie, en dan kijken hoe de combinatie met de kantooruren en de werkuren aan het huis verloopt samen met de tweede kleine binnen 7,5 weken zal lopen...

Gisteren 45 minuten cardio gedaan, wat pull-ups en wat pulldowns, 't deed deugd!

Ben wel wat ziekjes, naslag van de stress vermoed ik. Maar we zijn er vanaf, huis gevonden én verkoopsovereenkomst is getekend. Volgende stresspunt worden werkverandering, kleine die erbij komt en akte die voor de notaris zal passeren... 't wordt niet simpel, maar een goed evenwicht moet zeker te vinden vallen. Alleen jammer dat de missus hier zo misselijk als iets is, echt geen makkelijke zwangerschap deze keer...

Dit weekend cardio, rug en biceps normaal gezien :loopband::wl:

Terug
Naar boven