apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Zo ziet mac n cheese er altijd uit. Opzich wel lekker.Ziet eruit alsof een hond het al eens verteerd heeft & daarna op je bord heeft uitgekotst. t*ring.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo ziet mac n cheese er altijd uit. Opzich wel lekker.Ziet eruit alsof een hond het al eens verteerd heeft & daarna op je bord heeft uitgekotst. t*ring.
Nice![]()
![]()
![]()
Spicy chicken bowl, met halloumi en hummus. Op de bodem volkoren bulgur mix van de AH
Influencer waardige maaltijden![]()
![]()
![]()
Spicy chicken bowl, met halloumi en hummus. Op de bodem volkoren bulgur mix van de AH
Ziet er goed uit!![]()
![]()
![]()
Thx! Eindelijk weer een degelijke camera. Nu eens zien of ik mijn skills wat op kan krikken. Hopelijk kan ik @apfelstrudel een beetje bijbenen hier.
Ziet er fantastisch uit man![]()
![]()
![]()

Ik loop zo soms tegen bakjes scharrelkippendijfilet aan: ruim 6 ons voor 2,50.Hallo Jumbo
![]()
Kheb €15 betaald voor dit allemaal (ipv €55). Kassiere is ook nog iets vergeten te scannen.
Cheap gains, zo ff mealpreppen. En weer pluspunten voor me sociaalkrediet score.
Wel hardcore dat je dat zo naar binnenwerkt!Ontbijt fiksen
Spinazie
2 eieren
8 eiwit
——-
100gr Brinta
15 gr whey isolate
——-
Vit en mins
👌. Goedemorgen allemaal
![]()
Ontbijt kan mij niet stevig genoeg haha !
Je kan wat shoarmakruiden zonder zout halen (zout afzonderlijk erover). Dat erover knallen en dan in de pan wokken. Beetje yoghurt knoflooksaus en sriracha erbij.Ik loop zo soms tegen bakjes scharrelkippendijfilet aan: ruim 6 ons voor 2,50.
Deel gerust wat receptjes!
Ga je serieus cutten?