AndroidHealthClinic

Knalkuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
van achter doe ik, van voor krijg ik hem niet goed denk ik.
van achter zal hij wel huge zijn DENK ik

nou heren, mijn hart is gebroken.
mijn grootste liefde heeft me zojuist verlaten.
heb nog nooit zoveel pijn gehad :'(
mn laatste beetje test gezet zojuist :(

Sterkte kerel:aai::grinny:

• Topic Starter Topic Starter
nee, eindknaller, 10 ml, oftewel 2.5 gram :D

moet vanavond nog nken, en aangezien het goed placebo werkt voor mij, zal er een leuke avond/nacht aankomen :D

haha je kent me toch.
ja :D

damn dude, 10 ml test-e in 1x ? omfg :D

sterkte met het verwerken van je verdriet; wil alleen nog ff kwijt dat roids/dope je daarmee *NIET* gaan helpen. en deep-down weet je dat zelf ook!

OMFG, die chick gaat afzien :eek:

haha met grote liefde bedoelde ik de Roids ome Rusher..:roflol:
dope blijf ik vanaf, heb nog genoeg ander spul liggen waar ik wel uit de voeten mee kom hehe.
om te beginnen met me Slin:P
nee 10ml test-C

@ magnusje, HELL YEAHHH:D

haha met grote liefde bedoelde ik de Roids ome Rusher..:roflol:
dope blijf ik vanaf, heb nog genoeg ander spul liggen waar ik wel uit de voeten mee kom hehe.
om te beginnen met me Slin:P
nee 10ml test-C

whahaha ok dan, ik had t weer s allemaal niet door... en ik vond t al zo snel gaan met de 'liefdes', maargoed... je bent een dynamisch persoon dus het had ook zomaar gekunt ;)

trainse

Zitten jullie ook allemaal met een stijve pik achter je pc te wachten op de foto's van Sisevano? :D

Haha wat een topic is dit

Mooi he, wat een jochie van 20 al niet teweeg kan brengen.
nou ff uurtje gebeuld, heb 1 mooie pic, van me rug. jongens, jullie kwijlen er van :D
de rest is beetje matig, maar de vooruitgang is goed te zien.
ga zo op weg naar groningen een kleine 200 km verder, als ik daar op internet kan zet ik ze ff online. geen tijd om me laptop te pakken nu, moet zo alweer de hort op.

maar de foto's zullen jullie niet teleur stellen :D

heb je dat ouwe wijf ook weer hoor,
nou lieverd, omdat ik zoveel van je hou, zal ik ze straks aan jou opdragen.
vanavond of morgen staan ze online.
love u baby(L) mijn brikkie 4-life :D

Heren heren,
jullie lijken wel verliefd:D
kan het me voorstellen hoor:D

vanavond laat ik ff wat pics schieten! zal ze er vanavond of morgen opzetten.

en @ Riki, kom eens naast me staan, kijken wat je dan zegt!! en eet ik wel genoeg?? wil jou het nog wel eens op zien peuzelen, 6500-7500kcal per dag, lijkt mij genoeg??
Guns 50.7
Quads 81
onderarmen 42
Borst, nu eens goed gemeten, 126
middel 93
Kuiten 48-49
langefrans 65.9 lang, 45cm dik.

gewicht 121.4 vandaag de dag. BF 6%

Ergens gaat het goed mis. Arnold was 108kg bij 6% a 1.88m. Jou stats zouden vergelijkbaar zijn. En dat zie ik dus absoluut niet. Het is nu ook niet de bedoeling je echt af te zeiken, wou je enkel een reality check geven. Moet toegeven, alhoewel ik het met een korrelke zout neem, het log wel entertained is.

Grtz

Ergens gaat het goed mis. Arnold was 108kg bij 6% a 1.88m. Jou stats zouden vergelijkbaar zijn. En dat zie ik dus absoluut niet. Het is nu ook niet de bedoeling je echt af te zeiken, wou je enkel een reality check geven. Moet toegeven, alhoewel ik het met een korrelke zout neem, het log wel entertained is.

Grtz

nou ja korreltje zout nemen doe ik het niet echt maar met al die shit maar 18 kg bijgekomen is niet echt bewonderwaardigs te noemen.

die 50 cm gun wat ik gezien heb vind ik ook niet echt om mee naar huis te schrijven niet dat ik zo'n adonis ben of zo en dan die reacties van sise met 10 ml test zetten om te kunnen nken wat de kanker ? this takes the cake......... wel geinig loggie ja

En heeft je rechter hand heel erg af moeten zien deze nacht ??

:P of heb je je pik al geknakt:P

Grtz

Vind ik dus ook, het rare is het lijkt niet alsof die veel vocht vasthoudt en hij is ook goed droog. Z'n middel van 93cm zal hem wel geen goed doen, maar dan nog, Arnold had ook 84cm taille en was toch net iets impossanter.

komisch dat ze Arnold hier gaan vergelijken met Sisevano...
doe toch normaal

Thijs word eens wakker en posten joh! ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven