AndroidHealthClinic

Knalkuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
hehe eindelijk valt die nerd door de mand

Duidelijk gevalletje van een keyyyyboarrrrd ridderrrrrrr!!!! :roflol:
Zo hebben we er velen gehad op DBB en andere fora en ze zullen blijven komen.
Jochies die erg hun best doen in de gym maar in hun fantasie erg vooruitlopen op hun fysiek van nu.
Jochies die naast het trainen nog hobbies hebben die hun groei in de weg staat en er dus maar een verhaal aandraaien op de fora.
Jochies wiens verstand het laat afweten zogauw de eerste spuit is gezet en meteen gaan denken dat de lezers net zo dom zijn als zij.

De Amerikanen hebben er een mooie term voor; 'back ur shit up'. En als je dat niet kan, zet jezelf dan niet voor schut en stop met de bink uit te hangen die je niet bent.

Ik ga voor een gepaste straf voor deze toetsenboard trut;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

DBC, je moet echt je gezicht en ongezouten mening s weer wat vaker laten zien hiero...imageshack doet het al tijden niet meer ;)

Bij mij wel, moment zal even wat aanpassen hehe :D

Edit: zo die doet het weer.

heheh, het was eigenlijk de bedoeling om meer nadruk op het gedeelte dat je s wat vaker langs zou moeten komen te leggen-)

Mja begrijp ik maar T's laatste bod is niet meer van deze tijd. ;)

het is dan toch uitgekomen,
als ik die jongen zijn foto's zag dacht ik al dat er iets niet klopte, 43-45cm armen geef ik hem en 100kg maximum.

Vind het ook maar dom om over je stats te liegen, of je nu 100 of 120kg weegt who cares, het gaat erom hoe je eruit ziet.

heeft hij nog een goede progressie gemaakt aangezien zen foto's
en zijn jonge leeftijd

Wat een onzin.. Hij heeft juist een beroerde progressie en beroerde fysiek als ik zie dat er meer chemicaliën in dat lijf zitten dan heel europoort.

Triest om jezelf zo te kakken te zetten.

Als hij nou gewoon eerlijk zou zijn en tegen goedbedoeld advies zou kunnen...

Voor mij nog een keer extra duidelijk... Als je zo raar gaat doen van AS.....is dat voor mij nog een reden om er niet aan te beginnen.

Laatst bewerkt:
Moet zeggen dat me het totaal niet verbaast.

Kijk nou eens goed hoe deze tread verloopt...................

52 pagina's met stom gelul, stoere praat etc.
Als je een serieus sporter bent en je logt je kuur hier, dan wil je niet dat je tread zo ontspoort.
Dan hou je het netjes en post je je ervaring die je opdoet tijdens je kuur.

Laatst bewerkt:
Moet zeggen dat me het totaal niet verbaast.

Kijk nou eens goed hoe deze tread verloopt...................

52 pagina's met stom gelul, stoer praat etc.
Als je een serieus sporter bent en je logt je kuur hier, dan wil je niet dat je tread zo ontspoort.
Dan hou je het netjes en post je je ervaring die je opdoet tijdens je kuur.

En log beginnen bij week 10 geloof ik, want dat overtuigd :rolleyes:

Oeii,ik heb zo idee dat we niks meer van hem horren.Waarschijnlijk is ie ook op zoek naar een andere sportschool,en loopt ie door de straten met een muts over zijn hoofd.

Nee hoor, je vergist je in de kracht van Synthol.
Genoeg spuiten dan kom je vanzelf wel aan de 120kg :D

Vannacht was ie online....niets gepost.

Laten we niet op de zaken vooruit lopen en zn reactie afwachten.

Hij is al een uur online en zit dit topic aandachtig te lezen, gab.

Alleen schieten woorden nu even tekort denk ik....:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.059
Dom volk hier,
ik heb geen ding gelogen, hoe kunnen jullie over me stats wat zeggen als jullie me irl life nooit gezien hebben? NIET
aan een foto kunnen jullie niets zien, damn jullie zouden toch beter moeten weten.
waarom zou ik anders met mensen hier van DBB.com een meet willen houden enz? dan val ik toch door de mand.
ja eerste profiel was wat overdreven, dit omdat ik geen normale antwoorden kreeg omdat mn fysiek niet toereikend was. oke ja das fout. nieuw pro aangemaakt nieuwe start nieuwe kansen.
echt jammer dat jullie zo bevooroordeeld zijn, ik heb mij niets anders voorgedaan dan ik ben, een gek, een onverlaat, maar niet iemand die bullshit uitkraamd. jongens veel succes, ik ben er klaar mee. wat jullie ook zeggen, i don't ****ing care moeten jullie onderhand ook wel weten. en Eric, die heeft mij in tijden niet gezien, laatst ff snel dus kan niet over geoordeeld worden.
succes allemaal verder, over een jaartje of wat horen jullie wel weer wat van me, als ik een huge mofo van 130-140 kilo ben. dan schijt ik hier 75% van het forum achter me.
en Ciko had van jou toch wel wat meer verwacht, valt me van je tegen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.060
kep Roberto en Ciko nog gevraagd om samen naar de Fibo te gaan.
Fibo ga ik vooralsnog heen, wie weet tref ik wat van jullie daar, trek graag me shirt uit, hou je meetlintje maar in de aanslag

i'm out, no-life's.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven