Dom volk hier,
ik heb geen ding gelogen, hoe kunnen jullie over me stats wat zeggen als jullie me irl life nooit gezien hebben? NIET
aan een foto kunnen jullie niets zien, damn jullie zouden toch beter moeten weten.
waarom zou ik anders met mensen hier van DBB.com een meet willen houden enz? dan val ik toch door de mand.
ja eerste profiel was wat overdreven, dit omdat ik geen normale antwoorden kreeg omdat mn fysiek niet toereikend was. oke ja das fout. nieuw pro aangemaakt nieuwe start nieuwe kansen.
echt jammer dat jullie zo bevooroordeeld zijn, ik heb mij niets anders voorgedaan dan ik ben, een gek, een onverlaat, maar niet iemand die bullshit uitkraamd. jongens veel succes, ik ben er klaar mee. wat jullie ook zeggen, i don't ****ing care moeten jullie onderhand ook wel weten. en Eric, die heeft mij in tijden niet gezien, laatst ff snel dus kan niet over geoordeeld worden.
succes allemaal verder, over een jaartje of wat horen jullie wel weer wat van me, als ik een huge mofo van 130-140 kilo ben. dan schijt ik hier 75% van het forum achter me.
en Ciko had van jou toch wel wat meer verwacht, valt me van je tegen.